کد خبر: 620503
تاریخ انتشار :

نمایندگی فروش کولر گازی گری

کولر گازی گری در کارخانه عظیم تهویه مطبوع گری واقع در کشور چین تولید می شود .

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تکنسین های حرفه ای در کارخانه گری در زمینه سرمایش و کمپرسور و انتقال حرارت بطور اختصاصی عمل کرده و نظارت کاملی بر خطوط تولید و کیفیت ساخت دارند و این اکیپ با انجام آزمایشات مکرر و طاقت فرسا بهترین مدل های کولر گازی گری کم مصرف را در ظرفیت های مختلف تولید و در اختیار مصرف کنندگان در سرتاسر جهان قرار می دهند و این موجب شده است که از هر سه عدد کولر گازی نصب شده در سرتاسر دنیا یک عدد کولر گازی گری کم مصرف باشد.

01

گری رضایت خاطر خریدار و اعتماد مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

کولر گازی گری در مدل های دیواری و ایستاده و پنجره ای و پرتابل و داکت اسپلیت و اسپلیت سقفی ( کاست ) و VRT تولید می شود و نیاز تمامی مردم را برآورد می کند.

02

کولر گازی گری کم مصرف دیواری دارای مدل های اینورتری شامل : i cool – lomo آی کول لومو و i cool – H آی کول اچ و i save آی سیف و بدون اینورتری شامل : اس فور ماتیک S4 – matic و ار فور ماتیک R4 – matic و Accent اکسنت و اس ماتیک S – matic و کیو فور ماتیک Q4 – matic و جی ماتیک G – matic و کیو ماتیک Q – matic و دی ماتیک D- matic و کیو تو ماتیک Q2 – matic می باشد .

 

کولر گازی گری

 

کولر گازی گری کم مصرف بدلیل نحوه کارکرد کمپرسور در کولر گازی فوق العاده مصرف کمتری نسبت یه مدل های معمولی دارد.

 

قیمت کولر گازی گری بسیار ارزان می باشد زیرا که با مدل های مختلف گفته شده در بالا تولید می شود و چون مستقیما" در شرکت مادر تولید می شود گزینه مناسبی برای خرید می باشد.

 

قیمت کولر گازی گری کم مصرف اینورتر یک مقدار از کولر گازی معمولی بیشتر می باشد ولی با مرور زمان میزان هزینه اضافی که بابت خرید بورد دی سی اینورتر پرداخت کرده اید جبران می شود.

 

کولر گازی گری کم مصرف و معمولی دیواری در ظرفیت های مختلف 9000-10000-12000-13000-14000-18000-21000-24000-27000-28000-30000-36000 تولید می شود که می توانید سایز کولر گازی خود با راهنمایی های نماینده فروش ما و تکنسین نصب انتخاب و اقدام به خرید نمایید.

 

کولر گازی گری و انواع ظرفیت ها

03

در تعیین ظرفیت کولر گازی گری کم مصرف حتما" میزان آفتاب گیری و تعداد طبقات و سقف آفتاب خور و نوع نما و متراژ ساختمان و تعداد نفرات ساکن در ساختمان را در نظر بگیرید.

 

با انتخاب درست ظرفیت مصرف کمی را کولر گازی گری کم مصرف شاهد می باشید.

 

با خرید کولر گازی گری کم مصرف در آینده نه چندان دور این کولر گازی را به دیگر آشنایان پیشنهاد می کنید و از خرید آن رضایت کامل را خواهی داشت.

 

کولر گازی گری دیواری با گاز 410 و گاز 22 و گاز 32 تولید می شود که تا به امروز خرید کولر گازی گری کم مصرف با گاز 410 دارای سرمادهی بهتر و چون حامی محیط زیست و مانع از تخریب لایه ازون می باشد پیشنهاد بهتری است .

کولر گازی گری ایستاده در با برق سه فاز و برق تک فاز تولید می شود .

 

کولر گازی گری تک فاز را می توان با برق خانگی 32 آمپر به راحتی نصب و محیط را کاملا" خنک کرد همچنین با موتور تک فن و موتور جفت فن تولید می شود که بسته به نیاز می توان انتخاب اصولی انجام داد و با بورد دی سی اینورتر از کولر گازی گری کم مصرف شاهد خنک کنندگی عالی می باشید.

 

کولر گازی گری ایستاده با برق سه فاز برای اماکن تجاری و رستوران ها و مساجد و حسینیه ها و فروشگاه ها و اماکن ورزشی توصیه می شود زیرا از کولر گازی گری ایستاده سه فاز کم مصرف و از سرمادهی عالی برخوردار می باشد.

 

کولر گازی ایستاده گری

 

کولر گازی گری کم مصرف پنجره ای برای افرادی که مستاجر هستند گزینه مناسبی می باشد که با تغییر محل سکونت خود می توانند به راحتی آن را جابجا کنند و نیاز به حضور فیزیکی نصاب برای نصب و باز کردن آن نمی باشد.

 

 

 

کولر گازی گری پرتابل بدلیل طراحی یکدست و قرار گرفتم کمپرسور و کندانسور و دیگر متعلقات در یک محفظه مانند کولر گازی پنجره ای به راحتی حمل و بدلیل داشتن پایه های چرخ دار قابلیت جابجایی آسان به هر مکانی را دارد .

 

 

 

پرتابل گری اینورتر با داشتن بورد دی سی از مصرف کمتری نسبت به معمولی آن برخوردار می باشد.

 

معمولا" برای اتاق های سرور که نیاز مبرم یک قسمت از ساختمان به خنک کنندگی بیشتر می باشد پرتابل گری کم مصرف گزینه مناسبی می باشد

 

قیمت پرتابل گری با توجه به طراحی ساده تر آن بسیار ارزان می باشد.

 

داکت اسپلیت گری کم مصرف برای ساختمان های نوساخت توصیه می شود زیرا که از هزینه های اضافی خرید رادیاتور و لوله کشی های اضافی برای سیستم گرمایش می کاهد و قیمت داکت اسپلیت گری نسبت به کولر گازی دیواری گران تر می باشد ولی با احتساب هزینه های گرمایش بسیار ارزان تر و به صرفه تر برای مشتری تمام می شود .

 

داکت اسپلیت گری مانند کولر گازی گری در دو نوع اینورتر و بدون اینورتر تولید می شود داکت اسپلیت گری اینورتر بسیار کم مصرف می باشد.

 

داکت اسپلیت گری کم مصرف بصورت توکار نصب می شود و با استفاده از کانال کشی می توانید کل ساختمان را یکدست و همدما خنک کرد.

 

داکت اسپلیت گری

 

کولر گازی کاست گری کم مصرف را معمولا" برای اماکن تجاری پیشنهاد می دهیم زیرا که در سقف بصورت توکار نصب می شود و و اماکنی که سقف های بلند دارند جای مناسبی برای تعبیه آن دارند.

 

 

 

قیمت کولر گازی کاست گری با برق سه فاز و تک فاز متفاوت می باشد ولی در هر صورت نسبت به برند های دیگر مناسب تر می باشد.

 

فروشگاه ما سعی در راهنمایی شما خریداران محترم برای انتخاب درست واصولی می باشد که از خرید کوار گازی گری کم مصرف خرسند شوید و فروشگاه ما را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد بدهید.

 

تمامی محصولات فروشگاه ما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و شما با خیال راحت می توانید از فروشگاه ما خرید کنید .

 

آدرس : کردستان – بانه – میدان جهاد بالاتر از پاساژ خیام – نمایندگی گری

 

شماره تماس : 08734244252

 

شماره موبایل : 09188742748

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها