کد خبر: 626468
تاریخ انتشار :

انواع قفل هوشمند و مزیت های آن نسبت به قفل های سنتی

در ادامه انواع قفل هوشمند و مزیت های آن را به طور کامل در نامه نیوز شرح می دهیم.

انواع قفل هوشمند و مزیت های آن نسبت به قفل های سنتی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در حوزه های مختلف شاهد تغییرات زیادی هستیم. یکی از این تغییرات بسیار کاربردی، تغییر قفل های سنتی به دیجیتال می باشد. قفل های سنتی همگی به کلید برای باز شدن نیاز دارند اما قفل های دیجیتال یا قفل های هوشمند از روش های نوین، متنوع و امن تر باز می شوند. انواع قفل های هوشمند عبارتند از قفل هوشمند کارتی، قفل هوشمند اثر انگشتی، قفل هوشمند تشخیص چهره، قفل هوشمند با قابلیت بازگشایی از طریق تلفن همراه و قفل هوشمند چند کاره. در ادامه انواع قفل هوشمند و مزیت های آن را به طور کامل در نامه نیوز شرح می دهیم.

قفل هوشمند کارتی

قفل هوشمند کارتی یا قفل هتلی همان قفلی هست که احتمالا در هتل ها با آن مواجه شده اید. این مدل قفل هوشمند از طریق کارتی که متناسب با امواج رادیویی قفل برنامه نویسی شده است، باز می شود.

قفل هوشمند با قابلیت بازگشایی از طریق رمز عبور

کلید قفل هوشمند رمزی در واقع رمز عبوری است که شما تعیین می کنید. نکته ای که درباره ی این قفل وجود دارد انتخاب رمزی است که حدسش آسان نباشد چون این رمز کلید شماست و هرکسی رمز شما را حدس بزند انگار کلید شمارا پیدا کرده باشد.

قفل هوشمند اثر انگشتی

یکی از امن ترین انواع قفل هوشمند، قفل اثر انگشتی می باشد. اثر انگشت هر شخص منحصربفرد است و در نتیجه یکی از امن ترین انواع کلید قفل هوشمند محسوب می شود. این قفل های دیجیتال هیچ راهی برای پیدا کردن کلید شما وجود ندارد چون کلید شما در بند انگشتان شما پنهان شده است.

 قفل هوشمند با قابلیت بازگشایی از طریق تلفن همراه

2

با توجه به جدایی ناپذیر بودن تلفن همراه از زندگی انسان مدرن، طراحان قفل هوشمند تصمیم گرفتند قفل هایی را طراحی کنند که از طریق تلفن همراه باز شوند. این نوع از قفل هوشمند را می توان حتی از راه دور از طریق تلفن همراه باز کرد و اگر کسی از اعضای خانواده شما پشت درب بماند، دیگر نیاز به رساندن کلید به دست او نیست و به راحتی می توانید از راه دور، درب را برای او باز کنید. همچنین این مدل قفل دیجیتال امکانات دیگری از جمله کنترل ساعت ورود و خروج افراد را دارا می باشد که به امنیت خانه کمک زیادی می کند.

قفل هوشمند تشخیص چهره

احتمالا با تکنولوژی تشخیص چهره برای باز کردن قفل صفحه در تلفن های هوشمند مواجه شده اید. قفل های هوشمند تشخیص چهره با سنسورهای دقیق تر و پیشرفته تر از تلفن همراه چهره ی شما را تشخیص داده و برای باز کردن قفل درب استفاده می کنند. این مدل قفل مدرن ترین نوع قفل هوشمند محسوب می گردد.

قفل هوشمند چندکاره

قفل دیجیتال چند کاره با ترکیب چند روش باز کردن قفل تولید شده است. این مدل قفل از امنیت بالاتری برخوردار است و همچنین قیمت بالاتری نیز دارد.

چشمی دیجیتال

3

یکی دیگر از ابزار های امنیتی برای بالا بردن سطح امنیت منزل و محل کار شما، چشمی دیجیتال می باشد. چشمی دیجیتال در واقع دوربین مداربسته کوچکی است که جایگزین چشمی های قدیمی شده و با نصب روی در امکان مشاهده تصویربا وضوح بالا و امکان عکسبرداری را فراهم می کند.

چشمی های دیجیتال تصویری با کیفیت اچ دی، زاویه دید گسترده و امکان تصویر برداری و فیلمبرداری در اختیار شما قرار می دهند. همچنین چشمی های دیجیتال انواع مختلفی دارند که هر کدام ویژگی های منحصر بفردی از جمله مشاهده دوربین چشمی از راه دور و مجهز بودن چشمی به سنسور حرکتی که حرکت افراد جلوی درب شما را تشخیص داده و ضبط می کند.

نکته بسیار مهم در این باره این است که برخی از قفل های هوشمند مجهز به این نوع چشمی هستند و شما با استفاده از قفل هوشمند، میتوانید از امکانات چشمی دیجیتال نیز استفاده نمایید.

مزیت های قفل هوشمند

اولین مزیت مهم قفل های هوشمند امنیت بالای آن ها می باشد که قفل های هوشمند را یک سر و گردن از قفل های سنتی بالاتر می برد. قفل های هوشمند کاملا ضد سرقت می باشند و در صورت تلاش افراد برای باز کردن این قفل ها و آسیب رساندن به آن  ها پیامی برای صاحب خانه ارسال می گردد. همچنین باز کردن این نوع قفل خیلی سخت و تقریبا غیر ممکن است.

ویژگی شاخص دیگر قفل های هوشمند طراحی هنرمندانه آن هاست. قفل های دیجیتال علاوه بر تمام مزیت های فنی که دارند با طراحی های زیبا یک پله دیگر از قفل های سنتی بالاتر رفته اند و به درب های شما زیبایی می بخشند.

عملکرد آسان و سریع قفل های هوشمند مزیت بسیار خوبی محسوب می شود. این قفل های به سادگی و ظرف چند ثانیه در بعضی از روش ها بدون لمس کردن قفل باز می شوند.

تنسر لاک یکی از بهترین برندهای قفل هوشمند در ایران

4

گروه صنعتی تنسرلاک با ارائه دادن انواع قفل های هوشمند باشگاهی، هتلی، مسکونی و اداری در بهترین کیفیت به صورت آنلاین برای رضایت و آسودگی مشتریان هنگام خرید، در سال 1395 شروع به فعالیت کرده است. هدف اصلی تنسر لاک هدیه دادن امنیت در کنار خدمات ویژه پس از فروش می باشد.

ویژگی شاخص تنسر لاک گارانتی های بسیار ویژه و خدمات بعد از فروش می باشد. خدمات پس از فروش تنسر شامل تعویض کامل قفل، 10 سال گارانتی تعویض در صورت زنگ زدگی و 10 سال گارانتی تعویض لوازم الکترونیکی می باشد.

علاوه بر همه ی این مزایت ها، قفل های هوشمند تنسرلاک دارای ویژگی های شاخصی از قبیل کارکرد با چهار باتری آلکالاین به مدت یک سال، دارای گواهینامه استاندارد صنعت ایمنی عمومی و همچنین دارای بدنه ضد خش، ضد زنگ، ضد سرقت و ضد شوک مقاوم به ضربه می باشد.

جهت مشاهده محصولات متنوع تنسر لاک به آدرس https://tanserlock.com/  مراجعه فرمایید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها