کد خبر: 677142
تاریخ انتشار :

هشدار اعضای عرب کِنِسِت رژیم صهیونیستی به نتانیاهو

اعضای عرب کِنِسِت رژیم صهیونیستی به نخست‌وزیر این رژیم درباره تداوم حضور "ای تا مار بن گو یر" به عنوان یک صهیونیست تندرو در راس وزارت امنیت داخلی این رژیم هشدار دادند.

هشدار اعضای عرب کِنِسِت رژیم صهیونیستی به نتانیاهو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، منصور عباس عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی، افزایش فزاینده خشونت ها در سرزمین های اشغالی را موضوع گفت‌ وگوهای خود با "یاریو لوین" وزیر دادگستری اسراییل اعلام کرد.

وی درباره دلیل ۲ برابر شدن قتل و جنایت در مناطقی از سرزمین های اشغالی نیز گفت: کسی در اینباره پاسخ گو نیست، زیرا وزیر تاثیرگذاری در وزارت امنیت داخلی حضور ندارد و در نتیجه بی قانونی در آن مناطق حاکم شده است.

این عضو عرب کنست رژیم صهیونیستی خواستار حضور فردی حرفه ای در راس وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شد و گفت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر مسئول عواقب انتصاب بن گویر در این منصب است.

"احمد طیبی" دیگر عضو عرب کنست رژیم صهیونیستی نیز با انتشار ویدئوی شهادت یک جوان فلسطینی در مشاجره خیابانی با یک صهیونیست در توئیتر، این وضعیت را حاکی از اظهارات آتش افروزانه بن گویر ارزیابی کرد.

دیار عمری، جوان ۲۰ ساله فلسطینی روز شنبه توسط یک شهرک نشین صهیونیست در روستای «صندله» از توابع شهر ناصره در شمال فلسطین به شهادت رسید.

نظامیان صهیونیست صبح شنبه همچنین در یورش به اردوگاه نور شمس در شرق شهر طولکرم در کرانه باختری رود اردن دو جوان ۲۲ ساله فلسطینی را به شهادت رساندند.

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: «سامر صلاح الشافعی» با شلیک گلوله به ناحیه گردن، سینه و شکم و «حمزه جمیل خریوش» از ناحیه سینه، گردن و پای چپ، در شهر طولکرم هدف گلوله نظامیان اشغالگر قدس قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، گروه های مقاومت تاکید کردند که جنایت اشغالگران صهیونیست در اردوگاه طولکرم بی پاسخ نخواهد ماند.

گردان‌های کتائب «القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرده که اشغالگران صهیونیست بهای سنگینی بابت این جنایت پرداخت خواهند کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها