کد خبر: 673600
تاریخ انتشار :

استقبال بینظیر مسافران نوروزی از هتل های ساحلی

استقبال بینظیر مسافران نوروزی از هتل های ساحلی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

عید نوروز یکی از بهترین و تقریبا طولانی‌ترین تعطیلات سال برای ما ایرانی‌ها است. شروع سال جدید و نو شدن طبیعت به همراه تصمیم‌های جدی و مهم زندگی که مصادف می‌شوند با این روزها، همه حال و هوای خاص و بینظیری را ایجاد می‌کند. این تعطیلات در فرهنگ کشور ما به اندازه‌ای مهم و اساسی است که بسیاری مهمترین و تنها مسافرت سالیانه خود را در این روزها انجام می‌دهند. با توجه به گسترده‌تر شدن مسافرت‌های نوروزی در طی سالیان اخیر بسیاری از قوانین و امکانات در این روزها اعمال و تعیین می‌شوند.

 پیش بینی می‌شود که در تعطیلات نوروز 1402 مردم استقبال بینظیری از سفرهای نوروزی داشته باشند، چرا که با توجه به تقریبا پایان یافتن پاندمی کرونا بعد از دو سال پیاپی، امسال با خیالی آسوده‌تر این سفرها انجام می‌گیرد. کمااینکه تاکنون در اسفند 1401 تقریبا اکثر بلیط‌های هواپیما، اتوبوس، قطار و غیره به فروش رسیده است. در این میان رزرو هتل ها نیز با سرعت بالایی در حال انجام شدن هستند، براساس آمار فروش و رزرو تقریبا اکثر هتل‌های ساحلی تاکنون رزرو شده‌اند. در این مقاله قصد داریم به استقبال بینظیر مسافران نوروزی از رزرو هتل ساحلی قشم بپردازیم.

 

جزیره قشم

جزیره قشم بزرگترین جزیره جنوبی کشور در خلیج فارس به‌عنوان یکی از جزایر استان هرمزگان محسوب می‌شود. این جزیره با مکان‌های دیدنی بسیار زیادی که دارد سالانه گردشگران بسیار زیادی را به خود جذب می‌کند. این جزیره با جاذبه‌هایی مانند: تنگه چاهکوه، جنگل‌های حرا، غارهای خربس، دلفین‌های آبی، دره ستارگان، جزایر ناز، غار نمکدان و ژئوپارک یکی از دیدنی‌ترین جزیره‌های جنوب ایران به شمار می‌آید.

جالب است بدانید که تنها ژئوپارک خاورمیانه در این جزیره قرار دارد و این پارک در یونسکو نیز به ثبت جهانی رسیده است. در این میان با توجه به آب و هوای مناسب جزایر جنوبی در نیمه دوم سال و آغاز بهار مسافران برای سفرهای نوروزی به این مناطق سفر می‌کنند. جزیره قشم، کیش، هرمز و در سال‌های اخیر هنگام از جمله جزایری هستند که بیشترین مسافران را به خود اختصاص می‌دهند.

8

 

هتل های ساحلی قشم

هتل‌های ساحلی قشم با چشم‌انداز زیبای آب‌های زلال خلیج فارس و قرار گرفتن در یکی از معروفترین جزیره‌های جنوبی کشور برای خرید از جمله هتل‌های پرطرفدار در نیمسال دوم سال و تعطیلات عید نوروز هستند. مراکز خرید قشم یکی از مهمترین مراکز برای مسافرانی است که قصد خرید دارند. بیراه نیست اگر بگوییم بسیاری از افراد تنها با هدف خرید به این جزیره سفر می‌کنند. وجود اجناس با کیفیت و برندهای خاص خارجی همراه با مراکز خرید متعدد این جزیره را تبدیل به یک موقعیت خاص و استراتژیک کرده است. از اینرو تقریبا اکثر هتل‌های ساحلی قشم امسال به‌صورت عجیب و غیرمنتظره‌ای رزرو شده است. این استقبال به گونه‌ای بوده که تا نیمه دوم اسفند ماه هیچ کدام از هتل‌ها امکان رزرو نداشته و اتاق خالی ندارند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که تقریبا اکثر هتل‌های ساحلی قشم برای نوروز 1402 رزرو شده‌اند و همین نکته اهمیت بالای این هتل‌ها برای سفرهای نوروزی را نشان می‌دهد. این هتل‌ها به دلیل قرار گرفتن در یکی از بهترین جزایر جنوبی کشور و همچنین ساحل زیبای خلیج فارس از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برای اقامت برخوردار هستند از همین رو مسافران ترجیح می‌دهند که در این هتل‌ها اقامت داشته و یک تعطیلات نوروزی رویایی را پشت سر بگذارند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها