کد خبر: 672130
تاریخ انتشار :

با ویژگی‌های هتل های ارزان و اقتصادی اهواز آشنا شوید

با انتخاب هتل های ارزان اهواز می‌توان سفری اقتصادی و کم هزینه‌ای داشت. در ادامه مطلب به معرفی هتل‌های یک‌ ستاره، دوستاره و سه ستاره اهواز می‌پردازیم.

با ویژگی‌های هتل های ارزان و اقتصادی اهواز آشنا شوید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سفر به شهر شاد و زیبای اهواز بسیار دلنشین بوده و سالانه مسافران زیادی این شهر را مقصد سفر خود قرار می‌دهند که با اقامت در هتل های اهواز، سفری خاطره‌انگیز برای خود رقم می‌زنند. البته با انتخاب هتل های ارزان اهواز می‌توان سفری اقتصادی و کم هزینه‌ای داشت. در ادامه مطلب به معرفی هتل‌های یک‌ ستاره، دوستاره و سه ستاره اهواز می‌پردازیم.

هتل‌های یک ستاره اهواز

هتل آپارتمان آرامش

هتل یک ستاره آرامش در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد. این هتل در خیابان کیان‌پارس اهواز واقع شده و دارای ۵ طبقه و ۱۵ واحداقامتی با خدمات و امکانات مناسب، شرایط خوبی برای یک اقامت دلنشین، فراهم کرده است. هتل به رود کارون، پل سفید و پل سیاه، دسترسی خوبی دارد. این هتل در لیست هتل های ارزان اهواز قرار گرفته است.

هتل‌های دوستاره اهواز

هتل ایران اهواز

هتل 2 ستاره ایران در سال ۱۳۵۴ ساخته شد. این هتل در ابتدا با نام شهریار، فعالیت خود را آغاز نمود و پس از انقلاب با نام نوفل لوشاتو، و بعد از دو سال با نام ایران، به فعالیت خود ادامه داد. هتل با شش طبقه و ۶۰ واحداقامتی با خدمات و امکانات استاندارد و مجهز یکی از هتل های ارزان اهواز می‌باشد که اقامت خوشایندی را برای مهمانان خود فراهم کرده است. از اماکن نزدیک به هتل می‌توان رود کارون، موزه هنرهای معاصر و فرودگاه بین‌المللی را نام برد.

هتل‌های سه ستاره اهواز

هتل زاگرس اهواز

هتل ۳ ستاره زاگرس در سال ۱۳۹۹ در خیابان کیان‌پارس اهواز شروع به فعالیت کرد. هتل دارای ۵ طبقه و ۲۸ واحداقامتی است و دارای خدمات و امکانات بسیار خوبی می‌باشد که شرایط یک اقامت مناسب برای مهمانان مهیا شده است. صندوق امانات و رستوران در طبقه پنجم هتل قرار دارند.

کافی‌شاپ، رستوران در فضای باز، تراس، تاکسی سرویس، روم سرویس، لاندری، خدمات بیدار باش، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان و اتاق سیگار، بخشی از امکانات هتل زاگرس است. هتل به رود کارون، پل طبیعت، مجتمع‌های پزشکی، کلیسای سورپ مسروپ، آرامگاه زرتشتیان و مرکزخرید تشریفات دسترسی راحتی دارد.

هتل زاگرس اهواز

هتل پرشیا

هتل 3 ستاره پرشیا از هتل های ارزان اهواز می‌باشد که در خیابان شریعتی این شهر قرار گرفته است. هتل در سال ۱۳۸۶ در مساحتی بالغ بر ۱۱۰۰ مترمربع تاسیس شد. طبقات اول و همکف هتل، اختصاص به مجتمع تجاری سیتی سنتر پرشیا دارد که در خدمت گردشگران و مهمانان می‌باشد. این مجتمع دارای ۲۰۰ واحد تجاری و فروشگاه است.

هتل دارای ۶۰ واحداقامتی در طبقات سوم تا پنجم هتل می‌باشد. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های یک تخته، دوتخته و سوئیت است. هتل پرشیا دارای امکانات بسیار خوبی ازجمله رستوران، کافی‌شاپ، سالن صبحانه‌خوری، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز و... می‌باشد.

سالن بیلیارد و سالن بدنسازی از امکانات تفریحی هتل می‌باشد که در اختیار مهمانان قرار گرفته تا ساعاتی دلنشین و شاد را برای مهمانان خود رقم بزنند. هتل به اماکن گردشگری مانند رود کارون، مراکزخرید و فروشگاه‌ها دسترسی راحتی دارد.

هتل تختی اهواز

هتل تختی اهواز یکی از هتل های 3 ستاره اهواز است که در سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرد. هتل دارای دو طبقه و ۱۷ واحداقامتی با دکوراسیونی شیک و دلنشین می‌باشد. هتل تختی به رود کارون، پل سفید، بازار امام و باغ معین دسترسی خوب و راحتی دارد. این هتل از هتل های ارزان اهواز به‌شمار می‌آید.

هتل سومیا

هتل 3 ستاره سومیا اهواز در سال ۱۳۹۷ تاسیس شد که دارای ۶ طبقه و ۲۴ واحداقامتی است. هتل با امکانات و خدمات مناسب، اقامتی خوشایند را برای مهمانان خود رقم می‌زند. واحدهای اقامتی هتل در طبقات دوم تا پنجم قرار گرفته است.

امکانات کلی هتل شامل صندوق امانات، رستوران در طبقه اول، رستوران فضای باز با اجرای موسیقی زنده در طبقه ششم، اتاق چمدان، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق سیگار و... می‌باشد. این هتل در لیست هتل های ارزان اهواز قرار دارد.

هتل سومیا اهواز

هتل اکسین اهواز

از هتل‌های قدیمی و باسابقه اهواز می‌توان هتل 3 ستاره اکسین را نام برد. این هتل در دو طبقه و ۲۵ واحداقامتی در سال ۱۳۶۶ تاسیس شد. هتل اکسین با تلاش و موفقیت در صنعت گردشگری، توانست در سال ۱۳۸۸ مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گیرد. رستوران هتل با ظرفیت ۶۰ نفر در طبقه همکف قرار دارد و کافی‌شاپ هتل نیز در همین طبقه واقع شده است.

از امکانات کلی هتل می‌توان به روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بیدارباش، لاندری، تاکسی سرویس، اتاق چمدان و سالن کنفرانس با ظرفیت ۷۰ نفر اشاره کرد که در اختیار گردشگران و مهمانان هتل قرار گرفته است. هتل اکسین از هتل های ارزان اهواز به‌شمار می‌رود.

هتل آپارتمان ایرانیکا

هتل 3 ستاره ایرانیکا یا مهر قدیم در بلوار پاسداران اهواز در سال ۱۳۹۴ شروع به فعالیت کرد. این هتل دارای شش طبقه و ۳۶ واحداقامتی است که با ارائه خدمات و امکانات استاندارد و مناسب، شرایط دلپذیر و خوشایندی را برای مهمانان خود رقم زده است. دکوراسیون و چیدمان واحدهای هتل آپارتمان ایرانیکا، حس راحتی و آرامش را به مهمانان خود القاء می‌کند.

امکانات هتل شامل پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، صندوق امانات، اتاق تماشای تلویزیون، لاندری، روم سرویس، اتاق چمدان و... است. هتل به اماکن مهم شهر ازجمله فرودگاه، رود کارون، نمایشگاه بین‌المللی، اداره‌ها و شرکت‌ها، دسترسی راحتی دارد که باعث شده برای سفرهای کاری این هتل بسیار مناسب باشد.

هتل به اماکن مهم دیگری مانند بنای معین‌التجار، لشکرآباد، بازار فلافل، آرامگاه علی‌بن‌ مهزیار و کلیسای سورپ مسروپ نیز دسترسی خوبی دارد. بازارهای عبد الحمید و کاوه نیز در نزدیکی هتل قرار دارند. هتل به رستوران‌ها و کافه‌های اطراف دسترسی خوبی داشته و از هتل های ارزان اهواز می‌باشد.

هتل نادری اهواز

هتل 3 ستاره نادری، اولین هتل از مجموعه هتل‌های نادری است که در سال ۱۳۴۲ تاسیس شد و در سال ۱۳۹۲ به جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات و امکانات خود مورد بازسازی قرار گرفت. هتل دارای ۵ طبقه و ۱۱۵ واحداقامتی است که دارای امکانات رفاهی استانداردی می‌باشد.

از خدمات هتل می‌توان به صندوق امانات، روم سرویس، لاندری، سالن بیلیارد، اتاق چمدان، فروشگاه و... اشاره کرد. رستوران هتل در طبقه همکف با ظرفیت ۱۰۰ نفر و کافی‌شاپ هتل نیز با ظرفیت ۱۵ نفر در همان طبقه قرار دارد. دسترسی هتل به رود کارون، باغ معین و بازار امام، بسیار آسان است و تا فرودگاه بین‌المللی اهواز تنها ۸ کیلومتر فاصله دارد.

هتل نادری اهواز

هتل باغ معین

هتل ۳ ستاره باغ معین از دیگر هتل های ارزان اهواز می‌باشد. محوطه سرسبز و دلنشین هتل، شرایط خوبی را برای گذراندن اوقات فراغت، مهیا کرده است. رود کارون و پل سفید از اماکن نزدیک به هتل می‌باشند. هتل در خیابان نظام وفا اهواز در مساحتی وسیع و خوش آب و هوا قرار گرفته است. این هتل در سال ۱۳۹۶ به جهت بالا بردن و ارتقاء خدمات و امکانات خود مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل باغ معین دارای ۳۳ واحداقامتی است که در ساختمان‌های یک و دو این هتل قرار گرفته‌اند. هتل دارای فضای بازی برای کودکان، رستوران سنتی، سالن صبحانه‌خوری، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، تالار عروسی، روم سرویس، لاندری و پذیرش ۲۴ ساعته، قسمتی از امکانات هتل به‌شمار می‌رود.

هتل آپارتمان هدیه اهواز

هتل 3 ستاره هدیه در سال ۱۳۸۵ در سه طبقه با ۲۳ واحداقامتی تاسیس شد. این هتل دارای امکانات و خدمات مناسبی است و از هتل های ارزان اهواز به‌شمار می‌رود. هتل دسترسی خوبی به نمایشگاه بین‌المللی، رود کارون، پل طبیعت و مرکز شهر دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها