کد خبر: 696454
تاریخ انتشار :

۶ کشته بر اثر طوفان سهمگین در تنسی آمریکا

بر اثر وقوع طوفان‌های سهمگین در ایالت تنسی آمریکا دستکم ۶ تن کشته و برق خانه ده‌ها هزار نفر قطع شده است.

۶ کشته بر اثر طوفان سهمگین در تنسی آمریکا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقامات ایالت تنسی اعلام کردند  بر اثر شرایط بد آب و هوایی و وقوع طوفان های سهمگین در ایالت تنسی آمریکا دستکم 6 تن کشته و برق خانه دهها هزار نفر قطع شده است.

براساس این گزارش، سه نفر از کشته شدگان این حادثه در منطقه کلارکس ویل در شما غربی نشویل بوده اند که در آنجا دهها نفر نیز بر اثر وقوع این طوفان مجروح و راهی بیمارستان شدند.

علاوه بر این، برق بیش از 80 هزار نفر در ایالت تنسی قطع شده و مردم در خاموشی به سر می برند. همچنین بر اثر شدت این طوفان درختان زیادی قطع شده، خطوط برق و منازل مسکونی دچار آسیب زیادی شده است.  

مقامات افزودند: از مدارس محلی و کلیساها به عنوان مرکز امدادرسانی در شرایط بحرانی و پناهگاه های موقت برای افراد آسیب دیده از این طوفان در نظر گرفته شده است.

مقامات همچنین از مردم و ساکنان منطقه خواستند تا زمانی که پاسخ مناسبی به این شرایط بحرانی داده شود، از جاده ها و مناطق خطرناک دور بمانند.

مسئول خدمات اضطراری شهر نسبیت لین در نشویل، از کشته شدن سه تن دیگر بر اثر شدت وقوع طوفان خبر داد.

آژانس مدیریت اضطراری نشویل تصویری از طوفان در این شهر را منتشر کرد که در آن بسیاری از خانه ها تخریب شده است. خسارات در تقریبا تمام مناطق شمال مرکزی تنسی و مناطق دورتر نیز گزارش شده است.

این در حالی است که سرویس هواشناسی ملی کشته شدن دستکم یک نفر بر اثر وقوع طوفان در منطقه کلارکس ویل، را تایید کرد. این سرویس همچنین یک ویدئوی شوکه کننده و ترسناک از این طوفان در نزدیکی منطقه اسپرینگ فیلد را منتشر کرده است.

براساس این گزارش، در پی وقوع این طوفان، شهردار کلارکس ویل، اعلام وضعیت اضطراری کرد.

وزش این طوفان های سهمگین در آمریکا در حالی است که شرکت های بیمه متحمل ضرر و زیان فراوانی شده و ملزم به پرداخت خسارت بیمه شدگان خود هستند.

مرکز ملی طوفان آمریکا هر ساله طوفان های مختلفی را با شدت های اغلب بسیار زیاد که منجر به وارد شدن خسارات مالی و جانی بی شماری به ساکنان مناطق می شود، ثبت می کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها