کد خبر: 624666
تاریخ انتشار :

ضرر میلیاردی قطع برق به واحدهای صنعتی

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: هر بار قطع برق بین ۲ تا ۳ میلیارد به واحدهای صنعتی ضرر وارد می‌کند . مواد مذاب داخل کوره‌ها پس از هر بار قطع برق باید خارج شوند و این مواد دیگر قابل استفاده نیستند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رضا حاجی‌پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، گفت: قطعی برق در  هر بار بین ۲ تا ۳ میلیارد به واحدهای صنعتی ضرر می‌زند.

وی افزود: واحدهای صنعتی که با کوره و مواد مذاب سروکار دارند با هر بار قطعی برق باید مواد مذاب را قبل از سفت شدن از کوره‌ها خارج کنند تا سفت نشود و این مواد دیگر به درد آنها نمی‌خورد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت:‌ درست است که ما امروز در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم اما این را باید مدنظر داشته باشیم که در بسیاری از موارد که پیش از این برای تأمین وسایل مشکل داشتیم امروز به خودکفایی رسیده‌ایم و نباید امروز چنین وضعیتی داشته باشیم.

حاجی‌پور خاطرنشان کرد: امروز وقتی برای قطعی برق به مقامات شهرستانی و ادارات وزارت نیرو مراجعه می‌کنیم هیچ پاسخی نمی‌دهند و می‌گویند که دست ما نیست. 

وی افزود: امروز صنعت ما کشاورزی ما و بخش خدمات و بازار ما همگی با نقش محوری برق کار می‌کنند و قطعی برق آسیب‌ها و ضرر و زیان‌هایی زیادی برای این بخش‌ها به دنبال دارد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ همین امروز کسبه بازار آمل با من تماس گرفته و از قطعی برق چهار ساعته در بازار خبر دادند که بعد از ۲۰ دقیقه مجدد برق قطع شده است .

حاجی‌پور خاطرنشان کرد: در سال تولید حمایت و مانع‌زدایی نباید با این کارها بر سر راه تولید مانع ایجاد کرد و به تولید کنندگان خسارت وارد آورد.

منبع: فارس

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها