کد خبر: 625473
تاریخ انتشار :

خرید انواع پنکه با برندهای مختلف از سایت ایمالز

در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن بررسی عوامل موثر در قیمت پنکه، راهنمای خرید انواع پنکه با برندهای مختلف از سایت ایمالز را به شما ارائه دهیم.

خرید انواع پنکه با برندهای مختلف از سایت ایمالز
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

پنکه ها نسبت به نوع استفاده شما دارای شکل های گوناگونی مانند پنکه رومیزی، پنکه سقفی، پنکه ایستاده و...هستند. مواردی همچون دمای اتاق و میزان گرما و سرمای آن، بزرگی و یا کوچکی اتاق در خرید پنکه تاثیر گذار می باشد و باید به آن توجه شود. قیمت پنکه های رومیزی، ایستاده و سقفی پایین تر از مدل های دیگر می باشد و خرید آن نیز به آسانی انجام می گردد و جهت خرید تنها کافیست سری به یک فروشگاه لوازم خانگی بزنید و به خرید پنکه مورد نظر خود بپردازید. خرید پنکه را می توان به عنوان یک روش آسان و ساده جهت خنک نمودن اتاق و خانه آپارتمانی عنوان نمود. در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن بررسی عوامل موثر در قیمت پنکه، راهنمای خرید انواع پنکه با برندهای مختلف از سایت ایمالز را به شما ارائه دهیم.

خرید انواع پنکه سقفی، رومیزی و ایستاده با برندهای مختلف

اندازه پنکه

یکی از عوامل موثر در قیمت پنکه، اندازه پنکه است. پنکه های به دلیل آنکه از اندازه کوچکی برخوردار هستند دارای مصرف انرژی برق پایینی نیز می باشد که تقریبا مصرف انرژی آن برابر با میانگین 55 وات به شمار می رود. امکان دارد این میزان برای خنک نمودن اتاق و یا خانه های آپارتمانی کفایت نکند. یک پنکه مناسب باید از وزن کمی برخوردار باشد تا شما قادر به حمل و جابه جایی آن باشید و در صورت نیاز آن را میان اتاق ها جا به جا نموده و استفاده نمایید پس حتما این موضوع را مدنظر قرار دهید.

تنوع پنکه ها

پنکه های تولیدی از انواع مختلفی برخوردار هستند که هر یک دارای رنگ های گوناگونی می باشد که می توانید آن را مطابق با سلیقه و دکوراسیون اتاق و منزل خود به خرید یک پنکه با مدل و رنگ دلخواه بپردازید. پنکه ها گزینه ی مناسبی برای خوابگاه ها به شمار می روند و انتخاب مطلوبی خواهد بود به این دلیل که خوابگاه ها از فضای کوچکی برخوردار هستند و احتیاجی به کولر گازی نخواهد بود و نیاز افراد خوابگاه با پنکه که از قیمت کمتری نیز برخوردار است تامین می گردد و خوابگاه به خوبی خنک خواهد شد. با توجه به نیاز خود اقدام به خرید پنکه رومیزی ، پنکه سقفی ، پنکه ایستاده و... نمایید.

پنکه فلر

2

برند فلر (Feller) را می تواند از بهترین و مشهورترین تولیدکنندگان لوازم خانگی و پنکه خانگی به شمار آورد که فعالیت خود را در آلمان انجام می دهد. تاسیس این کمپانی در دوسلدوف آلمان در سال 1994 انجام گرفت و سپس با تلاش هایی که داشت توانست جز برترین برندها در آلمان و دیگر کشورها قرار گیرد. پنکه های ایستاده تولیدی برند فلر جز بهترین و باکیفیت ترین پنکه ها خارجی که در بازار ایران به فروش می رسد قرار دارد.

پنکه پارس خزر

راه اندازی این برند در سال 1347 انجام گرفت که تاسیس این برند با مشارکتی که میان کارخانه توشیبای ژاپن انجام گرفته شد این کمپانی رسما فعالیتش را در گیلان شروع کرد. این برند در عصر حاضر بزرگترین و مشهورترین برند تولیدکننده لوازم خانگی که فعالیت خود را در کشور ما انجام می دهد به شمار می رود. در کل می توان گفت که پنکه تولیدی این برند باکیفیت ترین و بهترین پنکه ایرانی به شمار می رود. پارس خزر به تولید پنکه های ایستاده، رومیزی و سقفی پرداخته است.

لیست قیمت پنکه پارس خزر Pars Khazar

پنکه میدیا

3

کمپانی میدیا نیز از برترین تولیدکنندگان لوازم خانگی و پنکه های خانگی به شمار می رود که از سال 1968 آغاز به کار نموده است که فعالیت آن در کشور چین ادامه دارد. لازم به ذکر است که برند میدیا در میان 5 کمپانی برتر در جهان قرار دارد. علاوه بر تولیدات باکیفیتی که دارد به اشتغال 126000 فرد در چین و کشورهای دیگر کمک نموده است. این برند در کشورهایی همچون آرژانتین، هند، برزیل، مصر، ویتنام، بلاروس و ... به فروش محصولات خود پرداخته است. از بهترین و باکیفیت ترین تولیدات مایدیا می توان پنکه ایستاده آن ذکر نمود.

پنکه سانی

راه اندازی شرکت سرایش که یکی از تولیدکنندگان به نام در زمینه لوازم خانگی و پنکه خانگی به شمار می رود در سال 1357 انجام گرفت. لازم به ذکر است که برند سانی (SUNNY) نیز در میان برندهای تولیدی این کمپانی می باشد. تولید بیش از 100 نوع محصول توسط این برند انجام گرفته شده است. کارخانه این برند اکنون در استان اصفهان فعالیت دارد. از بهترین محصولات سانی می توان به پنکه ایستاده، رومیزی را ذکر نمود که دارای کیفیت بالایی است.

پنکه ویداس

در میان بهترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی و پنکه خانگی برند ویداس نیز قرار دارد که دارای 149 نوع لوازم خانگی تولیدی خود می باشد. این برند شهرت بسیاری در بازار داخلی و خارجی دارد و این شهرت به دلیل کیفیت بالای محصولات، قیمت مطلوب، طراحی و ظاهر زیبا می باشد. گفتنی است که برند ویداس امروزه به همکاری با بیش از 45 کارخانه معروف در کشورهای مختلف پرداخته است. از بهترین و باکیفیت ترین محصولات ویداس می توان پنکه های ایستاده را عنوان نمود.

خرید بهترین پنکه

سایت ایمالز با ارائه قیمت پنکه های گوناگون، شما را در خرید پنکه یاری می کند. برای مشاهده قیمت پنکه به سایت ایمالز مراجعه کنید و قیمت محصولات مختلف سایت های گوناگون را مقایسه کنید و اقدام به خرید بهترین پنکه نمایید. ایمالز امکان مقایسه قیمت ها و مزایای خرید از سایت های گوناگون را فراهم آورده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها