کد خبر: 624174
تاریخ انتشار :

آمریکا اعزام ناوشکن به کریمه را تکذیب کرد

باشگاه خبرنگاران/ نیروی دریایی آمریکا اعزام ناوشکن خود به شبه جزیره کریمه برای شرکت در رزمایش ناتو را رد کرد.

آمریکا اعزام ناوشکن به کریمه را تکذیب کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیروی دریایی آمریکا اعزام ناوشکن موشکی «یو اس اس راس» برای حضور در رزمایش ناتو در دریای سیاه را تکذیب کرد.

حساب توئیتری ناوگان ششم آمریکا گزارش‌های رسانه‌ای در خصوص اعزام ناوشکن «یو اس اس راس» به محل برگزاری رزمایش ناتو در دریای سیاه را رد کرد و نوشت برای آینده قابل پیش بینی این ناوشکن در بندر اودسا اوکراین است.

اوایل امروز برخی رسانه‌ها به استناد وب سایت‌های ردیابی دریایی گزارش دادند ناوشکن آمریکا در حال حرکت به سوی شبه جزیره کریمه است.

اوکراین و آمریکا از اوایل تیرماه تمرین‌های نظامی مشترک خود را با عنوان «نسیم دریا ۲۰۲۱» (Sea Breez) از امروز در دریای سیاه و جنوب اوکراین آغاز کردند. بیش از ۳۰ کشور نیز در این رزمایش مشارکت دارند.

تمرین نظامی نسیم دریا Sea Breez" ۲۰۲۱" دو هفته طول خواهد کشید و حدود ۵ هزار پرسنل نظامی از ناتو و سایر متحدان در آن شرکت دارند. ۳۰ کشتی، ۴۰ هواپیما، ناوشکن موشکی یو‌اس‌اس راس آمریکا و گروهی از تفنگداران دریایی این کشور نیز در این رزمایش شرکت خواهند کرد.

اوکراین، هدف اصلی از این رزمایش را کسب تجربه در اقدامات مشترک در طی عملیات‌های صلح و امنیت چند ملیتی عنوان کرده است. سفارت روسیه در واشنگتن هفته گذشته خواستار لغو تمرین‌ها شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها