کد خبر: 671166
تاریخ انتشار :

طرح فروش فوق العاده بلیط هواپیما در رسپینا آغاز شد!

آغاز طرح فروش بلیط هواپیما با تخفیف ویژه و تضمین قیمت در رسپینا تا پایان سال 1401

طرح فروش فوق العاده بلیط هواپیما در رسپینا آغاز شد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

به نقل از خبرگزاری رکنا این روزها خبرهای زیادی در رابطه با طرح فروش ویژه بلیط هواپیما رسپینا به گوش می رسد که با توجه به روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به آغاز سفرهای نوروزی، شاید کمی عجیب به نظر برسد. اما رسپینا به عنوان ارائه دهنده کلیه خدمات گردشگری، برای فروش بلیط هواپیما اعلام فروش ویژه کرده است و مهلت استفاده از آن را در حال حاضر تا پایان سال جاری (1401) مشخص کرده است. در ادامه به جزئیات این طرح و میزان تخفیف آن می پردازیم.

 

زمان فروش ویژه بلیط هواپیما رسپینا

شرکت رسپینا با شماره ثبت 46443 در شهر مشهد واقع شده است. این مجموعه طرح فروش بلیط هواپیما رسپینا ویژه نوروز را آغاز کرده است که مسافران می توانند بلیط پرواز را برای سفرهای نوروزی با تضمین ارزانترین قیمت رزرو کنند. در ادامه به دنبال استقبال چشمگیر مسافران تصمیم به تمدید این طرح تحت عنوان فروش ویژه بلیط هواپیما با تضمین قیمت تا پایان امسال گرفته است. همچنین در وب سایت رسپینا امکان خرید بلیط هواپیما تا 2 ماه بعد نیز فراهم شده است. بدین ترتیب که بعد از ثبت مبدا و مقصد مسافران می توانند از طریق تقویم پروازی موجود در سایت، تاریخ های مسیر دلخواه را تا 2 ماه آینده مشاهده و رزرو نمایند.

تخفیف ویژه بلیط هواپیما رسپینا همزمان با افزایش تعرفه بلیط ها

بر اساس افزایش قیمت هر ساله برای تعطیلات نوروز، امسال هم خبرهایی مبنی بر گران شدن بلیط هواپیما به گوش می رسد، اما آیا این مصوبه توسط نماینده مجلس و رئیس کمسیون سازمان هواپیمایی کشور به تصویب رسیده است یا خیر؟ در صورت تصویب ایرلاین ها تا چند درصد بر روی بلیط های هواپیما افزایش قیمت دارند؟ از همین رو رسپینا به منظور کاهش نگرانی مسافران از افزایش قیمت برای سفر در تعطیلات، طرح فروش فوق العاده بلیط هواپیما را با تخفیف ویژه و تضمین قیمت راه اندازی کرده است تا مسافران بتوانند بلیط خود را ارزان تر از همه جا خریداری کنند.

همان طور که رسپینا در طرح فروش فوق العاده خود تخفیف ویژه ای برای بلیط هواپیما اعلام کرده است، قیمت بلیط را نیز در این طرح تضمین کرده است. به نحوی که چنانچه مسافری بعد از خرید بلیط هواپیما از رسپینا، همان بلیط را در سایتی دیگر با قیمتی کمتر از رسپینا پیدا کند، می تواند 2 برابر اختلاف قیمت را دریافت نماید. البته نا گفته نماند که با توجه به تفاوت زمان پرواز و ایرلاین های مختلف، نرخ بلیط های هواپیما نیز با یکدیگر متفاوت هستند،‌ بنابراین باید اطلاعات بلیط رزرو شده و بلیط ارزانی که توسط مسافر مشاهده است با هم مقایسه شوند تا صحت آن تایید گردد.

7

میزان تخفیف رسپینا در طرح فروش فوق العاده بلیط هواپیما

بر خلاف تصور، رسپینا عدد و مبلغ ثابتی برای طرح فروش ویژه خود اعلام نکرده است و به جای آن بر مبنای درصد، تخفیف بلیط های هواپیما را محاسبه می کند. میزان تخفیف اعلام شده از سوی شرکت رسپینا 2 الی 5 درصد است که هر فرد با خرید بلیط هواپیما می تواند از آن بهره مند شود. متغیر بودن این مقدار تخفیف به دلیل تفاوت در بلیط های هواپیما از لحاظ نوع و زمان پرواز است. پروازهایی که در مسیرهای پر تردد انجام می شوند، به دلیل افزایش تقاضای مسافران از درصد تخفیف کمتری برخوردار هستند و پروازهایی که در مسیرهای کم تردد صورت می گیرد نیز به دلیل تقاضای کمتر از سوی مسافران شامل تخفیف بیشتری می شوند.

طرح فروش فوق العاده رسپینا شامل کدام بلیط ها و پروازها می شود؟

طرح فروش ویژه بلیط هواپیما رسپینا تنها شامل بلیط های سیستمی می شود چرا که به دلیل قیمت گذاری ثابت در این نوع بلیط ها تنها امکان اعمال تخفیف بر روی آنها وجود دارد. در مقابل به دلیل قوانین و ضوابط متغیر توسط شرکت های چارتر کننده امکان ارائه تخفیف برای بلیط های چارتر وجود ندارد.

طرح ویژه رسپینا شامل بلیط های قطار و اتوبوس نیست. در حال حاضر اعمال تخفیف بر روی سایر خدمات رسپینا امکان پذیر نیست، به ویژه بلیط های قطار که از سمت شرکت های ریلی موثری همچون رجا و فدک قیمت گذاری شده و به طور ثابت ارائه می شوند.

لازم به ذکر است که طرح فروش فوق العاده بلیط هواپیما کلیه پروازهای داخل کشور را از کوچکترین شهرها به بزرگترین شهرها و بالعکس شامل می شود. اما در پروازهای خارجی تنها در مسیرهای پر تردد مانند تهران استانبول، تهران نجف، مشهد استانبول و. . . که از نوع بلیط سیستمی هستند، می توان از این طرح زمان رزرو بلیط هواپیما استفاده کرد.

8

بهترین زمان استفاده از طرح فروش ویژه بلیط هواپیما رسپینا

زمان رزرو بلیط هواپیما به عوامل متعددی بستگی دارد و تعطیلات نوروزی یکی از مهمترین مواردی است که بر قیمت آن تاثیر چشمگیری دارد. پس بهترین زمان خرید بلیط هواپیما حداقل یک ماه پیش از تاریخ سفر است، زیرا با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و احتمال افزایش قیمت ها، اکثر بلیط های سیستمی هواپیما زودتر رزرو می شوند و سایر بلیط های باقی مانده با قیمت بیشتری به مسافران ارائه می شود. با توجه به این که طرح فروش فوق العاده بلیط هواپیما رسپینا تا پایان ساری جاری ادامه دارد، مسافران می توانند برای سفرهای نوروزی خود از همین امروز اقدام کنند و بلیط های خود را تا 5 درصد ارزان تر از سایر سایت ها رزرو کنند.

آیا طرح فروش فوق العاده بلیط هواپیما رسپینا شامل کودکان هم می شود؟

بله. فروش ویژه بلیط هواپیما تنها مختص بزرگسالان نبوده و خانواده ها می توانند زمان رزرو بلیط هواپیما برای فرزندان خود از این طرح استفاده کنند. البته بهتر است بدانید که این طرح تخفیف رسپینا به غیر از تخفیفی است که شرکت های هواپیمایی برای نوزادان و کودکان در نظر گرفته اند. پس دقت داشته باشید که زمان رزرو، بلیط هواپیما سیستمی را انتخاب کنید چرا که در این نوع بلیط قوانین و مقررات خاصی برای کودکان و نوزادان در سنین مختلف مشخص شده است. به گونه ای که برخی ایرلاین ها بلیط هواپیما را تا 50 درصد برای کودکان و تا 80 درصد برای نوزادان ارزان تر ارائه می دهند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها