کد خبر: 705726
تاریخ انتشار :

با این راهکارها در سریعترین زمان به کانادا سفر کنید؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کانادا، کشوری پهناور و زیبا در آمریکای شمالی، با طبیعت بکر، جاذبه‌های گردشگری متنوع و فرصت‌های تفریحی و ورزشی هیجان‌انگیز، همواره یکی از مقاصد محبوب برای سفرهای توریستی بوده است. از سواحل اقیانوسی و کوه‌های سر به فلک کشیده تا شهرهای مدرن و پویا، کانادا برای هر سلیقه‌ای جذابیت‌های منحصر به فردی را ارائه می‌دهد. برای سفر توریستی به کانادا، اتباع ایرانی نیاز به دریافت ویزای توریستی دارند. این ویزا به شما اجازه می‌دهد تا برای مدت زمان مشخصی در کانادا اقامت داشته باشید و از جاذبه‌های گردشگری این کشور دیدن کنید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید در سریعترین زمان ممکن ویزای توریستی کانادا را دریافت کنید و راهی این کشور زیبا شوید.

https://file.tesmino.ir/images/2024/03/images_1710249038_65f0544e687a5.jpg

ویزای توریستی کانادا

در میان انواع ویزای کانادا، ویزای توریستی از محبوبیت و تقاضای بالایی برخوردار است. اگر قصد سفر تفریحی به کانادا، دیدار با دوستان و اقوام یا انجام سفرهای کوتاه تجاری با اقامت محدود را دارید، اخذ ویزای توریستی کانادا الزامی است. این نوع ویزا به صورت مولتی‌پل (Multiple) 5 ساله صادر می‌شود و مزایای متعددی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در حالی که ویزای سینگل (Single) تنها یک بار ورود به کانادا را مجاز می‌داند، ویزای مولتی‌پل 5 ساله به شما امکان می‌دهد تا در طول دوره اعتبار ویزا، بدون محدودیت و به دفعات متعدد به کانادا سفر کنید. این ویزا به مدت 5 سال معتبر است و در هر بار سفر، اقامت تا سقف 6 ماه در کانادا را مجاز می‌دهد. توجه داشته باشید اگر مدت زمان اعتبار ویزای توریستی کانادا تمام شده باشد، امکان تمدید وجود ندارد و متقاضی باید مجددا برای اخذ ویزای کانادا اقدام کند.

مدارک مورد نیاز ویزای توریستی کانادا

برای دریافت ویزای توریستی کانادا باید مدارکی که در ادامه گفته شده را تهیه کنید. توجه داشته باشید که این مرحله برای دریافت ویزا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. تهیه مدارک اضافی در صورت نیاز از طریق کانتر به شما اعلام می‌شود. مدارک لازم برای دریافت ویزای کانادا توریستی عبارتند از:

  • دو قطعه عکس 4*6 یا 5*5 رنگی با زمینه سفید
  • گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ سفر
  • کپی صفحات اول و صفحات مهر و ویزا خورده گذرنامه‌های قبلی و فعلی
  • دعوتنامه و کپی گذرنامه یا کارت ملی کانادایی میزبان
  • ترجمه کارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان)
  • ترجمه مدارک دانشگاهی
  • ترجمه شناسنامه و کارت ملی
  • سند ازدواج یا طلاق
  • نامه تمکن به انگلیسی و پرینت شش ماهه حساب بانکی لاتین
  • ترجمه سند ملکی، مدارک مرتبط با خرید سهام در بازار بورس، خرید اوراق مشارکت و هر سرمایه گذاری مالی دیگر
  • ترجمه گواهی اشتغال به کار، روزنامه رسمی، آخرین آگهی تغییرات و تصمیمات، حکم کارگزینی یا بازنشستگی- پروانه مطب یا نظام مهندسی، جواز کسب، پروانه بهره برداری، کارت پرسنلی یا بازرگانی، گواهی شورای اصناف و ..

https://file.tesmino.ir/images/2024/03/images_1710249038_65f0544e7018e.jpg

مزایای سفر توریستی به کانادا

کانادا دارای طبیعتی بکر و متنوع است که از کوه‌های مرتفع و یخچال‌های طبیعی گرفته تا سواحل اقیانوسی و جنگل‌های انبوه را شامل می‌شود. این کشور دارای جاذبه‌های گردشگری متنوعی مانند آبشار نیاگارا، پارک ملی بنف، موزه‌های تاریخی و مراکز تفریحی متعددی است. کانادا فرصت‌های تفریحی و ورزشی متنوعی مانند اسکی، قایق‌سواری، کوهنوردی و کمپینگ را برای گردشگران فراهم می‌کند.

علاوه بر این، کانادا یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است و مردم آن به مهمان‌نوازی و خوش‌برخوردی شهرت دارند. شاید همه کانادا را به دلیل شرایط خوب برای مهاجرت بشناسند و کسی به چشم یک کشور توریستی به آن نگاه نکند اما جالب است که بدانید در سراسر این کشور سردسیر شمالی، جاذبه های گردشگری زیادی است که شما را شگفت زده خواهد کرد.

نکاتی برای برنامه‌ریزی سفر توریستی به کانادا

بهترین زمان برای سفر به کانادا، فصل‌های بهار و تابستان است. با توجه به فصل سفر و مقصد مورد نظر خود، بلیط هواپیما و هتل را از قبل رزرو کنید. سپس برای دریافت ویزا اقدام کنید. برای دریافت ویزای توریستی کانادا، باید مدارک مورد نیاز را جمع‌آوری و فرم درخواست ویزا را پر کنید. با توجه به علایق و سلیقه خود، برنامه‌ریزی برای گشت و گذار در کانادا را انجام دهید. با برنامه‌ریزی دقیق و رعایت نکات ذکر شده، می‌توانید سفری توریستی خاطره‌انگیز و لذت‌بخش به کانادا را تجربه کنید.

https://file.tesmino.ir/images/2024/03/images_1710249038_65f0544e73bce.jpg

 اخذ ویزای توریستی کانادا در فلای‌تودی

خدمات مربوط به دریافت ویزای توریستی کانادا را بدون مراجعه حضوری از طریق فلای‌تودی دریافت کنید. برای اخذ ویزای توریستی فلای تودی، اسکن رنگی مدارک خود را به صورت فایل pdf به همراه فیش واریز هزینه ویزا برای کارشناسان فلای‌تودی ارسال کنید. کارشناسان فلای‌تودی بعد از بررسی مدارک برای شما وقت سفارت تنظیم می‌کنند تا برای انجام مراحل انگشت نگاری و غیره به صورت حضوری به سفارت مراجعه کنید. از زمان گرفتن وقت سفارت تا آماده شدن ویزا حدودا 40 روز طول می‌کشد. پس از بررسی مدارک و مصاحبه، نتیجه درخواست ویزای شما توسط سفارت کانادا اعلام خواهد شد. فلای‌تودی در تمام مراحل پیگیری و دریافت ویزا در کنار شما خواهد بود. بنابراین، اگر قصد دریافت ویزای توریستی کانادا و سفر به این کشور را دارید، با کارشناسان بخش ویزای فلای‌تودی تماس بگیرید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها