کد خبر: 645071
تاریخ انتشار :

گارانتی بهترین قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز

گارانتی بهترین قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

اولین پیشنهاد شما برای یک مقصد داخلی همه چیز تمام کجاست؟ افراد بسیاری بدون معطلی، شیراز را پیشنهاد می‌کنند. از این رو، بلیط هواپیما تهران شیراز در فلای تودی یکی از پر فروش‌ترین بلیط پروازهای داخلی است.

بلیط هواپیما شیراز را از هر کجای ایران می‌توانید خریداری کنید اما مجموعه‌های کمی هستند که گارانتی بهترین قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز را به مشتریان خود می‌دهند. در ادامه با ما همراه باشید زیرا قصد داریم تا نکات مهمی را درباره خرید بلیط هواپیما شیراز برایتان بگوییم. به کار بستن این نکات به شما کمک می‌کنند تا مثل یک مسافر حرفه‌ای بلیط هواپیما شیراز را بخرید.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تهران شیراز

اگر از ما بپرسید که بهترین زمان برای سفر به شیراز چه وقتی است؛ بدون هیچ معطلی خواهیم گفت که هر زمان که قصد سفر به این شهر زیبا را داشته باشید؛ خوش است و نیکو. اما اگر از نظر آب و هوا و اقلیم جغرافیایی بخواهیم بهترین زمان سفر به شیراز از تهران یا هر شهر دیگر را مورد بررسی قرار دهیم؛ بهترین زمان فصل بهار و علی‌الخصوص اردیبهشت ماه است. در اردیبهشت، اماکن گردشگری شیراز نسبت به نوروز و دیگر ایام سال خلوت‌تر هم هستند.

اما برای خرید بلیط ارزان هواپیما شیراز، بهترین زمان فصل تابستان است. از آن جایی که شیراز در اقلیم آب و هوایی گرم و نیمه خشک قرار گرفته؛ تابستان‌هایی گرم و سوزان دارد و از این رو حجم سفر مسافران به این شهر کاهش پیدا می‌کند.

واضح است که در چنین شرایطی، قیمت بلیط هواپیما شیراز و هزینه رزرو هتل در آن بسیار کاهش پیدا می‌کند. مثلا، هزینه‌ای که بابت خرید بلیط هواپیما تهران شیراز می‌پردازید؛ بسیار کمتر از دیگر وقت‌هاست.

تاثیر روزهای هفته روی قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز

شاید تا به حال به این نکته دقت نکرده باشید اما این یک اصل است که روزهای هفته در قیمت بلیط هواپیما تاثیر گذارند! بر اساس نتیجه بررسی‌های انجام شده، این که چه روزی را به طور مثال برای خرید بلیط هواپیما تهران شیراز انتخاب می‌کنید؛ تاثیر بسیاری روی هزینه‌ای که در نهایت برای خرید این بلیط می‌پردازید، دارد.

از این رو بهترین روز برای خرید بلیط هواپیما، وسط هفته یعنی روزهای دوشنبه و سه شنبه است و بدترین زمان از لحاظ آمار و ارقام، روزهای پایانی هفته یعنی پنجشنبه و جمعه است. در این روزها، قیمت بلیط هواپیما بسیار گران‌تر از زمان‌های دیگر می‌شود.

همچنین نکته مهم دیگر در زمان خرید بلیط هواپیما تهران شیراز م این است که، بلیط پروازهای صبح را خریداری کنید زیرا، بلیط‌های صبح ارزان‌تر از دیگر زمان‌ها هستند و این مزیت را دارند که اگر از سفر جا ماندید؛ هماهنگی‌های لازم را انجام داده و با پرواز بعدی بروید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران شیراز

2

خرید بلیط هواپیما به روش آنلاین از خرید حضوری بلیط مزایای بیشتری دارد. در زمان خرید حضوری، گزینه‌های محدودی در اختیار شما قرار می‌گیرند و درباره بلیط هواپیمایی که می‌خرید؛ اطلاعات کاملی نخواهید داشت.

در عوض، با انتخاب روش آنلاین برای خرید بلیط هواپیما شیراز تهران می‌توانید تمامی ایرلاین‌هایی که در بازه ی زمان سفر شما به مقصد شیراز پرواز برگزار می‌کنند را مورد بررسی قرار دهید، از فیلترهای ساعت پرواز یا ساعت فرود و فیلتر مدت انتظار برای بین دو پرواز استفاده کنید، قوانین پرواز را مطالعه کنید و ابزارهایی مثل تقویم قیمتی و نمودار قمیتی فلای تودی برای بررسی قیمت بلیط هواپیما و خرید آن استفاده کنید. البته هر زمان هم که دچار مشکل شدید؛ می‌توانید کنسلی بلیط هواپیما را انجام دهید و از پشتیبانی هم برخوردار شوید. اگر دوست دارید تا با چنین شرایطی بلیط شیراز تهران را خریداری کنید؛ می‌توانید فلای تودی را به عنوان پلتفرم خرید خود انتخاب کنید.

انتخاب یک مرجع ارزان برای خرید بلیط هواپیما تهران شیراز

برای خرید بلیط هواپیما شیراز تهران و برعکس یا هر مقصد داخلی دیگری، فلای تودی بهترین انتخاب است. هم سامانه‌ای مطمئن برای خرید است و هم می‌توانید اطمینان داشته باشید که بلیط هواپیما تهران شیراز را با بهترین قیمت و از میان پروازهای مختلف چندین ایرلاین خریداری کرده‌اید.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما شیراز، کافی است ابتدا از برنامه پروازهای شیراز اطمینان حاصل نمایید. برای این کار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط هواپیما یکطرفه شیراز یا بلیط هواپیما شیراز رفت و برگشت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز شیراز برای شما به نمایش در می‌آید.

3

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست قیمت پروازهای شیراز از ارزانترین بلیط هواپیما شیراز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط شیراز را مشاهده نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز موردنظر، به گام بعدی، یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

در نهایت با انتخاب دکمه خرید بلیط شیراز ، به درگاه پرداخت هدایت شده و خرید خود را نهایی می‌کنید. همچنین قادر خواهید بود بلیط خود را از طریق ایمیل دریافت کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما داخلی است. بنابراین چنانچه پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز از فلای تودی بنا به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط خود بودید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما در فلای تودی خواهید بود. پس از کنسلی بلیط در فلای تودی، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها