کد خبر: 672955
تاریخ انتشار :

بهترین هتل های چهار ستاره کیش کدامند؟

بهترین هتل های چهار ستاره کیش کدامند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

 

اگر به دنبال امکانات خوب در سفر هستید، اما قیمت مناسب نیز برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد ما به شما انتخاب هتل چهار ستاره است. جزیره زیبای کیش یکی از مقاصد توریستی بسیار زیبا در کشورمان است که هر سال تعداد زیادی مسافر داخلی و خارجی را به سوی خود جذب می کند. این جزیره روز به روز در حال ترقی است و امکانات بی نظیری را برای مسافران خود مهیا می کند.

تمامی هتل های کیش که دارای چهار ستاره هستند طبق استاندارد های بین المللی ساخته شده و همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی هستند. این هتل ها با داشتن ویژگی هایی از جمله نزدیکی به دریا، اتاق های بزرگ، رستوران های با کیفیت، استخر و غیره، رفاه مسافران را تامین می کنند. البته ناگفته نماند، ویژگی اصلی این هتل ها ارائه امکانات با کیفیت، همراه با قیمت مناسب است. هتل ارم کیش یکی از هتل های چهارستاره این جزیره زیباست که امکانات بسیار خوبی را فراهم کرده استدر ادامه با معرفی هتل های چهار ستاره کیش همراه ما باشید:

هتل چهار ستاره ارم کیش

هتل بسیار زیبای ارم کیش واقع در بلوار خیام جزیره مرجانی کیش، دارای یکی از زیباترین چشم اندازهای این جزیره زیباست. اکثر اتاق های این هتل رو به دریا هستند و ویوی ابدی و تکرار نشدنی از دریا را به مسافران می دهند. مهمانان این هتل با رزرو اتاق های مشرف به دریا می توانند هر روز صبح خود را با نسیم دریا آغاز کنند. این هتل زیبا دارای 9 طبقه است که 243 اتاق را در دل خود جای داده و معماری منحصربه‌فردی دارد.

اتاق های هتل ارم کیش دارای امکانات رفاهی مناسبی مانند تلویزیون، چای ساز، مینی بار، میز آرایش مناسب، سرویس خواب مناسب و حمام مجهز است. هتل چهار ستاره ارم کیش دارای سونا، جکوزی، استخر، رستوران با کیفیت همراه با موسیقی زنده و زمین تنیس است. این هتل موقعیت مکانی مناسبی دارد؛ زیرا تا پارک ساحلی تنها 10 دقیقه فاصله دارد و به مراکز خرید این جزیره نیز بسیار نزدیک است.

از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، کافی شاپ و رستوران، چایخانه سنتی، فروشگاه سوغاتی، فضای مناسب پیاده روی، صرافی و سالن کنفرانش اشاره کرد.

هتل چهار ستاره صدف

صدف یکی از هتل های زیبای جزیره کیش است که دارای چهار ستاره و واقع در میدان امیرکبیر است که سبکی کاملا مدرن دارد. طراحی بسیار زیبای این هتل آن را خاص کرده و علاوه بر بنای بیرونی آن، فضای داخلش نیز بسیار لوکس بوده و با انواع وسایل مدرن تزئین شده است. این هتل مانند هتل ارم کیش یکی از بهترین چهار ستاره های جزیره کیش است. هتل مدرن صدف کیش دارای 2 طبقه است که 55 اتاق را در دل خود جای داده است. در کنار ساختمان این هتل، آبشاری بزرگ قرار دارد که فضای بیرونی آن را به طور چشم نوازی آرایش کرده کرده است.

این هتل دارای انواع اتاق های یک تخته، دو تخته و چهار تخته است که کاملا لوکس و استاندارد طراحی شده است. همچنین چند سوئیت نیز درون این هتل تعبیه شده است که امکانات رفاهی و اقامت آرامی را برای مسافران فراهم می کند. اتاق های این هتل دارای فضای بزرگ، سرویس خواب های مناسب، مبلمان زیبا، حمام مجهز، سیستم تهویه هوای کاملا مطبوع و غیره هستند. از دیگر امکانات این هتل نیز می توان به ترانسفر فرودگاهی، رستوران و کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی، اینترنت پر سرعت درون لابی و اتاق ها و گشت جزیره اشاره کرد.

هتل سورینت مریم

سورینت مریم مانند هتل ارم کیش یکی دیگر از چهار ستاره های برتر این جزیره محسوب می‌شود که امکانات رفاهی منحصربه‌فردی را به مهمانان خود ارائه می دهد. این هتل دارای معماری با سبک اروپایی است که در ابتدا توجه مهمانان خود را جلب می کند. سورینت مریم که در کنار اسکله تفریحی کیش ساخته شده است، دارای امکانات جذابی بوده و پس از هتل ارم کیش جزو محبوب ترین هتل های این جزیره است. هتل زیبای سورینت مریم دارای 3 طبقه است و 55 اتاق و سوئیت را درون دل خود جای داده است. قسمت های مختلف این هتل از لابی گرفته تا سالن همایش و غیره دارای طراحی های بسیار زیبایی هستند.

در این هتل استانداردهای هتل چهارستاره به طور کامل رعایت شده است. استانداردها شامل مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه هوای مطبوع، دستگاه چای ساز، اینترنت پر سرعت، کمد لباس و روم سرویس است. اتاق های سورینت مریم سایز بسیار مناسبی دارند و فضای کافی را برای اقامت مهمانان فراهم می کنند. موقعیت مکانی سورینت مریم نیز مانند هتل ارم کیش بسیار مناسب است؛ زیرا در کنار ساحل قرار گرفته و به انواع مراکز خرید مانند پردیس و مروارید نزدیک است. از دیگر امکانات رفاهی منحصربه‌فرد این هتل می توان به ترانسفر رایگان فرودگاهی، اینترنت رایگان در لابی، رستوران، پارکینگ اختصاصی و روم سرویس اشاره کرد.

سخن پایانی

همانطور که گفته شد هتل های چهار ستاره با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب برای اقامت مسافران یکی از بهترین گزینه ها هستند. این هتل ها با طراحی مطابق با استانداردهای بین المللی دارای قیمت مناسبی نیز هستند. انواع هتل های محبوب چهار ستاره مانند هتل ارم کیش در این جزیره وجود دارند. از دیگر هتل های چهار ستاره می توان به هتل های لیلیوم، صدف، فلامینگو، آرامیس، آریان، پارمیدا و غیره اشاره کرد. با انتخاب هتل های چهارستاره می توانید اقامت راحت و خوشی را در جزیره کیش تجربه کنید. هتل ارم کیش یکی از هتل های زیبای این جزیره به حساب می‌آید که با ویو دریا صبح های دل انگیز را به مهمانان خود هدیه می دهد. برای رزرو هتل در جزیره کیش می توانید به سایت فلای تودی سری بزنید و قیمت این هتل ها را باهم مقایسه کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها