کد خبر: 625275
تاریخ انتشار :

بحث پوتین و بایدن درباره حملات سایبری بالا گرفت

ایسنا/ سخنگوی کرملین امروز (دوشنبه) گفت، ولادیمیر پوتین و جو بایدن در جریان گفتگوی تلفنی اخیر خود درباره مساله حملات سایبری که طبق گفته آمریکا از سمت خاک روسیه صورت گرفته، بحث کرده اند.

بحث پوتین و بایدن درباره حملات سایبری بالا گرفت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین امروز دوشنبه گفت: در این جا اختلافاتی جزئی هست. اولین مورد این است که همانطورکه قبلا گزارش شد، مساله جرایم سایبری و حملات هکری که طبق گفته همکاران آمریکایی ما ازسمت خاک روسیه انجام شدند واقعا در جریان گفتگوی تلفنی (پوتین و بایدن) مورد بحث قرار گرفتند.

این سخنگو اضافه کرد، از هر گونه انتقال داده در خصوص حملات سایبری از آمریکا به روسیه بی اطلاع است.

پسکوف تاکید کرد: تا کنون یک چنین اطلاعات دقیقی دریافت نشده است اما با این وجود دو رئیس جمهور به تمایل برای همکاری با یکدیگر و تداوم مکانیزم رایزنی ها درباره امنیت سایبری که کارکردش شروع شده، اشاره کردند.

این سخنگو در عین حال متذکر شد که پوتین و بایدن درباره وضعیت مربوط به مذاکرات اوپک پلاس بر سر توافق کاهش تولید نفت بحث نکردند.

به گفته پسکوف، تصمیم اتحادیه اروپا برای تمدید تحریمهای اقتصادی علیه روسیه چیز جدیدی نبوده و مسکو باید در شرایط دشوار کار کند. او اضافه کرد، چنین تصمیماتی دورنمای جدیدی در عادی سازی روابط مسکو-بروکسل باز نمی کند.

اتحادیه اروپا در 31  ژانویه 2022 تحریمها علیه روسیه را تمدید کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها