کد خبر: 690726
تاریخ انتشار :

افزایش شمار تلفات صهیونیست‌ها به ۱۵۰۰ نفر طی ۹ روز

وزارت بهداشت رژیم اسرائیل اعلام کرد که شمار کشته‌های رژیم صهیونیستی در نبرد طوفان الاقصی به ۱۵۰۰ نفر افزایش یافته و نزدیک به ۴۰۰۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند که صدها نفر از آنان وضعیت وخیمی دارند.

افزایش شمار تلفات صهیونیست‌ها به ۱۵۰۰ نفر طی ۹ روز
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه تعداد مجروحان از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» را 3715 نفر و تعداد کشته‌ها را 1500نفر اعلام کرد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: تعداد مجروحان انتقال یافته به بیمارستان‌ها تاکنون به 3715 نفر رسیده که حال 996 نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

از روز شنبه (15 مهرماه) گروه‌های مقاومت غزه عملیات «طوفان الاقصی» را در دفاع از مسجدالاقصی در برابر اقدامات و یورش‌های صهیونیست‌ها آغاز کردند که طی آن مقاومت توانست به داخل اراضی 1948 نفوذ کند. این عملیات ترکیبی از عملیات زمینی، هوایی، دریایی و موشکی بود و بنا به اذعان صهیونیست‌ها و ناظران، بی‌سابقه‌ترین عملیات ضد اسرائیلی در طول تاریخ اشغال اراضی فلسطین در هفت دهه گذشته بود.

رژیم اسرائیل در واکنش به این عملیات و پس از شکست و ناتوانی کامل در برابر رزمندگان مقاومت، دیوانه‌وار مناطق مسکونی و مدارس و بیمارستانها و مساجد نوار غزه را از زمین و آسمان هدف قرار داد. وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه 2329 شهید برجای گذاشته که در بین آن‌ها 614 کودک و 370 زن وجود دارد. همچنین تعداد مجروحان 9042 نفر است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها