کد خبر: 625263
تاریخ انتشار :

بایدها و نبایدهای تعویض در و پنجره

تابستان فصل مناسبی برای تغییر دکوراسیون است. وقت درستی برای اینکه دستی به سر و روی در و پنجره‌های قدیمی کشیده شود و محصولات قدیمی جای خود را به در و پنجره‌هایی نو و کارآمد دهند. اما این تعویض و تغییر وقتی به درستی انجام می‌شود که یک انتخاب درست داشته باشید و نکات مربوط به این انتخاب صحیح را رعایت کنید.

بایدها و نبایدهای تعویض در و پنجره
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در و پنجره‌ی باکیفیت همان محصولی است که از ورود و خروج سروصدا، گرما و سرما و ورود آلودگی‌ها و ذرات مزاحم جلوگیری کند. اما نکته‌ی مهم این است که این اتفاق چگونه رخ می‌دهد؟

بخش‌های تشکیل دهنده در و پنجره هر کدام بر کیفیت و کارایی آن تاثیر دارند. برای مثال اینکه در و پنجره انتخابی شما بتواند در مقابل سروصدا و ... پایداری خوبی داشته باشد بخشی از آن به نوع و تعداد شیشه‌ها و یا مکانیزم ساخت در و پنجره ربط دارد و بخشی دیگر به درزگیر، پروفیل در و پنجره و مواردی از این دست بستگی دارد. در ادامه هر کدام از این بخش‌ها را بررسی می‌کنیم تا با نکات مهم در تعویض پنجره‌ها آشنا شویم.

پروفیل یو پی وی سی

پروفیل یو پی وی سی از جمله محصولاتی است که به دلیل ساختار مناسب و حرفه‌ای خود می تواند یک انتخاب بسیار خوب به حساب آید. این نوع پروفیل به دلیل اینکه رسانایی برای گرما نیست نقش عایق را به خوبی بازی می‌کند. از طرفی دیگر با این پروفیل ساخت انواع در و پنجره با طرح و مدل‌های مختلف ممکن و آسان است.

پروفیل یو پی وی سی به سبب سبک بودن ساخت در و پنجره و نصب آن را بسیار آسان می‌کند. البته خوب است بدانید این پروفیل در عین حال که بسیار وزن کمی دارد اما به شدت مقاوم است. دلیل این مقاومت وجود گالوانیزه‌هایی در تمام طول پروفیل است. این گالوانیزه‌ها به افزایش پایداری پروفیل در و پنجره کمک می‌کند و باعث می‌شود تا به راحتی از پس مهار وزن در و پنجره برآید.

یکی از انواع پروفیل‌های موجود در بازار که طول عمر بالایی دارد می‌تواند انتخاب خوب به حساب آید؛ پروفیل در و پنجره هافمن است. این پروفیل می‌تواند در برابر تابش مستقیم نور خورشید، باد و باران، برخی از آلودگی‌ها و ... مقاوم باشد. همین مقاومت باعث افزایش طول عمر انواع در و پنجره خواهد شد. پروفیل هافمن هم از ساخت ویژه و مناسبی برخوردار است و هم دارای گارانتی بسیار خوبی است. گارانتی بسیار عالی و طولانی مدت هافمن نشان از اطمینان هافمن به محصولی است که تولید و روانه بازار کرده است. شناخت پروفیل یو پی وی سی باکیفیت نکته‌ای است که اهمیت بالایی دارد اما خیلی راحت نیست. بنابراین مصرف کنندگان و خریداران انواع در و پنجره باید بتوانند به برند و تولیدکننده‌ای خوش نام اعتماد کنند. برندی که محصول مطمئن و مرغوب بسازد و بتوان با خیال راحت به او اعتماد کرد.

هافمن به مدد حضور متخصصین و تجهیزات به روز و حرفه‌ای موفق به ساخت چنین محصولی شده است و اعتماد به این برند خوش نام بسیار راحت است. وجود برندهای متعدد و مختلف در بازار امروز که کیفیت چندانی ندارند اما این عدم کیفیت از ظاهرشان پیدا نیست، دقیقا همان دلیلی است که اهمیت اعتماد به برند مطمئن و خوش نام را اثبات می‌کند.

شیشه‌ها

شیشه‌ی پنجره‌های دو یا سه جداره باید دارای خصوصیات ویژه‌ای باشند. این شیشه‌ها که ضخامت‌های مختلفی دارند، تا حد قابل قبولی از ورود و خروج سروصدا یا سرما و گرما جلوگیری می‌کنند. البته ساختار ویژه‌ی این نوع در و پنجره هم در افزایش کارایی آن تاثیر مستقیمی دارد.

در زمان ساخت این نوع در و پنجره باید در فضای بین شیشه‌ها ابتدا شرایط خلا ایجاد شود و سپس در همین فاصله گاز آرگون تزریق شود. یکی از همین نکات مهم که باید به آن توجه شود؛ درستی و کیفیت این پروسه و ساختار است.

از جمله دیگر نکات مهم و قابل توجه صاف و صیقلی بودن شیشه‌ها، تمیز بودن و عدم وجود خط و خش و مواردی از این دست است.

یراق‌آلات

یراق‌آلات به کار رفته در ساختار انواع در و پنجره از جمله مواردی است که باید به خوبی به آن‌ها توجه شود. باید بدانید هر مدل از در و پنجره با طراحی و ساختار متفاوت؛ نیاز به یراق خاص خود دارد. نکته‌ی مهم این است که زمانی که از پروفیل در و پنجره یو پی وی سی استفاده می‌کنید، امکان استفاده و نصب یراق‌آلات متنوع فراهم است.

یراق  زمانی که از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد به کامل و درست بسته شدن در و پنجره کمک می‌کند و کارایی آن را به عنوان یک عایق حرفه‌ای افزایش می‌دهد. کامل و درست بسته شدن در و پنجره از ورود گرد و خاک، آلودگی‌ها و ذرات مزاحم، سرما و گرما و ... جلوگیری می‌کند.

تمام نکات و مواردی که گفته شد از جمله مواردی هستند که در زمان انتخاب و تعویض در و پنجره قدیمی باید مورد توجه قرار گیرند. بعضی از آن‌ها توسط خریداران قابل شناسایی هستند و برخی دیگر اینطور نیست که با اعتماد به برندی حرفه‌ای و خوش‌نام می‌توان با خیال راحت محصول مناسبی را خریداری کرد.

2

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها