کد خبر: 657839
تاریخ انتشار :

بیمه دندان

بیمه دندان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

دندان‌ها جزو آسیب پذیر‌ترین اندام‌های بدن به شمار می‌‌روند، و در هنگام شروع مشکلات و عارضه‌های دندانی درد‌های طاقت فرسایی را برای ما به ارمغان می‌آورند. اما درد‌های آزار دهنده دندان فقط در یک طرف مسئله قرار دارد و در طرف دیگر، مسئله هزینه‌های گزاف دندانپزشکی‌ها می‌باشد. با توجه به‌ این که هزینه‌های دندانپزشکی نسبت به درآمد ما بسیار بالاست بهترین راه استفاده از خدمات درمانی این مراکز تهیه بیمه دندان است.

 

بیمه دندان چیست؟

بیمه دندان همانند بیمه‌نامه‌های دیگر به منظور کاهش هزینه‌های مالی، جسمی و روانی شکل گرفته است. بیمه دندان با اعمال تخفیف بر هزینه دندانپزشکی موجب کاهش هزینه‌های درمانی می‌شود‌. شرکت‌های بسیاری همچون مهراز کارت این بیمه نامه را در سطح کشور در شهر‌هایی همچون تهران، البرز، رشت و مشهد و… ارائه می‌کنند، اما شرایط آن‌ها تفاوت‌هایی در تعداد و کیفیت خدمات دارد.

 

بهترین بیمه دندان

پاسخ به این سوال کمی دشوار است، زیرا معیار‌های برتری از نظر هر شخصی متفاوت می‌باشد. ولی ما برخی از موارد کلی را مورد بررسی قرار می‌دهیم. مثل همیشه هزینه در صدر اولویت بندی معیار‌های برتری قرار می‌گیرد، یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها در زمان خریداری این بیمه نامه میزان و زمان پرداخت حق بیمه است، به عنوان مثال برخی شرکت‌ها ماهانه مبلغی را به عنوان حق بیمه دریافت می‌کنند و برخی دیگر همانند مهراز کارت حق بیمه ناچیزی را با اعتباری یکساله دریافت می‌کنند‌. یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتور‌هایی که می‌توان به آن اشاره کرد نحوه ارائه خدمات است، پوشش‌های بیمه دندان و خدمات ارائه شده توسط آن بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال بیشتر شرکت‌ها فقط خدمات درمانی دندان را تحت پوشش‌های خود قرار می‌دهند، این در حالیست که برخی از شرکت‌های دیگر مثل مهراز کارت علاوه بر پوشش دهی تمامی خدمات درمانی دندان از خدمات زیباسازی دندان، مو و پوست و جراحی بینی نیز با همان بیمه دندانپزشکی پشتیبانی می‌کنند. همچنین امکان پرداخت اقساطی هزینه‌ها و تعداد مراکز طرف قرارداد از دیگر فاکتور‌های تاثیر گذار می‌باشند.

 

شرایط استفاده بیمه دندان

گاهی اوقات برخی بیمه‌ نامه‌ها شرایط ویژه و چشمگیر فقط شامل حال قشر‌های خاصی از مردم می‌شود، که به نظر کمی ناعادلانه می‌آید.  در بیمه دندان مهراز کارت تمامی افراد جامعه با هر سنی، شغلی و جنسیتی با پرداخت حق بیمه‌ای یکسان می‌توانند از تخفیف‌های ۵۰ درصدی آن بهره مند شوند.

 

قیمت بیمه دندان

قیمت این بیمه نامه در شرکت‌های گوناگون تفاوت‌های چشمگیری دارد، برخی از شرکت‌ها هزینه‌‌ای ثابت را برای خدمات جزئی در نظر می‌گیرند و برای خدماتی همچون جراحی، شما مجبور به خریداری پوشش‌های اضافی می‌شوید که طبیعتا هزینه نهایی نیز افزایش می‌‌یابد. برخی شرکت‌های دیگر نیز همچون مهراز کارت با دریافت حق بیمه‌‌ای ثابت و اندک تمامی خدمات درمانی و زیبایی دندان را اعم از ایمپلنت، ارتودنسی، کامپوزیت، بروساژ و… را با تخفیف‌های ۵۰ درصدی به شما عزیزان ارائه میدهند.

 

کارت تخفیف دندانپزشکی

بیمه دندان یا همان کارت تخفیف دندانپزشکی با هدف کاهش هزینه‌های درمانی و افزایش سطح سلامت دهان و دندان افراد جامعه به وجود آمده است به همین دلیل تعداد کثیری از بیمه‌های درمانی دندان خدمات زیرا شامل می‌شوند.

  • خدمات ترمیم و پرکردن
  • جرم گیری و بروساژ
  • جراحی دندان عقل نهفته و نیمه نهفته
  • ویزیت بیمار
  • کشیدن دندان
  • رادیوگرافی  دندان و ...

 

بیمه زیبایی دندان

از آنجایی که داشتن لبخند زیبا تاثیر زیادی در افزایش اعتماد به نفس و در نهایت پیشرفت ما در مراحل مختلف زندگی دارد برخی از شرکت‌های ارائه دهنده این بیمه نامه خدمات زیباسازی دندان را همچون ارتودنسی و ایمپلنت در پوشش‌های گسترده خود قرار داده‌اند‌. همچنین شرکت مهراز کارت در بخش زیبایی علاوه بر دندان خدماتی را با تخفیف‌های ۳۰ درصدی برای پوست و مو، جراحی بینی، مشاوره و مامایی به شما دارندگان بیمه مهراز کارت عرضه می‌کند.

 

مراکز طرف قرارداد بیمه دندان

شرکت‌های ارائه دهنده بیمه قرارداد‌هایی را با مراکز درمانی معتبر و با کیفیت درمانی و زیبایی امضا می‌کنند، تا براساس آن شما در این مراکز بتوانید از تخفیفات بهره‌مند شوید. بیمه دندان مهراز کارت با مراکز متعددی در شهرهای تهران، البرز، مشهد و رشت قرارداد دارد. این مراکز در حقیقت همان مراکز آزاد هستند و از تجهیزات و فناوری‌های نوین برای درمان استفاده می‌کنند‌. اما شما با داشتن مهراز کارت میتوانید با مراجعه به این مراکز، خدمات دندانپزشکی ارزان دریافت نمایید.

 

خرید بیمه دندانپزشکی

برای خرید اینترنتی این بیمه نامه کافیست مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

۱- مراجعه به سایت مهراز

۲- مراجعه به صفحه خرید بیمه دندان

۳- مشورت با مشاوران با تجربه مهراز کارت (در صورت نیاز)

۴- ثبت اطلاعات مورد نیاز

۵- پرداخت حق بیمه از طریق درگاه آنلاین

۶- دریافت بیمه نامه طی 24 ساعت آینده

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها