کد خبر: 670866
تاریخ انتشار :

فوتبال فانتزی فراتر از یک سرگرمی

فوتبال فانتزی فراتر از یک سرگرمی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بیل شنکلی سرمربی سابق لیورپول عقیده داشت که فوتبال مسئله مرگ و زندگی نیست؛ بلکه چیزی فراتر از آن است! اگر به این ورزش علاقمند شوید، دیگر هیچ بخشی از زندگی شما، از تاثیر آن در امان نمی‌ماند. حتی ممکن است وارد یک دنیای رویایی شده و به فوتبال فانتزی فکر کنید!

فوتبال فانتزی از شما یک مربی فوتبال می‌سازد؛ کسی که بازیکنان تیم خود را انتخاب می‌کند، ترکیب مورد علاقه خود را می‌چیند و در نهایت، نظاره‌گر عملکرد آن‌ها در دنیای حقیقی و زمین چمن می‌شود!

در یک کلام باید بگوییم این بازی، هر فوتبال‌دوستی را به سمت خود می‌کشد! یک هیجان جذابی در فانتزی فوتبال است که باعث می‌شود لذت بیشتری را از بازی‌های فوتبال (به ویژه لیگ برتر انگلیس) تجربه کنید. در ادامه به شما توضیح می‌دهیم که این لذت چگونه ایجاد شده و از کجا می‌آید.

فوتبال فانتزی چیست؟

فوتبال فانتزی یک بازی مجازی، ارتباطی و مدیریتی است که در آن کاربران، بازیکنان حرفه‌ای واقعی فوتبال را در تیم مجازی خود مدیریت می‌کنند. در واقع توی این بازی فوتبال فانتزی کاربران اجازه دارند تا طبق نظر خود، به مانند یک مدیر باشگاه یا تیم ملی، بازیکنان خاصی را برای تیم خود ارنج کنند.

کاربران در این نوع بازی می‌توانند بازیکنان متفاوتی را از تیم‌های مختلف حاضر در لیگ، در تیم خود بگمارند. تعدادی از بازیکنان شما، حکم بازیکن ذخیره را دارند و تنها آن دسته از بازیکنانی که به عنوان بازیکن اصلی (در هر هفته) انتخاب می‌کنید، بر اساس عملکرد واقعی شان در زمین بازی، برای شما کسب امتیاز می‌کنند. شما می‌توانید در صورت رضایت نداشتن از بازیکنان خود یا محرومیت و مصدومیت آن‌ها، با پرداخت هزینه‌ای (اصولاً کسر شدن از امتیازات اندوخته شده پیشین تان) بازیکن جدیدی به جای وی وارد تیم خود کنید.

چرا فوتبال فانتزی محبوبه؟

  • بازیکنان محبوب خودمون رو کنارهم داشته باشیم مثلا رونالدو و مسی هم تیمی می شن.
  • هزینه ای نداره و معمولا رایگانه.
  • می تونیم دانش مدیریت تیم و فوتبالمون رو محک می زنیم.
  • مثل یک مربی فوتبال تیم رویایی خودمون رو ارنج می کنیم.

تاریخچه:

فوتبال فانتزی در سال ۱۹۸۸ توسط گری چیپاتا و دیوید مک نامارا برای لیگ فوتبال آمریکایی ابداع شد. این دو اولین کسانی بودند که قوانین امتیاز دهی به بازیکنان در این بازی را نوشتند. با قوانین امتیاز دهی آن‌ها توانستند معیاری برای سنجش عملکرد هر بازیکن طراحی کنند. از این نقطه بود که لیگ‌های فوتبال فانتزی ایجاد شد. برای سال‌ها رکوردها و امتیازها روی کاغذ ثبت می‌شد، تا اینکه در این سال‌ها (از سال ۱۹۹۵) با گسترش اینترنت، اولین سایت‌های فوتبال فانتزی شروع به کار کردند. در همان سال‌های اولیه رشد فوتبال فانتزی، بیش از ۱۰۰۰۰۰ شرکت کننده در پلی آف پیگزکین شرکت کردند. این رقابت با حمایت American Airlines و ۱۲ روزنامه سراسری آمریکا، به عنوان اسپانسر و مدیریت ان‌اف‌ال انجام می‌شد. آرشیو این رقابت‌ها و جوایز آن، در روزنامه‌های LA Times، NY Post، Chicago Sun Times و بسیاری روزنامه‌های دیگر موجود است.

فوت فنت چیه؟

فوت فنت فوتبال فانتزی تحت وب هستش که قرار بازی فوتبال فانتزی رو در اختیار شما قرار بده و بتونید با کمترین دانش و زمان ممکن شبیه سازی فوتبال رو انجام بدید. توی فوت فنت می تونید تیم مورد علاقتون رو تشکیل بدید، بازی رو پیش بینی کنید؛ امتیاز بگیرید و در آخر برنده جایزه شوید. فوتبال فانتزی فوت فنت با فراهم کردم محیط شبیه سازی شده و حرفه ای دنیای واقعی فوتبال به علاقمندان دنیای فوتبال این امکان رو می ده که بتونه به صورت کاملا رایگان تیم های مورد علاقه شون رو بسازه، بازی های فوتبال رو پیش بینی کنه و در نهایت این که با دوستان و علاقمندان به فوتبال بر سر کسب بهترین

5


نتایج رقابت کنه!!!

عملکرد فوت فنت در 24 ماه گذشته

رشد تعداد تیم های فانتزی ساخته شده

بررسی تحلیل آمار بازی فوت فنت در 12 ماه گذشته خبر از رشد 33% تعداد تیم های فانتزی ساخته شده توسط کاربران را می دهد. با توجه به این آمار تا به حال بیش +34 هزار پیش بینی برای بازی های زنده فوتبال توسط کاربران فوت فنت ثبت شده است. طبق آمار بدست آمده بیشترین تعداد تیمی که توسط یک کاربر ساخته شده است 644 تیم بوده است.

رشد تعداد کاربران فعال

کاربران فعال در یک بازی آنلاین جزو آن دسته از افرادی محسوب می شوند که به صورت ماهانه و مداوم در یک برنامه شرکت کرده و در لیست رقابت کنندگان فانتزی قرار می گیرد. طی آماری که از وب سایت فوت فنت بدست آمده است این تعداد در بازه زمانی 12 ماه گذشته با تقریب بالایی توانسته خود را به مرز 4 هزار کاربر برساند. با این اوصاف پیش بینی می شود در بازه زمانی اواخر فصل 2022 فوتبالی و داغ شدن فوتبال های آخر فصل این رقم به بالای 15+ هزار کاربر فعال رشد کند.

افزایش 85 درصدی میزان فروش بسته های سکه

با توجه به نوع مدل درآمدی متفاوت و کاملا انعطاف پذیری که بازی فوت فنت در مقایسه با فوتبال فانتزی های دیگر دارد، همین امر موجب گردیده کاربران مشتاق به شرکت در فانتزی های روزانه و هفتگی تمایل خود را به خرید بسته های سکه مجازی در مراحل بازی نشان داده که همین امر موجب گردید در طول کمپین جام جهانی 2022 قطر فروش بسته های سکه 85 % افزایش داشته باشد.

برای شرکت در فوتبال فانتزی فوت فنت به سایت فوت فنت مراجعه کنید و بعد از ثبت نام می توانید در رده بندی هفتگی، ماهانه و فصلی فوت فنت شرکت کنید و برنده شوید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها