کد خبر: 657416
تاریخ انتشار :

بهترین نمایندگی تعمیر لوازم خانگی

بهترین نمایندگی تعمیر لوازم خانگی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

لوازم خانه اصولا برقی هستند که احتمال خراب شدن آنها به مرور زمان زیاد است. اگر بخواهید با خرید جنس جدید دستگاه خراب شده را کنار بگذارید هزینه زیادی برای شما به همراه دارد پس بهتر است دستگاه خراب شده را به نمایندگی ما بسپارید تا آن را صحیح و سالم به شما تحویل دهیم. این مرکز به عنوان بهترین نمایندگی تعمیر لوازم خانگی معرفی می شود که توانسته به کمک پرسنل مجرب خود تمام لوازم خانگی برقی را به خوبی تعمیر کند. لوازمی که دچار سوختگی شده باشند قطعات درجه یک روی آنها انداخته می شود که همگی مارک هستند و کیفیت و کارایی بالایی هم دارند.

در این نمایندگی نیروهای متخصص مشغول فعالیت هستند به همین دلیل لوازم شما در کمترین زمان تعمیر می شوند و هیج گونه معطلی هم ندارد. در کنار تعمیر کار سرویس کردن هم در این مکان انجام می شود و دستگاه هایی که نیاز به سردیس اولیه دارند در این نمایندگی توسط کادر مجرب سرویس می شوند. عیب یابی اولین مرحله کار در این مرکز است و ابتدا کارشناسان عیب دستگاه را مشخص کرده و سپس اقدام به تعمیر آن می کنند. این نمایندگی کاملا مجاز بوده و تمام خدمات خود را با مجوز انجام می دهد. سرعت عمل در این مرکز بالا است و همین امر توانسته به جلب رضایت مشتری کمک کند.

در این نمایندگی لوازم خانگی با هر برندی قابل تعمیر هستند و تمام قطعاتی که روی دستگاه ها نصب می شود کاملا مارک و درجه یک می باشند. این مجموعه رضایت مشتریان را سر لوحه کار خود قرار داده بدین ترتیب توانسته طی سال های اخیر اعتبار و محبوبیت خود را دو چندان کند. بهره‌مندی از امکانات و دستگاه های روز دنیا برای تعمیر لوازم خانگی باعث شده تا هم کار تعمیر سرعت پیدا کند و هم اینکه کیفیت قابل قبولی داشته باشد. این مرکز با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند.

6

معرفی خدمات در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی

در این نمایندگی خدمات زیادی ارائه می شود و تخصصی که پرسنل دارد باعث شده تا بتواند تمام برندها را به بهترین شکل پوشش دهی کند. تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی،  تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر لباسشویی اسنوا و ... جز خدمات مهمی است که در این مجموعه به نحو احسن انجام می شود. تمام کارهای این نمایندگی برنامه ریزی شده است. در صورتی که دستگاه شما مشکل اساسی داشته باشد زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام می شود. لوازمی چون جاروبرقی، اتو، آبمیوه گیری و ... همگی در این مرکز قابل تعمیر هستند. ما با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کنیم. شما می توانید برای مشاوره یا درخواست تعمیرات لوازم خانگی از طریق فرم درخواست تعمیر و یا بخش تماس، با ما در ارتباط باشید.

مشاوره دومین مرحله پس از عیب یابی است که در آن مشاوره های لازم برای تعمیر به مشتری داده می شود و کار تعمیر طبق بودجه ای که مشتری در نظرگرفته انجام می شود. برآورد هزینه ها مهمترین کاری است که کارشناس قبل از انجام کار آن را به مشتری ارائه می دهد تا در صورت تقبل هزینه ها کار آغاز گردد. از دیگر خدماتی که در این مجموعه می توان به آن اشاره کرد سرویس دهی است که باعث می شود تا اگر دستگاه عیبی دارد به راحتی مشخص و برطرف شود. در برخی مواقع تعمیر با ضمانت و گارانتی همراه بوده که این می تواند کیفیت بالای کار را نشان دهد.

7

خدمات این مجموعه به صورت شبانه روزی و ۴۲ ساعته بوده و هر زمانی که شما با سوختن و خرابی لوازم مواجه هستید کافی است تا با ما ارتباط بگیرید. در صورتی که شرایط انتقال دستگاه به نمایندگی را ندارید پرسنل سیار ما خود را به محل رسانده و پس از عیب یابی در محل کار تعمیر را انجام می دهند. کیفیت بالای خدمات و قیمت مناسب ما را به عنوان یکی از بهترین نمایندگی های تعمیر لوازم خانگی تبدیل کرده است و باعث شده تا مورد استقبال مردم قرار بگیریم. شما می توانید با روش های مختلف با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

8

مراحل خدمت رسانی نمایندگی تعمیر لوازم خانگی

این نمایندگی برای اینکه بتواند خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد همیشه قوانین و مقررات و برنامه ریزی هایی را برای کار خود مشخص می کند. خدمات طبق مراحل زیر اجرا می شوند:

  • زمانی که مشتری برای تعمیر لوازم خانگی خود به این نمایندگی مراجعه می کنید ابتدا باید فرم درخواست را پر کند که در آن تمام مشخصات باید به صورت کاملا دقیق ثبت شود و شماره تماس هم داشته باشد تا پس از تعمیر با مشتری تماس گرفته شود.
  • پس از پر کردن فرم نوبت به عیب یابی و برآورد هزینه ها می رسد. این کار در مقابل مشتری صورت می گیرد تا او از هزینه ها اطلاع پیدا کند. عیب یابی توسط دستگاه و به صورت کاملا دقیق صورت می گیرد تا عیب کار و قطعه ای که باعث خرابی دستگاه شده مشخص گردد.
  • در مرحله سوم مشتری هزینه ها را تقبل کرده و باید مقدار کمی از آن را برای خرید قطعه جدید پرداخت کند. کار تعمیر آغاز شده و قطعه خراب از روی دستگاه باز می شود تا قطعه جدید جایگزین آن شود.
  • در مرحله چهارم دستگاه تست می شود تا مشکل آن به طور کامل برطرف شود.
  • در مرحله پنجم پرسنل با مشتری تماس گرفته و زمان تحویل دستگاه را مشخص می کنند. در زمان تحویل دستگاه پیش دیدگان مشتری روشن شده و ضمانت صحیح و سالم بودن آن امضا می گردد که در این صورت نمایندگی دیگر مسئولیتی در قبال خرابی مجدد دستگاه نخواهد داشت و مشتری پس از تسویه حساب آن را تحویل می گیرد.

در صورتی که مشتری مراحل زیر را طی نکند زمان او گرفته خواهد شد چون دستگاه او باید مدت زمان بیشتری برای تعمیر نزد نمایندگی بماند. تحویل به موقع دستگاه ها و همچنین تعمیر درست و دقیق باعث شده تا مشتری ها از خدمات این مرکز راضی باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها