کد خبر: 677846
تاریخ انتشار :

جهاد اسلامی فلسطین: پایبندی مقاومت به آتش‌بس به میزان تعهد اشغالگران وابسته است

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که نبرد این دوره پیام مهمی برای رژیم اسرائیل داشت که بحران‌های داخلی خود را به خیابان‌های فلسطین صادر نکند.

جهاد اسلامی فلسطین: پایبندی مقاومت به آتش‌بس به میزان تعهد اشغالگران وابسته است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعد از اجرایی شدن آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت اعلام کرد، نبرد این دوره که با عنوان «انتقام آزادگان» نامگذاری شده بود، پیام مهمی برای دشمن صهیونیستی داشت که مقاومت هرگز اجازه نخواهد داد، سیاست هدف قرار دادن غیرنظامیان و تخریب منازل ادامه داشته باشد.

رئیس بخش روابط ملی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به روح شهیدان فلسطینی علی الخصوص رهبران جهاد اسلامی مانند « جهاد غنام»، «خلیل البهتینی»، «ایاد الحسنی»، «طارق عزالدین»، «علی غالی» و «احمد ابودقة» درود فرستاد و تاکید کرد: که خون شهدا هدر نخواهد رفت، بلکه ذخیره مقاومت و میراثی است که فرماندهان سرایا القدس و مقاومت دلاورانه مردم به یادگار گذاشته‌ است و همچنان ادامه خواهد داشت و پیامی است به امت عربی و اسلامی که رژیم صهیونیستی می‌تواند شکست بخورد؛ زیرا با تمام وجودش شکست را در سرزمین ما حس کرد.

خالد البطش با بیان اینکه دشمن صهیونیستی تلاش کرد بحران های داخلی خود را به خیابان‌های فلسطین صادر کند، اما با مقاومت و وحدت موضع ملی مواجه شد، اظهار داشت: پایبندی جنبش جهاد اسلامی و گروه‌های فلسطینی به آتش‌بس به میزان تعهد اشغالگران به آن بستگی دارد.

رئیس بخش روابط ملی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از تلاش‌های سخاوتمندانه مصر برای پایان دادن به تجاوزات وحشیانه صهیونیست‌ها که مردم بی‌گناه از جمله غیرنظامیان، زنان، کودکان و مبارزان قهرمان مقاومت را هدف قرار داده بود، تشکر کرد.

درگیری بین مقاومت فلسطین و رژیم اسرائیل بعد از آن آغاز شد که این رژیم دوشنبه‌شب اقدام به ترور سه تن از فرماندهان جهاد اسلامی کرد که در اثر آن 15 نفر از جمله کودک و زن به شهادت رسیدند.

گروه‌های فلسطینی از جمله جهاد اسلامی در این مدت بیش از 1000 راکت و موشک تا شعاع تل‌آویو، پایتخت رژیم اسرائیل شلیک کردند که طی آن دو شهرک‌نشین در جنوب تل‌آویو در اثر اصابت راکت کشته و بیش از 20 نفر دیگر در مجموع زخمی شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز امروز شنبه از افزایش شمار شهدا خبر داد و اعلام کرد که تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی در پنجمین روز به 33 شهید افزایش یافت که در بین آنها 6 کودک بی‌گناه و 3 زن وجود دارد؛ 147 نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی بازداشت مجری عملیات حواره شد

خبر دیگر اینکه، ارتش رژیم صهیویستی امروز شنبه مدعی شد که توانسته است مجری عملیات «حواره» را بازداشت کند.

عملیات استشهادی حواره در تاریخ ششم فروردین امسال انجام و منجر به زخمی شدن 3 نظامی صهیونیست منجر شد، «کتائب شهید ابو علی مصطفی» شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین مسئولیت این عملیات استشهادی را به عهده گرفته بود.

رزمندگان کتائب ابو علی مصطفی موفق شده بودند یک گروه صهیونیستی را در نزدیکی گذرگاه حواره واقع در جاده اصلی شهرک حواره در جنوب نابلس  مورد هدف قرار دهند.

یورش ده‌ها شهرک‌نشین‌ صهیونیست به مسجدالاقصی

از سوی دیگر، ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست صبح امروز شنبه با حمایت نیروهای نظامی و پلیس به مسجدالاقصی یورش برده و به این مکان مقدس هتک و حرمت کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها