کد خبر: 670720
تاریخ انتشار :

در سفر با تور استانبول کجا اقامت کنیم؟

در سفر با تور استانبول کجا اقامت کنیم؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

انتخاب منطقه درست برای اقامت در شهر بزرگی مثل استانبول یک مساله بسیار حائز اهمیتی است. فکرش را بکنید که استانبول هفت برابر تهران وسعت دارد و این یعنی اگر شما بخواهید از این سمت شهر تا آن سمت شهر بروید، باید مسافت زیادی را طی کنید. به همین دلیل پیشنهاد مجموعه مسافرتی سفریار به شما این است که اگر راهی سفر با تور استانبول سفریار هستید، هتل محل اقامت خود را در یک منطقه خوب استانبول انتخاب کنید تا این موضوع تبدیل به یک چالش بزرگ برای شما نشود! مخصوصا اینکه مناطق استانبول بسیار متنوع هستند و به هر منطقه اش که بروید، حال و هوای متفاوت و جذابی را تجربه می­کنید.

به این ترتیب، زمان کمتری را هم برای رسیدن به جاذبه‌ها و بازدید از مکان­هایی که در سفر چند روزه خود برنامه‌ریزی کرده بودید، تلف می­کنید و بهترین استفاده را از زمان خود می‌برید. در ادامه این مطلب با آژانس مسافرتی سفریار آریا همراه خواهیم بود تا به بررسی بهترین محله های استانبول برای اقامت بپردازیم تا بتوانید تصمیم‌ بهتری پیش از سفر بگیرید و عملکرد مفیدتری را در طول سفر با تور مسافرتی استانبول داشته باشید.

  • محله بالات استانبول (Balat)

خوب از مواردی که باعث شده محله بالات بین معروفترین محله های استانبول قرار بگیرد، خانه‌های رنگی رنگی و بامزه­ای است که جذابیت بسیار چشم‌گیری را برای گردشگران ایجاد کرده‌اند. در گذشته، بیشتر ارمنی‌ها و ارتدوکس‌ها در محله بالات سکونت داشته­اند؛ اما غیر از این خانه‌های شگفت­انگیزش، جاذبه‌های دیگری هم در این محله یه چشم میخورد. یکی از جاذبه‌های بالات، بنای قلعه ‌مانندی است که با آجرهای قرمز رنگش، برای بسیاری از مسافران بسیار چشمنواز است.

4

 

  • منطقه بی‌اوغلو استانبول (Beyoğlu)

یکی از شگفت انگیزترین منطقه‌های استانبول که پر از جاذبه‌های متنوع و جذابی است و جنب‌وجوش زیادی هم دارد، منطقه " بی اوغلو استانبول " است. این نکته هم در نظر داشته باشید که بی‌اوغلو هم مانند فاتح یک منطقه بشمار می­رود، اما بسیاری آن را به‌ عنوان محله بی‌اغلو میشناسند. این منطقه، میدان تکسیم، خیابان استقلال، برج گالاتا و دیگر موارد مختلف را در خود جای داده است. منطقه بی‌اوغلو به‌‌دلیل داشتن جاذبه‌های متنوع و فروشگاه‌های مختلفش برای خرید سوغاتی، یکی از گزینه‌های مناسب عالی برای اقامت محسوب می­شود.

 

  • محله تکسیم استانبول (Taksim)

محله تکسیم هم در منطقه بی اوغلو استانبول قرار گرفته است. این منطقه در استانبول یکی از سرزنده ترین مناطق می­باشد و محله تکسیم هم به عنوان محبوب­ترین محله این منطقه محبوبیت ویژه­ای برای مسافران دارد. پیشنهاد آژانس سفریار به شما این است که اگر به دنبال سفر ارزان به استانبول هستید، تور استانبول هتل نزدیک میدان تکسیم برای اقامت خود انتخاب کنید. چراکه در محله تکسیم استانبول هتل های ارزان بسیار زیادی وجود دارد که شما به راحتی می توانید یکی از آن ها را برای اقامت چند روزه تان در استانبول رزرو کنید.

 

  • منطقه بشیکتاش استانبول (Beşiktaş)

بشیکتاش هم مانند فاتح و بی‌اوغلو منطقه‌ای محبوب و مملو از مسافر در استانبول است، اما آن را به عنوان محله بشیکتاش بیشتر می‌شناسند. بشیکتاش نام یکی از تیم‌های فوتبال محبوب و مطرح ترکیه‌ای می­باشد که از مزیت‌هایی که منطقه بشیکتاش استانبول دارد، دسترسی این منطقه به محله‌های مختلف دیگر این شهر است؛ اما نداشتن مترو، عیب بزرگی برای آن محسوب می‌شود. در ادامه خود محله‌های این منطقه، جذابیت‌های مختلفی دارد که می‌توانیم از میان آن‌ها به موزه، مسجد اورتاکوی، پارک یلدیز، کاخ دولما باغچه، بازار محلی و کروز سواری و... اشاره کنیم.

5

 

  • محله ببک استانبول (Bebek)

محله ببک هم در منطقه بشیکتاش است و یکی از اعیان‌نشین‌ترین محله‌ها در استانبول میباشد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این منطقه استانبول از نظر امنیت، امکانات رفاهی و دیگر ویژگی‌هایی که یک محله را از سایرین متفاوت می‌کند، ویژگی­هایی دارد که باعث تبدیل شدن آن به یکی از بهترین محله های استانبول برای اقامت شده است. با ویلاسازی‌های مختلفی که در محله ببک صورت گرفته است، این محله دیگر جلوه تاریخی چندانی ندارد و شما با قدم زدن در این محله و در کنار دریای مدیترانه، می­توانید لذت­ بخش­ترین لحظات را به خودتان هدیه دهید.

 

  • محله کاپالی چارشی استانبول (Kapali Carsi)

محله کاپالی چارشی استانبول یا منطقه بازار بزرگ استانبول جایی است که یکی از بزرگترین بازارهای سرپوشیده جهان در آن قرار گرفته است. این محله در مرکز شهر استانبول جای گرفته و حوالی بازار بزرگ استانبول و بازار ادویه استانبول قرار گرفته است. این محله جایی است که شما می­توانید در آن از بازارهای سنتی جذاب دیدن کنید و در آن یک خرید ارزان را تجربه کنید. به شما پیشنهاد می­کنیم که اگر می­خواهید به صورت خانوادگی به استانبول سفر کنید و اتفاقا از خرید از بازارهای سنتی استانبول خوشتان می­آید، یکی از هتل های اطراف بازار بزرگ استانبول را برای خودتان رزرو کنید. شما علاقه­مندان برای رزرو تور ارزان استانبول می توانید با کارشناسان آژانس مسافرتی سفریار تماس بگیرید.

6

 

در آخر در لیست بالا سعی کردیم معروفترین محله­های استانبول را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری برای محل اقامتتان داشته باشید. به این ترتیب، می‌توانید محله اقامتگاه خود را بیشتر بشناسید و کارهایتان را دقیق‌تر زمان‌بندی کنید. پیشنهاد می‌کنیم هتل های استانبول هم جداگانه بررسی کنید و ضمن اینکه خواندن سفرنامه‌های استانبول هم کمک شایانی به شما در انتخاب بهترین محله استانبول برای اقامت خواهد کرد.

شما می ‌توانید در مجموعه سفریار به راحتی و تنها با چند کلیک ساده انواع مختلف تور این مقصد را که شامل تور ارزان و لحظه آخری استانبول، آفر تور استانبول، تور استانبول نوروز، تور زمینی استانبول و... را پیدا کنید و سپس مناسب‌ ترین آن را رزرو کنید. فقط کافیست که در صفحه اصلی سایت سفریار به آدرس safaryaar.com، شما تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات را وارد نمایید و سپس با کلیک بر دکمه جستجو می ‌توانید لیست تورهای موجود در آن تاریخ را مشاهده کنید و سپس با مقایسه بین تورها و در نظر گرفتن بودجه و سلایق خود بهترین تور را انتخاب و در سریع ‌ترین حالت ممکن رزرو کنید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها