کد خبر: 699220
تاریخ انتشار :

از کدام شرکت پراپ تریدینگ استفاده کنیم؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

از کدام شرکت پراپ تریدینگ استفاده کنیم؟

این روزها بسیاری از معامله‌گران معامله‌‌گری  روش پراپ تریدینگ /را به‌علت مزایایی که دارد، انتخاب می‌کنند. با این حال، اگر می‌خواهید در این روش معاملاتی موفق باشید، باید یک شرکت‌ پراپ تریدینگ مناسب را  انتخاب کنید. 

در این مطلب قصد داریم تا به بررسی مختصر مفهوم پراپ تریدینگ، نکاتی برای انتخاب یک شرکت پراپ تریدینگ بپردازیم. با ما همراه باشید. 

پراپ تریدینگ چیست؟

پراپ تریدینگ روشی از معامله‌گری است که در آن، معامله‌گر هیچ سرمایه‌ای از خود برای معامله در اختیار ندارد و این سرمایه را از شرکت‌هایی به نام شرکت‌های پراپ تریدینگ دریافت می‌کند. توجه داشته باشید که این سرمایه به معامله‌گر به‌طور کامل تعلق نمی‌‌گیرد. معامله‌گر تنها با این سرمایه معامله می‌کند و بخشی از سودِ حاصل از معاملات را دریافت می‌کند. 

شرکت‌های پراپ تریدینگ نیز با تقسیم سرمایه خود به بخش‌های کوچک‌تر، سپردن آن به معامله‌گران حرفه‌ای و دریافت درصدی توافق‌شده از سود معامله‌گر، احتمال رشد سرمایه و کسب سود خود را افزایش می‌دهند.

نکاتی برای انتخاب یک شرکت پراپ تریدینگ مناسب 

انتخاب یک شرکت پراپ تریدینگ خوب، در موفقیت شما در این روش معاملاتی، تاثیر زیادی می‌گذارد. در این بخش به بررسی برخی از نکات مهم برای انتخاب یک شرکت پراپ تریدینگ خواهیم پرداخت. 

بررسی امکان فعالیت با هویت ایرانی 

بسیاری از شرکت‌های پراپ تریدینگ بین‌الملی، به افراد با هویت ایرانی خدمات نمی‌دهند و معامله‌گران ساکن ایران، به ناچار از ابزارهای تغییر آی‌پی برای معامله‌ در این پلتفرم‌ها استفاده می‌کنند که این موضوع ریسک مسدود شدن حساب را در پی دارد. 

به همین دلیل، بهتر است تا در حد امکان شرکت پراپ تریدینگی را انتخاب کنید که بدون مشکل به افراد ساکن در ایران خدمات می‌دهد. 

بررسی امکان فعالیت آزمایشی  

در هنگام شروع پراپ تریدینگ در یک پلتفرم، ابتدا باید به‌صورت آزمایشی در آن پلتفرم معامله کرده و پس از ارزیابی آن پلتفرم و تطابق آن با نیاز شما، اقدام به معامله روی حساب واقعی کنید. به همین دلیل، بهتر است تا از ابتدا برای پراپ تریدینگ، پلتفرمی را انتخاب کنید که امکان شروع کار با حساب آزمایشی را به شما بدهد. 

شرکت پراپ تریدینگ ایرانی

با توجه به گسترش روش‌های معامله‌گری در سراسر دنیا، امروزه شرکت‌های پراپ تریدینگ زیادی وجود دارند که به‌راحتی می‌توانید معاملات خود را در آن‌ها آغاز کنید. یکی از این شرکت ها پراپی است.  

همانطور که گفته شد، اگر شما ساکن ایران هستید و می‌خواهید پراپ تریدینگ را شروع کنید، شاید استفاده از پلتفرم‌های بین‌المللی برای پراپ تریدینگ، برایتان سخت باشد و با چالش‌های زیادی مانند تغییر آی‌پی مواجه شوید. 

اما شروع پراپ تریدینگ در پلتفرم پراپی، به تغییر آی‌پی نیاز ندارد و می‌توانید به‌راحتی و بدون مشکل در این پلتفرم و با هویت ایرانی فعالیت کنید. علاوه بر این، پراپی تمامی ویژگی‌های یک شرکت پراپ تریدینگ معتبر را دارد و از همه مهم‌تر، شما امکان این را دارید تا در ابتدای معامله‌گری در این پلتفرم، حساب آزمایشی رایگان داشته باشید.

 در حساب آزمایشی باید یکی از پلن‌های چالشی پراپی را انتخاب کنید. پس از گذشت ۳ مرحله می‌توانید معامله را به‌صورت جدی آغاز کنید:

مرحلهٔ اول: مدیریت ریسک

مرحلهٔ دوم: روند موفقیت ادامه‌دار

مرحلهٔ سوم: تریدر پراپی

وقتی به‌عنوان تریدر پراپی شروع به کار کنید، می‌توانید تا سقف یک میلیون دلار اعتبار سرمایه و تا ۹۰ درصد سود دریافت کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها