کد خبر: 702708
تاریخ انتشار :

معرفی کافه‌های فرودگاه استانبول

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

https://file.tesmino.ir/images/2024/02/images_1707288725_65c32895a16cd.jpg

این روزها مسافران زیادی از ایران به استانبول می‌روند که ممکن است هنگام رفت یا در زمان برگشت نیاز داشته باشند چند ساعتی را در فرودگاه بمانند. از طرفی استانبول یکی از نقاط توقف پروازهای ایران به کشورهای خارجی دیگر محسوب می‌شود. فرقی ندارد که جزء کدام دسته از گردشگران در استانبول هستید. زیرا اگر برای چند ساعت در فرودگاه استانبول بمانید، نیاز دارید که یک غذا یا نوشیدنی خوشمزه سفارش دهید. نگران نباشید، رستوران‌های زیادی در این فرودگاه وجود دارد. تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا به شما بگوییم بعد از خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول و رسیدن به فرودگاه این شهر، بهترین کافه‌های آن کدام هستند.

Bottega Prosecco Bar

در تمام طول روز و در همه روزهای یک سال، شما می‌توانید طعم تنقلات و فینگرفودهای لذیذی را در بارهای Bottega Prosecco بچشید. مکان‌هایی کوچک و دوستانه با شیک‌ترین طراحی داخلی که مشتریان از خوردن میان‌وعده یا نوشیدنی‌های مختلف در این فضا لذت می‌برند. اگر می‌خواهید طعم شراب‌ها و خوردنی‌های این بار را امتحان کنید، پس می‌توانید در فرودگاه استانبول به این فضا سری بزنید.

  • موقعیت مکانی در فرودگاه: طبقه پروازهای خروجی ترمینال بین‌المللی بوسفر

Cafe Yanımda

شما هم می‌توانید در ترمینال داخلی فرودگاه استانبول، از مهمانان کافه Yanımda باشید. پس با غذاهای خوشمزه، مهمانان خود را دور هم جمع می‌کنند و با سفارش یکی از آیتم‌های منوی کافه از طعم بی‌نظیر غذا در محیطی دلنشین لذت می‌برید.

  • موقعیت مکانی در فرودگاه: طبقه خروجی ترمینال داخلی

Carluccio’s Bar

از همان ابتدا، Carluccio تاسیس شد تا طعم واقعی غذاهای ایتالیایی را با مشتریان خود به اشتراک بگذارد. با جستجویی در استرالیا برای یافتن بهترین غذاها، بهترین غذایی را درست کردند که تخیل همه افراد را بر انگیخت و همه ذائقه‌ها را وسوسه می‌کرد. اگر می‌خواهید طعم این غذاهای ایتالیایی را امتحان کنید باید به Carluccio’s Bar در فرودگاه استانبول بروید.

  • موقعیت مکانی در فرودگاه: فودکورت طبقه پروازهای خروجی ترمینال بین‌المللی

Chocnette Café

اولین فروشگاه زنجیره‌ای شکلات در سال 2008 و در ترکیه با نام Chocnette شروع به کار کرد که 40 فروشگاه در سراسر کشور دارد. البته نه‌تنها در شهرهای مختلف، بلکه می‌توانید طعم متفاوت و منحصربه‌فرد شکلات، بستنی، قهوه، ساندویچ و آبمیوه‌ها را در کافه Chocnette فرودگاه استانبول امتحان کنید.

  • موقعیت مکانی در فرودگاه: طبقه پروازهای خروجی ترمینال بین‌المللی بوسفر

https://file.tesmino.ir/images/2024/02/images_1707288725_65c32895b3c02.jpg

Enva

یکی دیگر از کافه‌های فرودگاه استانبول Enva واقع در ترمینال بین‌المللی فرودگاه استانبول، منوی فراوانی از میان‌وعده‌های سالم، پیش‌غذا، نانوایی تازه، ساندویچ و دسر و مجموعه‌ای از مزه‌ها، سالادها و سوپ‌ها از غذاهای مختلف را برای لذت قبل از پرواز ارائه می‌دهد.

  • موقعیت مکانی در فرودگاه: طبقه پروازهای خروجی ترمینال بین‌المللی بوسفر
  • طبقه landside فرودگاه استانبول

Eat&Joy

بعد از خرید بلیط هواپیما به استانبول و سوارشدن در هواپیما به فرودگاه استانبول می‌رسید. ممکن است پرواز شما تاخیر یا توقف داشته باشد، در نتیجه به فضایی برای استراحت در فرودگاه نیاز دارید. پس به Eat&Joy بروید و علاوه بر استراحت در این کافه، از طعم غذاهای منوی آن لذت ببرید.

  • موقعیت مکانی در فرودگاه: بخش ورودی Landside فرودگاه

Çay Saati

شما می‌توانید در چای ساعتی که در فرودگاه استانبول قرار دارد، چای سنتی ترکی تازه‌دم شده، دم‌نوش‌هایی گیاهی، قهوه‌های تازه‌دم شده همراه با تنقلات، کروسان، محصولات پخته شده تازه، دسرها، ساندویچ‌ها، وعده‌های غذایی و سوپ‌ها را سرو کنید.

  • موقعیت مکانی در فرودگاه: طبقه پروازهای خروجی ترمینال داخلی
  • طبقه پروازهای خروجی ترمینال بین‌المللی بوسفر
  • طبقه پروازهای خروجی ترمینال بین‌المللی

Pizzeria Enzo

غذاهای لذیذ ایتالیایی را می‌توانید در Pizzeria Enzo امتحان کنید. در انزو، غذاها با مواد محلی و سبک واقعی ایتالیایی پخته می‌شوند. البته محیط این مجموعه کاملا شیک طراحی شده و علاوه بر طعم لذیذ غذاها می‌توانید در فضایی دلنشین، سفارش دهید و غذای خود را نوش‌جان کنید.

  • موقعیت مکانی در فرودگاه: طبقه پروازهای خروجی ترمینال بین‌المللی بوسفر

https://file.tesmino.ir/images/2024/02/images_1707288725_65c32895bb6eb.jpg

HD Döner

HD Döner یکی از مجموعه‌هایی است که تا کنون بیش از 20 سال است به‌صورت تخصصی سفارش‌ها را آماده می‌کند و خدمات خود را در فرودگاه استانبول به مشتریان ارائه می‌دهد. هلدینگ این برند در سال 1995 تاسیس شد و به‌عنوان بزرگ‌ترین رستوران زنجیره‌ای ترکی شناخته می‌شود که در کشور ترکیه حدود 300 رستوران دارد. دونرهای خوشمزه و سنتی ترکیه را با تازه‌ترین مواد در HD Döner فرودگاه استانبول سفارش دهید و نوش‌جان کنید. این مجموعه در این سال‌ها نیز با محصولاتی خوشمزه که مطابق استانداردهای بهداشتی و کیفیت بالا تولید می‌شوند در فرودگاه این شهر حاضر است.

  • موقعیت مکانی در فرودگاه: طبقه پروازهای خروجی Landside
  • طبقه پروازهای خروجی ترمینال داخلی بوسفر

Starbucks

شرکت استارباکس از همان سال‌های 2003 در ترکیه تاسیس شد. هدف این مجموعه فقط ارائه بهترین خدمات و تجربه‌ای منحصربه‌فرد به مشتریان از طریق نوشیدن یک فنجان از نوشیدنی‌های استارباکس بود. اکنون شعبه‌ای از این کافه را در فرودگاه استانبول می‌بینید که نوشیدنی‌های آن بهترین گزینه برای شروع سفر شما است. همچنین با نوشیدن یک فنجان از نوشیدنی‌های استارباکس در آخرین روز سفر و در فرودگاه استانبول می‌توانید طعم آن را برای همیشه به‌خاطر بسپارید.

  • موقعیت مکانی در فرودگاه: طبقه پروازهای خروجی ترمینال داخلی بوسفر
  • طبقه پروازهای خروجی ترمینال بین‌المللی بخش‌های B، F و D

همان‌طور که گفته شد، فرودگاه استانبول از ترمینال‌های مختلف تشکیل شده و ساختمان بزرگی دارد که حتما هنگام رسیدن از اطلاعات بلیط هواپیما به استانبول کمک بگیرید. اما بعد از یک پرواز خسته‌کننده، قطعا نیاز به چند ساعت استراحت و خوردن یک نوشیدنی یا غذا دارید. پس به یکی از کافه‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم بروید و سفر خود را از همین کافه آغاز کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها