کد خبر: 701979
تاریخ انتشار :

خروج قطار از ریل در کلرادوی آمریکا

رسانه های آمریکایی گزارش دادند خروج یک قطار مسافربری از ریل در ایالت کلرادو سه مجروح بر جای گذاشته است.

خروج قطار از ریل در کلرادوی آمریکا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، شرکت راه آهن آمریکایی «امترک» اعلام کرد یک قطار مسافربری متعلق به این شرکت در پی حادثه‌ای در نزدیکی شهر «کینسبرگ» واقع در ۵۶ کیلومتری شمال شرق شهر «دنور» از ریل خارج شده و در این رخداد چند نفر آسیب دیدند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، سازمان پلیس راه ایالت کلرادو اعلام کرد در پی این حادثه دست کم سه نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

شرکت امترک اعلام کرد این قطار مسافربری به نام «کالیفرنیا زفیر» که بین شیکاگو و منطقه خلیج سانفرانسیسکو سفر می‌کند در حالی که ۶۹ مسافر داشت اواخر دوشنبه به وقت محلی در یک ناحیه روستایی در شمال شرق ایالت کلرادو به یک کامیون حمل شیر برخورد کرده و از ریل خارج می‌شود اما در این حادثه به واگن‌های مسافران آسیبی وارد نمی‌شود.

اواخر سال ۱۴۰۱ خروج‌های متعدد سریالی قطارها به ویژه قطارهای باری حاوی مواد شیمیایی و سمی از ریل در نقاط مختلف آمریکا جنجال آفرین شد.

در ماه‌های بهمن و اسفند سال گذشته دست کم چهار حادثه خروج قطار از ریل در ایالت‌های اوهایو، تگزاس، کارولینای شمالی و کارولینای جنوبی آمریکا گزارش شد.

سریال خروج قطارها از ریل در آمریکا در فروردین ۱۴۰۲ با حادثه برای یک قطار باری حامل مواد خطرناک در ایالت «میِن» ادامه پیدا کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها