کد خبر: 662774
تاریخ انتشار :

دندانپزشکی شبانه روزی

دندانپزشکی شبانه روزی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

میرداماد یکی از پرجمعیت‌ترین و متراکم‌ترین مناطق تجاری در شهر تهران است. با وجود دندانپزشکان تقریباً در هر گوشه از میرداماد، چگونه تصمیم می‌گیرید که به‌سلامت دندان یا تغییر لبخند خود به چه کسی اعتماد کنید؟ با ارائه خدمات دندانپزشکی در میرداماد، ما نتیجه گرفته‌ایم که چیزهای کمی برای همه بیماران ما مهم است.

در اینجا 8 دلیل وجود دارد که چرا بیماران ما را دوست دارند و ما را به‌عنوان بهترین دندانپزشک در میرداماد می‌دانند.

1- کیفیت درمان دندان کلینیک دندانپزشکی مینوسا

مراقبت‌های دندانپزشکی حرفه‌ای، محیطی گرم و دوستانه‌ای که ما در کلینیک شبانه روزی دندانپزشکی مینوسا ارائه می‌دهیم مشهود است. بسیاری از بیماران ما روابط بلندمدت با ما ایجاد می‌کنند و در اکثر بررسی آنلاین - با میانگین امتیاز بالا مشارکت دارند که بر کیفیت، تخصص و حرفه‌ای بودن کلینیک دندانپزشکی مینوسا تأکید دارد.

دندانپزشکان متخصص و دارای گواهی هیئت‌مدیره ما خدمات استثنایی ارائه می‌دهند که نشان می‌دهد چرا ساکنان میرداماد و فراتر از آن به مراقبت‌های تشخیصی و پیشگیرانه و همچنین نیازهای زیبایی، ایمپلنت دندان و پریودنتال به کلینیک دندانپزشکی مینوسا اعتماد دارند.

2- زیبایی‌شناسی ترمیم دندان کلینیک دندانپزشکی مینوسا

دندانپزشکی زیبایی تخصص ماست

در تعامل با دیگران، لبخند و دندان ما اولین توجه را به خود جلب می‌کند. اگر نسبت به لبخند خود احساس آگاهی دارید، تنها نیستید. برای کمک به بازگرداندن اعتمادبه‌نفس شما، دندانپزشکان زیبایی ما در طیف گسترده‌ای از درمان‌های زیبایی دندان مانند لمینت و کامپوزیت ونیر و روکش‌های پرسلن، پرکننده‌های سرامیکی، بلیچینگ دندان‌ها و موارد دیگر مهارت دارند.

عکس های قبل و بعد از طرح لبخند توسط دندانپزشک زیبایی برتر میرداماد، تکمیل شده با روکش های پرسلن و بلیچینگ دندان

2

3- ارتباط و تعامل صمیمانه با بیماران در کلینیک دندانپزشکی مینوسا

ادب، صبر، احترام سنگ بنای مدیریت بیمار است. دندانپزشک باید به شما آرامش دهد، به تمام سؤالات شما پاسخ دهد، صبور باشد و مهم‌تر از همه دلسوز باشد. همین امر در مورد بقیه کارکنان دندانپزشکی از دستیار دندانپزشک تا هماهنگ‌کننده درمان نیز صدق می‌کند.

4- بهترین فناوری دندانپزشکی در کلینیک دندانپزشکی مینوسا

هرچقدر هم که پیش‌پاافتاده به نظر برسد، داشتن تجهیزات پیشرفته به این معنی است که دندانپزشک شما متعهد به ارائه بهترین درمان دندانپزشکی است  توجه داشته باشید که کلینیک دندانپزشکی شبانه‌روزی مینوسا دارای مدرن‌ترین تجهیزات دندانپزشکی است.

5- کلینیک چند تخصصی دندانپزشکی در میرداماد

کلینیک دندانپزشکی مینوسا طیف گسترده‌ای از خدمات دندانپزشکی، از جرم‌گیری دندان گرفته تا ایمپلنت‌های تمام دهان را ارائه می دهد.

داشتن یک دندانپزشک عمومی، دندانپزشک زیبایی، متخصص ایمپلنت و دندانپزشک اطفال در همان کلینیک دندانپزشکی مینوسا در یک مکان واحد مهم است. اگر مشکلات دهان و دندانی زیادی دارید؛ یا خانواده‌ای دارای فرزند هستید؛ رفتن به مطب دندانپزشکی که در آن تمام نیازهای دندانی شما یا اعضای خانواده قابل‌درمان باشد، یک مزیت بزرگ است.

6- مشاوره رایگان در کلینیک دندانپزشکی مینوسا

یک راه عالی برای ملاقات با دندانپزشک است.

اگر به روش یا درمان چند ویزیتی نیاز دارید، یک برنامه پرداخت ماهانه بدون بهره در مطب «طرح بودجه» بخواهید.

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا

دندانپزشکان ما با توجه به‌راحتی و درخواست‌های بیماران، از این اصل پیروی کردند که در اولویت قراردادن بیماران جزء اصول اولیه اخلاقی آنها باشد. ازاین‌رو، بخش شبانه‌روزی کلینیک دندانپزشکی مینوسا با بهترین تجهیزات دندانپزشکی که تمام متخصصان دندانپزشکی را زیر یک سقف قرار می‌دهد افتتاح گردید، و اکنون برای پاسخگویی به نیازهای بیماران خیابان‌های پرترافیک تهران، دندانپزشکان به‌صورت شبانه‌روزی  خدمات ارائه می‌دهند.

بنابراین چه به دنبال یک دندانپزشک پس از اتمام ساعت کاری خود باشید یا یک دندانپزشک نزدیک محل زندگی که در روزهای تعطیل نیز باز است، یا دندانپزشکی با ساعات کاری شبانه، دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا آماده ارائه خدمات به شماست. ما مفتخریم که یکی از معدود مطب‌های دندانپزشکی در تهران هستیم که در تعطیلات آخر هفته نیز خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهد.

برخلاف بسیاری از مطب‌هایی که فقط خدمات اورژانسی دندانپزشکی در تهران ارائه می‌دهند، بیماران ما می‌توانند در تمامی ساعات پنجشنبه و جمعه با دندانپزشکان برتر تهران، جرم‌گیری منظم دندان، قرار ملاقات‌های دندانپزشکی زیبایی و حتی جراحی ایمپلنت را رزرو کنند.

دندانپزشک اورژانس در کلینیک شبانه روزی مینوسا در میرداماد

آیا به دلیل داشتن درد شدید یا حاد به دندانپزشک نیاز فوری دارید؟

پس مستقیماً با ما  در مینوسا تماس بگیرید. ما یک کلینیک دندانپزشکی اورژانس برای منطقه میرداماد هستیم. شما در کمترین زمان ممکن روی صندلی دندانپزشکی ما نشسته‌اید.

اینها برخی از شکایات رایجی است که مردم در اورژانس دندانپزشکی با ما تماس می‌گیرند:

لق شدن یا ازدست‌رفتن دندان‌ها پس از تصادف یا ضربه

خونریزی پس از جراحی و کشیدن دندان یا مولر

تاج‌ها یا پرکننده‌هایی که در جای خود باقی نمانده‌اند

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مینوسا مجهز به بخش VIP

مینوسا دارای کلینیک دندانپزشکی VIP دارای بالاترین استانداردهای  یک کلینیک ویژه برای مراجعه‌کنندگان VIp خود است.

این استانداردهای ویژه انواع خدمات دندانپزشکی ترمیمی، جراحی، زیبایی را نیز شامل می‌شود.تمامی کابین‌ها و اتاق‌ها در کلینیک دندانپزشکی VIP مینوسا مجهز به پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا است.

مینوسا به‌روزترین و مجهزترین و مدرن‌ترین کلینیک دندانپزشکی VIP تهران در منطقه‌ میرداماد می‌باشد که با دندانپزشکان باتجربه خود در تمامی شاخه‌های دندانپزشکی خدمات تخصصی از جمله درمان ریشه، بیماری‌های لثه، جراحی فک ارتودنسی، زیبایی، اصلاح طرح لبخند و … را ارائه می‌دهد.

 در کلینیک دندانپزشکی VIP  مینوسا همیشه یک دندانپزشک قابل‌اعتماد  و باتجربه معاینه کامل دهان شما را همراه با تصویر دندان (اشعه ایکس یا سی تی اسکن) انجام می‌دهد تا هر مرحله از درمان را به دقت برنامه‌ریزی کند. با توجه به همه‌ی این اطلاعات، تیم دندانپزشکی VIP یک برنامه درمانی شخصی‌سازی شده را تنظیم می‌کنند و تمام مراحل درمان را با شما در میان می‌گذارند. هدف اصلی آنها از این برنامه‌ریزی این است که مطمئن شوند شما می‌دانید چه اتفاقی در طول درمان برای دندان‌های شما می‌افتد.

بخش VIP کلینیک دندانپزشکی شبانه روی مینوسا مجهز به اتاق کودک دارای لابی مبلمان راحتی دارای اتاق اسپا به همراه پذیرایی برای ریلکسیشن شما می‌باشد.

دندانپزشکی اطفال در کلینیک دندانپزشکی:

ما کودکان در هر سنی را درمان می‌کنیم و تاکید زیادی بر دندانپزشکی پیشگیرانه داریم. تیم ما به فرزند شما می‌آموزد که چگونه عادت‌های مثبت مسواک زدن و نخ دندان کشیدن را ایجاد کند، همچنین درمان فلوراید و وارنیش فلورایدی را ارائه می‌دهد که از آسیب بیشتر به مینای دندان جلوگیری می‌کند.

بیهوشی در دندانپزشکی کودکان در کلینیک دندانپزشکی مینوسا

در چه مواقعی استفاده از آرام بخشی و بیهوشی ترجیح داده می‌شود؟

همیشه نمی‌توان کودکانی را که از دندانپزشک ترس دارند و یا به هیچ روشی نمی‌توان با آنها ارتباط برقرار کرد، معالجه کرد. در چنین مواردی، درمان تمام دندان‌های پوسیده یا درمان فلوراید می توان بدون فشار روانی بر کودک و خانواده ، به وسیله بیهوشی انجام شود.

3

 

بیهوشی دندانپزشکی اطفال در مینوسا چگونه انجام می‌گیرد؟

بیهوشی در دندانپزشکی کودکان طبق پرتوکول خاصی انجام می‌گیرد. کودکی که قرار است تحت بیهوشی قرار بگیرد، یک روز قبل توسط متخصص بیهوشی معاینه می‌شود و اثرات بیهوشی بر روی کودک بررسی می‌شود.

خدمات درمانی کلینیک دندانپزشکی شبانه‌روزی مینوسا در میرداماد

خدمات ترمیمی: پرکردن چینی و کامپوزیت، تاج، پل

دندانپزشکی زیبایی: طرح لبخند، اینویزیلاین، روکش‌های چینی، بلیچینگ دندان

مراقبت‌های اورژانسی دندانپزشکی با قرار ملاقات در همان روز

دندانپزشکی ایمپلنت: قراردادن ایمپلنت دندان، تاج ایمپلنت و بریج

بازسازی کامل دهان: پروتزهای متحرک، پروتزهای متحرک و ایمپلنت

جراحی دهان: کشیدن دندان، پیوند استخوان

پریودنتیکس، جرم‌گیری دندان عمیق را تا جراحی پریودنتال تشکیل می‌دهد

درمان‌های کانال ریشه، از جمله درمان مجدد و بلیچینگ دندان  داخلی دندان

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها