کد خبر: 706230
تاریخ انتشار :

معرفی بهترین هتل های شیراز از نگاه مسافران

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

شهر شیراز یکی از زیباترین شهرهای ایران است که تقریبا در تمامی روزهای سال مملو از جمعیتی است که به قصد زیارت یا سیاحت به این شهر سفر کرده‌اند. همین نیز دلیلی شد که امروزه بتوان اقامتگاه‌های لوکس و با امکانات مدرن را به راحتی در این شهر پیدا کرد، زیرا با گسترش جمعیتی که به دلایل متفاوت مانند جهانگردی و ایرانگردی به این شهر سفر می‌کنند امکانات رفاهی آن نیز پیشرفت کرده است.

ما با جمع‌آوری تعدادی از بهترین هتل های شیراز در این مطلب، آن را به یک راهنمای مناسب برای یافتن بهترین گزینه برای اقامتتان تبدیل‌ کرده‌ایم. تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

هتل بزرگ شیراز

یکی از هتل‌های معروف شهر شیراز، هتل بزرگ شیراز است که در بلوار آیت الله ربانی و دروازه قرآن، ورودی شمالی شهر شیراز قرار دارد. این هتل در مجاورت دروازه قرآن در 13 طبقه با اتاق‌های لوکس و دل‌‌باز با معماری خاصی به شکل یک کشتی بزرگ ساخته شده است. از دیگر ویژگی‌های این هتل فاصله بسیار کم آن نسبت به اماکن تفریحی و جاذبه‌های شهر شیراز مانند آرامگاه حافظ و سعدی است.

هتل بزرگ شیراز در زمینی به مساحت 40000 متر مربع با بالاترین استانداردها و امتیازهای بین‌المللی که یک هتل پنج ستاره باید داشته باشد ساخته شده است. یکی دیگر از تفاوت‌های هتل بزرگ شیراز با سایر هم رده‌های خود نوع رنگ‌آمیزی آن بوده که برای طبقات خود استفاده کرده است. به این شکل که رنگ‌آمیزی طبقات هتل از بالا به پایین روشن‌تر می‌شود. همچنین آن‌‌چه که باعث جذاب‌تر شدن نما و طراحی داخلی این هتل شده استفاده از سنگ‌های بزرگ تراش خورده‌ای است که در طراحی و معماری داخلی آن به کار رفته است.

اتاق‌های هتل بزرگ شیراز

همان‌‌طور که گفتیم این هتل شیراز از یک زیر بنای 40000 متر مربعی با تعداد 158 واحد اقامتی تشکیل شده است. اتاق‌های آن از آن‌‌جایی که هتل در یکی از نقاط مرتفع شیراز بنا شده است دارای چشم‌انداز جذابی از یک سو به دشت و کوه و از سمت دیگر به خیابان‌های شهر هستند. علاوه‌ بر این اتاق‌ها دارای فضایی دلباز، لوکس و نورپردازی فوق‌العاده‌ای بوده که به شکلی زیبا یک فضای بی‌نظیر را برای رفع خستگی حاصل از یک روز پرکار و گشت‌وگذار برای مهمانان به وجود آورده است.

اتاق‌های این هتل با ظرفیت 253 تخت همگی مجهز به امکاناتی مانند یخچال و تلویزیون، صبحانه و روم سرویس، اینترنت رایگان، مینی‌ بار با هزینه و آب رایگان، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سیستم اعلام و اطفاء حریق، بالکن، چای‌ساز، سیستم سرمایشی و گرمایشی و ... است.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل بزرگ شیراز

در صورتی‌که قرار است در این هتل اقامت کنید، بهتر است نسبت به تمامی خدماتی که هتل بزرگ شیراز در اختیار مهمانان قرار می‌دهد آگاهی کامل داشته باشید، تا بدانید در صورت اقامت در این هتل از چه امکاناتی بهرمند می‌شوید. باید بدانید که این هتل دارای امکانات و خدمات رفاهی مانند یک مجموعه آبی پیشرفته (سونا خشک و بخار، جکوزی، استخر و ماساژ)، اتاق بازی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، پارک کودک، فضای سبز، گیم نت، بازی ویدئویی، خدمات تور و سالن ورزشی است.

این هتل در کنار خدمات تفریحی مفرح خود امکانات دیگری مانند لاندری، خدمات پزشکی، خدمات برای معلولین، صرافی، آتلیه، آرایشگاه، اتاق چمدان، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، رستوران بام، کافی‌شاپ، خدمات تشریفات ویژه، مرکز خرید، خدمات تهیه بلیط، ترانسفر رفت با هزینه و ... را در دسترس مهمانان قرار می‌دهد تا از اقامت خود در این هتل خاطرات خوبی برایشان باقی بماند.

هتل الیزه شیراز

دیگر هتل پرطرفدار شهر شیراز، هتل الیزه شیراز است که در منطقه معالی آباد و کوی پزشکان شیراز در سال 1393 تاسیس شد. این هتل که در یکی از مناطق آرام و خلوت شهر فعالیت دارد بهترین انتخاب برای کسانی است که از شلوغی‌های فضای شهری گریزان هستند. هتل الیزه یک بنای 7 طبقه است که در بخش شمال غربی شهر شیراز واقع شده است.

از مزیت‌های اقامت در این هتل شیراز دسترسی راحت آن به مکان‌های تفریحی و تجاری مانند مجتمع تجاری آفتاب فارس، مرکز خرید الهیه، مجتمع تجاری ستاره فارس، باغ ارم، باغ عفیف آباد، سینما سه بعدی، بازار وکیل، ارگ کریم خان، حمام وکیل، باغ دلگشا و آرامگاه سعدی است.

اتاق‌های هتل الیزه شیراز

هتل پنج ستاره الیزه یک ساختمان 7 طبقه با 68 واحد اقامتی با منظره کوه و محوطه هتل است. اتاق‎‌های این هتل به شکلی زیبا و لوکس به امکانات رفاهی، مدرن و با استاندارد بین‌المللی تجهیز شده‌اند که شما در زمان اقامت در هر جایی جز خانه خود برای رفع خستگی و یک استراحت بدون دغدغه به آن‌‌ها احتیاج دارید.

تمامی اتاق‌های این هتل پنج ستاره به خدمات رفاهی مدرن و لوکسی مانند یخچال و تلویزیون LED، کمدلباس و دراور، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات در هر اتاق، سیستم اعلام و اطفاء حریق، چای‌ساز و آب رایگان، روم سرویس و صبحانه رایگان، اینترنت رایگان، آباژور، حمام و پکیج کامل لوازم بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب فصل، مینی بار با هزینه، سرویس فرنگی و... مجهز شده‌اند.

امکانات تفریحی و خدمات عمومی هتل الیزه شیراز

یکی دیگر از دلایل انتخاب هتل الیزه شیراز به عنوان محل اقامت مورد علاقه مسافران، ارائه خدمات و تسهیلات تفریحی و رفاهی است که در فضای داخلی ساختمان برای آسایش بیشتر مهمانان فراهم شده است. سونا خشک یا بخار، جکوزی، استخر سرپوشیده، سالن ماساژ، سالن ورزشی مجهز، سالن بدنسازی، خدمات تور، فضای سبز، گشت‌ نیم‌روزی، بازی ویدئویی و شبکه پخش فیلم، خدمات تفریحی است که این هتل برای گردشگران تهیه کرده است.

علاوه بر این خدمات دیگری مانند خدمات بیدار باش، خانه‌داری، باربری، لاندری، پارکینگ، خودپرداز، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، رستوران‌های گردان و کافی‌شاپ مجلل در هتل الیزه اقامتی راحت و لوکس را برای مهمانان فراهم آورده است.

نحوه رزرو بهترین هتل‌های شیراز

اکنون که با امکانات رفاهی و خدماتی دو مورد از بهترین هتل‌های شیراز به‌طور کامل آشنا شده‌اید، بهتر است بدانید که یکی از بهترین روش‌های رزرو اتاق در هر کدام از این هتل‌ها استفاده از خدمات اسنپ تریپ است. شما ضمن دسترسی به بهترین هتل‌های شیراز می‌توانید از خدمات این مجموعه برای خرید بلیط هواپیما نیز استفاده کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها