کد خبر: 656288
تاریخ انتشار :

راهنمای خرید تاج گل

راهنمای خرید تاج گل
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

خرید گل از مرسوم‌ترین راه‌ها برای ابراز حس قلبی افراد به یکدیگر در مناسبت‌های مختلف است. هرچند رایج‌ترین نوع استفاده آن، در مجلس ترحیم است اما تنها به این کاربرد محدود نمی‌شود، برای شرکت در مراسم عروسی، افتتاحیه‌ها، نمایشگاه‌ها و در سایر مجالسی که نیاز به هدیه ای رسمی و درعین‌حال زیبا و ارزشمند داشته باشیم هم می‌توانیم از گل استفاده کنیم.

معرفی هانی گل

مجموعه هانی گل، یک فروشگاه تخصصی گل و گیاهان طبیعی است که سال‌هاست در زمینه گل‌آرایی برای مراسم و مجالس، فعالیت می‌کند.

تاج‌ گل ترحیم، نمایشگاه، تبریک، افتتاحیه و جام گل از محصولاتی است که همواره بیشترین خواهان را درمیان مشتریان دارد.

اگر قصد خرید برای هریک از مقاصد بالا را دارید با ما همراه باشید تا نکات مهمی در این زمینه را مرور کنیم.

 

نکات خرید گل

  1. در ابتدا باید مقصود خود را از خرید گل در نظر بگیرید و متناسب با آن برای خرید اقدام کنید.

اگر کسی از آشنایان در سوگ از دست دادن عزیزی به‌سرمی‌برد، می‌توان یک حلقه از گل‌های آراسته با رنگ‌های خنثی برای او تهیه کنید تا به ‌نشانه احترام و عرض تسلیت از جانب شما، در مراسم عزاداری استفاده شود.

در آغاز شروع فعالیت یک مغازه یا افتتاح غرفه‌ای در یک نماشگاه، یکی از بهترین هدایا، تاج گل افتتاحیه است.

همچنین برای عرض تبریک به عزیزانی که قصد شرکت در مراسم عقد و عروسی آن‌ها را دارید، تهیه تاج گل تبریک، غالبا به رنگ سرخ، نارنجی، ارغوانی و سفید می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

اگر گل‌آرایی به شکل تاج صورت گرفته باشد، برای چنین مناسبت‌هایی حمل و نقل آسان‌تری دارد و از نظر ظاهر بسیار شکیل است.

  1. ماندگاری بالا، از معیارهای بسیار مهم در ارزیابی کیفیت است. اگر گل‌ها در شرایط مساعد نگهداری شده ‌باشند و در انتخاب تخم گل، شرایط دمایی، آب‌دهی مناسب و به‌موقع و نوع خاکی که بذر یا بوته در آنها پرورش یافته، دقت کافی شده باشد، گل‌هایی سالم با ماندگاری طولانی خواهیم داشت که در طی مراسم پژمرده نشده و طراوت خود را تاحدممکن حفظ کند، زیبایی فضا را دوچندان کرده و معطر باقی ‌بماند.
  2. تاج گل از نظر نوع کاربرد و میزان فضایی که قراراست اشغال کند، می‌تواند یک‌طبقه، دوطبقه یا سه‌طبقه باشد و روی پایه‌های چوبی یا پارتیشن قرار گیرد، می‌تواند روی حلقه نصب شود و یا ترکیبی از این موارد را شامل شود که این به سلیقه سفارش‌دهنده بستگی دارد.

13

برای شرکت در هر مراسمی که قصد تهیه گل را دارید، می‌توانید به وب‌سایت فروشگاه هانی گل به نشانی  www.hanigol.com مراجعه کنید و با تیم حرفه‌ای ما درتماس باشید تا بهترین انتخاب را در زمینه ابعاد، نوع گل، چیدمان و آراستگی داشته باشید. میتوانید برآورد قیمت کرده و متناسب با بودجه مدنظر خود، از خدمات ما استفاده کنید.

اعتبار ما، رضایت خاطر مشتریان عزیزی‌ است که به ما اعتماد کرده‌اند، ازاین‌رو محصولات ما دارای ضمانت کیفیت هستند، می‌توانید پس از تحویل کار و پایان مراسم درصورت رضایت، هزینه را پرداخت کنید.

با نظرات خود، ما را در بهبود ارا ئه خدمات یاری دهید.

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها