کد خبر: 695036
تاریخ انتشار :

هتل های 5 ستاره مشهد که حتما باید تجربه کنید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هتل های 5 ستاره مشهد که حتما باید تجربه کنید

مشهد یکی از پربازدیدترین شهرهای ایران است و به دلیل وجود حرم امام رضا (ع) سالانه میلیون‌ها نفر از داخل و خارج ایران به این شهر توریستی زیبا سفر می‌کنند. مشهد همچنین جاذبه‌های گردشگری و تفریحی متعددی هم دارد که آن را به مقصدی جذاب برای بسیاری از گردشگران تبدیل کرده‌اند. اگر قصد سفر به مشهد را داشته باشید، برای رزرو هتل مشهد گزینه‌های متعددی پیش روی شما قرار خواهد داشت. اگر از آن دست مسافرانی هستید که ترجیح می‌دهند در هتل‌های لوکس و مجلل اقامت داشته باشند، شهر مشهد پیشنهادهای ویژه‌ای برای شما دارد. هتل‌های 5 ستاره مشهد از بهترین و لوکس ترین هتل های ایران به‌حساب می‌آیند و امکاناتی با استاندارد جهانی را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. در ادامه، بعضی از این هتل‌ها معرفی خواهند شد. با ما همراه باشید.

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی یکی از لوکس‌ترین هتل های مشهد و ایران به‌شمار می‌آید. این هتل در سال 1390 به بهره‌برداری رسید و طولی نکشید که به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شهر مقدس مشهد تبدیل شد. هتل مجلل درویشی، 223 واحد اقامتی بسیار لوکس و مجلل را برای اقامت مسافران در نظر گرفته است. همچنین، با توجه به 5 ستاره بودن هتل، خدمات رفاهی ویژه‌ای در اختیار اقامت‌کنندگان قرار می‌گیرد و این مسئله هم موجب شده که این هتل میانگین امتیاز بسیار بالایی را از مسافران دریافت کند.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

aq

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2، یکی از زیرمجموعه‌های گروه هتل‌های الماس است و در خیابان امام رضا و فاصله نزدیکی از حرم مطهر رضوی قرار دارد. یکی از مهم‌ترین مواردی که این هتل را از سایر هتل های لوکس مشهد متمایز می‌کند، اتاق‌های آن هستند که هر یک با سبک‌های معماری مختلفی از جمله رومی، ترکی، روسی، عربی، ایرانی و... طراحی شده‌اند. رستوران فیروزه هتل الماس 2 که در طبقه هفدهم ساختمان هتل قرار گرفته و چشم‌انداز بسیار زیبایی از حرم امام رضا (ع) دارد، از دیگر دلایل محبوبیت هتل نزد مسافران است.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰

a2

هتل قصر طلایی مشهد

با رزرو هتل قصر طلایی (گلدن پالاس) مشهد، اقامتی رویایی و طلایی را در این شهر تجربه خواهید کرد. این هتل در خیابان امام رضا واقع شده و از سال 1389، از زائران و مسافران شهر مشهد پذیرایی می‌کند. هتل قصر طلایی اتاق‌های بسیار مجللی دارد که به خدمات رفاهی لوکسی مجهز شده‌اند و اقامتی از هر لحاظ بی‌نقص و بی‌دغدغه را برای شما رقم خواهند زد. این هتل میانگین امتیاز بسیار بالایی را از سوی مسافران دریافت کرده و به همین دلیل، از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل مشهد به‌شمار می‌آید.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

 

هتل سی نور مشهد

از دیگر هتل‌های لوکسی که می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای رزرو هتل مشهد باشد، باید هتل سی نور را نام برد. این هتل در خیابان هفده شهریور واقع شده و به‌اندازه کمتر از 5 دقیقه رانندگی با حرم امام رضا (ع) فاصله دارد. هتل سی نور مشهد با پرسنل مجرب و آموزش‌دیده خود در کنار خدمات رفاهی کاملی که در اختیار اقامت‌کنندگان قرار می‌دهد، میانگین امتیاز بالایی را از مسافران دریافت کرده است و انتخاب بسیار مناسبی برای رزرو هتل مشهد به‌شمار می‌آید.

  • آدرس: مشهد، خیابان هفده شهریور، بین هفده شهریور ۲ و ۲/۲ (نبش دانش شرقی)

هتل مدینه الرضا مشهد

برای آنکه اقامتی لوکس را در یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم مطهر رضوی تجربه کنید، رزرو هتل مدینه الرضا مشهد را از دست ندهید. این هتل در خیابان شیرازی و نبش شارستان رضوی واقع شده است و به‌اندازه کمتر از 5 دقیقه پیاده‌روی با حرم امام رضا (ع) فاصله دارد. موقعیت مکانی ویژه در کنار امکانات رفاهی عالی موجب شده‌اند که هتل مدینه الرضا مشهد به یکی از بهترین هتل‌های این شهر و محبوب‌ترین گزینه‌ها نزد مسافران تبدیل شود.

  • آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی

a3

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر، یکی از باسابقه‌ترین و قدیمی‌ترین هتل های مشهد است و از سال 1357 از زائران حرم امام رضا (ع) میزبانی می‌کند. به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات، این هتل در سال 1396 تحت بازسازی قرار گرفته و همواره جایگاه ویژه‌ای در فهرست بهترین هتل‌های لوکس مشهد دارد. علاوه بر خدمات رفاهی عالی، هتل بین المللی قصر موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و دسترسی از آن به بسیاری از مکان‌های مهم شهر از جمله حرم رضوی، به‌راحتی امکان‌پذیر است.

  • آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶

رزرو آنلاین هتل های مشهد با بهترین قیمت در سایت فلای تودی

با توجه به رونق گردشگری در مشهد، هتل‌های فراوانی در این شهر ساخته شده است که هر یک از آن‌ها پاسخگوی طیف خاصی از مسافران هستند. در این مطلب، تعدادی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد را معرفی کردیم و به شما گفتیم که اگر بخواهید در هتلی لوکس و مجلل اقامت داشته باشید، کدام‌یک از هتل های مشهد گزینه مناسب‌تری برای اقامت به‌حساب می‌آیند. برای رزرو این‌ها و سایر هتل‌های شهر مشهد، همین حالا به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی مرجع خرید ارزانترین بلیط هواپیما، بلیط قطار و رزرو آنلاین هتل است و با پشتیبانی 24 ساعته – حتی در ایام تعطیل – تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از سفر را برای شما رقم می‌زند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها