کد خبر: 694434
تاریخ انتشار :

بلوتوث ساعت جی شاک برای چیست؟ معرفی 4 کاربرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

جی شاک از معتبرترین کالکشن های ساعت کاسیو است. این برند ژاپنی محبوبیت بالایی در بین افراد دارد. از قابلیت های معروف ساعت جی شاک میتوان به بلوتوث، کرنومتر، ساعت جهانی و.. اشاره کرد. اما شاید برای شما هم سوال باشد که بلوتوث ساعت جی شاک برای چیست. به نقل از سایت رسمی جی شاک، توسط بلوتوث شما میتوانید ساعت جی شاک خود را به تلفن همراهتان متصل کنید. بلوتوث امکان دسترسی به تمامی عملکردهای ساعت را به شما میدهد. به عنوان مثال شما میتوانید ساعت جی شاک خود را از طریق موبایل تنظیم کنید، زنگ هشدارهای روزانه را فعال کنید و حتی با ساعت ۳۰۰ بخش مختلف دنیا همگام شوید. اگر میخواهید بیشتر درباره کاربرد بلوتوث ساعت جی شاک بدانید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

به نقل از گالری ساعت تیک تاک گالری، تقریباً ۳۵ سال است که ساعت های جی شاک (G-SHOCK) به بازار آمده است .ساعت جی شاک در زمانی تولید شد که ساعت ها هنوز ابزار شکننده ای بودند. همه چیز با ایده یک مهندس جوان آغاز شد که رویای “طراحی ساعتی که حتی در هنگام سقوط هم خراب نشود” را در سر داشت. ساعت های جی شاک به سرعت مظهر قدرت و نوآوری شدند. علاقه مندان می‌توانستند ساعت مچی خود را هنگام اسکیت بورد یا دوچرخه سواری بدون ترس از خراب شدن دست کنند. زمین خوردن و ضربه خوردن مشکلی برای ساعت جیشاک ایجاد نمی کرد.

اگر توجه کرده باشید مدل های فیک ساعت جی شاک در بازار امروز به وفور پیدا میشود. اغلب مدل های فیک ساعت جی شاک، قابلیت چشمگیری مانند بلوتوث، کرنومتر و.. را ندارند و صرفا برای زمان سنجی از آن‌ها استفاده میشود. اگر به دنبال یک ساعت مچی جی شاک با قابلیت های بالا هستید، پس به شما پیشنهاد میکنیم تنها نمونه اصلی آن را بخرید. از فروشگاه های معتبری که میتوانید ساعت جی شاک اصل بخرید، فروشگاه آنلاین تیک تاک گالری است. تمامی ساعت های جی شاک موجود در این فروشگاه اصل هستند و به همراه ضمانتنامه معتبر تقدیم شما خواهند شد. اگر میخواهید مدل های مختلفی از ساعت جی شاک اصل را ببینید، وارد لینک خرید ساعت جی شاک اصل شوید.

1

طریقه اتصال ساعت جی شاک به موبایل

اکنون که دانستیم بلوتوث ساعت جی شاک برای چیست، بهتر است درباره طریقه اتصال این ساعت به موبایل هم بدانیم. اتصال ساعت مچی جی شاک به موبایل بسیار راحت است؛ تنها کافیست نکاتی که توسط سایت رسمی جی شاک به اشتراک گذاشته شده است و ما در ادامه خواهیم گفت را دنبال کنید.

  • در قدم اول نرم افزار Casio Watches را از گوگل پلی و یا اپل استور دانلود کنید.
  • در قدم دوم وارد تنظیمات تلفن همراه خود شوید و بلوتوث را روشن کنید.
  • نرم افزار Casio Watches را باز کنید.
  • در مرحله چهارم نیاز است که با حساب کاربری خود وارد برنامه شوید. اگر از قبل حساب کاربری در این برنامه نساخته اید، به راحتی میتوانید با ایمیل خود یک حساب شخصی بسازید.
  • هنگامی‌که این چهار مرحله را طی کردید، از طریق ایمیل تایید وارد حساب خود شوید و ساعت جی شاک خود را با استفاده از علامت(+) که در قسمت پایین سمت راست قرار دارد به صفحه ساعت من اضافه کنید.

2

  • در این مرحله نیاز است شماره سریالی که در پشت ساعت حک شده است را وارد کنید.

3

  • از لیست تنظیمات ساعت مورد نظر خود را انتخاب کنید
  • دستورالعمل‌هایی که بر روی صفحه نمایش داده می‌شوند را دنبال کنید تا ساعت شما با برنامه جفت شود
  • دکمه C را حداقل سه ثانیه نگه دارید تا صدای بوقی شنیده شود و عقربه حالت، علامت بلوتوث را نشان دهد
  • در انتهای ثبت نام، برنامه به صورت خودکار زمان و تاریخ ساعت جی شاک شما را تنظیم می‌کند

کاربرد نرم افزار Casio Watch

به نقل از وبسایت جی شاک انگلستان، هنگامی که شما ساعت جی شاک خود را توسط بلوتوث به برنامه casio watch وصل میکنید، علاوه بر اینکه به بسیاری از ویژگی های استاندارد تعبیه شده دست پیدا میکنید، بلکه طیف گسترده ای از امکانات بی سیم ساعت خود مانند زنگ هشدار، زمان سنج معکوس، کرونومتر و ساعت جهانی هم برای شما فعال میشود. در ادامه هرکدام از این قابلیت ها را بررسی خواهیم کرد.

ساعت جهانی

به نقل از وبسایت فروشگاه آنلاین تیک تاک گالری، ساعت جهانی این امکان را به شما میدهد که منطقه زمانی دوم را بر روی ساعت خود تنظیم کنید. با کلیک بر روی گزینه ساعت جهانی در برنامه CASIO WATCHES نقشه‌ای از شهرها و کشورهای جهان بر روی صفحه تلفن شما ظاهر خواهد شد. محل مورد نظر خود را به صورت دستی جستجو و انتخاب کنید، پس از تکمیل این مرحله می‌توانید زمان فعلی مکان انتخاب شده را مشاهده و آن را به عنوان ساعت جهانی موجود بر روی ساعت خود تنظیم کنید. برای مشاهده منطقه زمانی اصلی تنظیم‌شده بر روی ساعت جی شاک شما و همچنین منطقه زمانی منطبق با آن بر روی تلفن همراه خود، بر روی ساعت محلی برنامه کلیک کنید. این بخش در سفرهای شما به طور خودکار به‌روزرسانی خواهد شد.

تلفن یاب

این ویژگی برای پیدا کردن تلفن همراه طراحی شده است. حتی اگر تلفن شما در حالت بی‌صدا قرار داشته باشد، با فشردن دکمه‌ای بر روی ساعت جی شاک، صدای بلندی از آن خارج خواهد شد. گزینه تلفن‌یاب را در نرم‌افزار CASIO WATCHES انتخاب کنید تا بتوانید آهنگ زنگ و همچنین میزان بلندی صدای آن به هنگام فعال شدن را پیکربندی کنید.

زنگ هشدار و زمان سنج

این برنامه تنظیمات زنگ هشدار و زمان سنجی ساده ای را ارائه میدهد. بر روی یک زنگ هشدار کلیک و زمان دلخواه خود را تنظیم کنید، زمانی که ساعت مورد نظر خود را وارد کردید، آن را از طریق تنظیمات واقع در پایین صفحه به ساعت خود ارسال کنید تا بر روی ساعت مچی شما فعال شود. حالت یادآوری نیز باعث می‌شود ساعت شما در زمان‌های تعیین شده اعلان برنامه‌ها و رویدادهای ثبت شده را نشان دهد.

در پایان

برندهای مختلف ساعت مچی با قابلیت های فراوانی در بازار وجود دارند. نکته ای که باید قبل از خرید ساعت مچی در نظر داشته باشید این است که به اصالت ساعت توجه بسیاری داشته باشید. تنها به کمک یک ساعت مچی اصل است که شما میتوانید استایل خود را با آن تکمیل کنید. همچنین قابلیت هایی که در ساعت اصل وجود دارد را شما نمیتوانید در نسخه فیک آن پیدا کنید. امروزه خرید ساعت مچی اصل به دغدغه بسیاری از افراد تبدیل شده است. اگر شما هم به دنبال یک فروشگاه مطمئن برای خرید ساعت مچی هستید، به شما پیشنهاد میکنیم حتما از فروشگاه تیک تاک گالری بازدید کنید. این فروشگاه با سابقه کاری بالا و رضایت مشتریان بیش از ۹۸ درصد، از مطمئن‌ترین فروشگاه های ساعت مچی در ایران است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها