کد خبر: 623709
تاریخ انتشار :

ساندویچ پانل سردخانه‌ای آریا بارون توس

در ادامه این مقاله به بررسی ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای آریا بارون خواهیم پرداخت.

ساندویچ پانل سردخانه‌ای آریا بارون توس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بهترین ساندویچ پانل سردخانه‌ای تولید شده کدام کارخانه است؟ ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای چه نوع ساندویچ پانلی هستند؟ از ساندویچ پانل‌ها برای ساخت سردخانه استفاده می‌شود. به نوعی می‌توان گفت که ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای بهترین و عالی‌ترین نوع ساندویچ پانل برای ساخت سردخانه هستند. ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای آریا بارون به دو دسته ساندویچ‌ پانل‌های سردخانه‌ای سقفی و ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای دیواری تقسیم بندی می‌شود. دلایل مختلفی برای انتخاب ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای برای ساخت و پیاده سازی این نوع از ساندویچ پانل‌ها وجود دارد که از اصلی‌ترین این دلایل می‌توان به قیمت مناسب و اقتصادی آن اشاره کرد. در حالت کلی می‌توان گفت که ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای قیمت بسیار کمتری نسبت به دیگر انواع ساندویچ پانل‌ها دارند.

در ادامه این مقاله به بررسی ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای آریا بارون خواهیم پرداخت.

انواع ساندویچ پانل سردخانه‌ای

ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای به دو دسته ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای کیپ درز و ساندویچ پانل‌های سنتی تقسیم بندی می‌شوند. نوع ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای کیپ درز آریا بارون به دلیل ویژگی‌ خاص و همچنین نوین بودن، در حال حاضر فروش بیشتری نسبت به نوع دیگر این ساندویچ پانل‌ها دارند.

2

ساندویچ پانل سردخانه‌ای کیپ درز آریا بارون

ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای کیپ درز آریا بارون در ضخامت‌های مختلفی طراحی می‌شود که از مهم‌ترین این ضخامت‌ها می‌توان  به ضخامت‌های 70، 80، 90، 100، 120، 150 و 200 اشاره کرد. عرض مفید ساندویچ پانل‌های کیپ درز شرکت آریا بارون توس بر اساس میلی متر به صورت زیر است. 945، 1020، 1185. توجه داشته باشید که ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای کیپ درز تولید شده در شرکت آریا بارون در طول‌های دلخواه و وابسته به شرایط حمل و نقل طراحی و پیاده سازی می‌شوند.

فشردگی ساندویچ پانل‌های کیپ درز اریا بارون بین 38 تا 40 کیلو گرم است. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این نوع از ساندویچ پانل آریا بارون کافی است به وب سایت آریا بارون سری بزنید.

ساندویچ پانل سردخانه‌ای سنتی آریا بارون

ساندویچ پانل‌های سنتی سردخانه‌ای آریا بارون یک نوع از محصولاتی است که به نوعی می‌توان نسخه قدیمی ساندویچ پانل‌های کیپ درز سردخانه‌ای در نظر گرفت. اندازه این ساندویچ پانل‌ها 960 در 945 / 1035 در 1020 / 1200 در 1185 است.

3

ساندویچ پانل‌های سنتی سردخانه‌ای آریا نیز دارای ضخامت‌های به مانند ساندویچ پانل‌های کیپ درز است. میزان عرض مفید این نوع از ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای 1185، 1020 و 945 است. در زمان سفارش این نوع از ساندویچ پانل شما می‌تواند ساندویچ پانل را در طول مورد نظر سفارش دهید. توجه داشته باشید که ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای سنتی آریا بارون وابسته به سفارش مشتری و همچنین شرایط حمل و نقل طراحی و پیاده سازی می‌شود.

تفاوت ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای کیپ درز و ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای سنتی آریا بارون توس

ساندویچ پانل‌های سردخانه ای کیپ درز به دلیل شاختار خاص و همچنین قابلیت‌های مختلف، علاوه بر آن که زیبایی ظاهری بیشتری نسبت به نوع ساندویچ پانل سنتی سردخانه‌ای دارد، باعث کاهش میزان هدر رفت انرژی و سرمای سردخانه می‌شوند. به دلیل آن که ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای کیپ درز آریا بارون با دستگاه‌های تمام اتوماتیک و به روز طراحی می‌شوند، از استحکام و ماندگاری بالاتری برخورار است.

توجه به عرض مناسب در هنگام خرید ساندویچ پانل می‌تواند میزان تعداد ساندویچ پانل‌های استفاده شده در سردخانه‌ها را کاهش دهد و همچنین استفاده بهتری از فضای حمل و نقل مانند کامیون یا تریلر داشته باشد.  وجود نورد کنگره در ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای آریا بارون باعث می‌شود که این ساندویچ پانل‌ها زیبایی بیشتری داشته باشند و همچنین کیفیت اتصال به میان قابل توجه‌ای افزایش داشته باشد.

ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای دارای انواع دیگری نیز هستند که از اصلی‌ترین این انواع می‌توان به ساندویچ پانل‌های سردخانه‌‌ای بالای صفر، زیر صفر، ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای متحرک و ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای دو مداره اشاره کرد.

در هنگام خرید ساندویچ پانل سردخانه‌ای به چه مواردی توجه کنیم؟

موارد و گزینه‌های گوناگونی وجود دارد که توجه کردن به آن در زمان طراحی و پیاده سازی ساندویچ پانل از اهمیت بالایی برخوردار است. از جمله این موارد می‌توان به شرکت سازنده، وزن و... اشاره کرد.

شرکت اریا بارون تولید کننده انواع ساندویچ پانل سردخانه‌ای

شرکت آریا بارون با بیش از 10 سال سابقه در زمینه طراحی و پیاده سازی انواع محصولات نوین ساختمانی، در حال حاضر به یکی از شرکت‌های موفق و به نام در حوزه تولید انواع ساندویچ پانل تبدیل شده است. این شرکت با برخورداری از دستگاه‌های تمام اتوماتیک و پرسنل متخصص توانسته است محصولات با کیفیتی را تولید کند. ساندویچ پانل سردخانه‌ای آریا بارون یکی از اصلی‌ترین تولیدات این برند است. شرکت آریا بارون با تولید ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای در دو نوع سنتی و کیپ درز توانسته است پاسخ مناسبی به بازار داخلی بدهد.

وزن ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای آریا بارون

یکی از مواردی که باید در زمان خرید ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای به آن توجه کنید، میزان وزن ساندویچ پانل است. مشخص است که هر چه وزن ساندویچ پانل سبک‌تر باشد آن ساندویچ پانل از کیفیت بالاتری برخوردار است. شرکت آریا بارون با تولید ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای با وزن بسیار کم قدم بزرگی در جهت فرآیند رشد ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای برداشته است.

قیمت ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای آریا بارون

یکی از موارد که در زمان خرید ساندویچ پانل سردخانه‌ای سنتی یا کیپ درز از اهمیت بیشتری برخوردار است، قیمت ساندویچ پانل سردخانه‌ای است. شرکت آریا بارون با طراحی نوین و برخورداری از دانش فنی بالا و همچنین استفاده از بهینه‌ترین روش ساخت ساندویچ پانل، در حال حاضر توانسته است ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای خود را به قیمت مناسب و اقتصادی به بازار عرضه کند.

میزان عمر ساندویچ پانل سردخانه‌ای اریا بارون

در حالت عادی یک ساندویچ پانل سردخانه‌ای باید عمری بالغ بر 20 سال داشته باشد، شرکت آریا بارون توس با استفاده از شیوه‌های جدید و بومی در ساخت ساندویچ پانل‌ سردخانه‌ای توانسته است در حال حاضر به یکی از شرکت‌های تولید کننده ساندویچ پانل با طول عمر بیش از 40 سال باشد.

حمل و نقل آسان ساندویچ پانل سردخانه‌ای آریا بارون

ساندویچ پانل‌های موجود در بازار در عرض 1 متر طراحی و ساخته می‌شوند که این مورد می‌تواند هزینه حمل و نقل را میزان زیادی افزایش دهد. همچنین این عرض کم باعث می‌شود که تعداد بیشتری از ساندویچ پانل برای پوشش 6 متر محیط مورد استفاده قرار بگیرد که باعث افزایش هدر رفت انرژی می‌شود.

شرکت آریا بارون توس با تولید ساندویچ پانل‌های کیپ درز و سنتی سردخانه‌ای با عرض 1.20 سانتی متر توانسته است استفاده مفیدتری نسبت به دیگر ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای موجود در بازار در حمل و نقل و همچنین در کاهش انرژی داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها