کد خبر: 624756
تاریخ انتشار :

کدام برندهای گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی بیشترین خرید را دارند؟

در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید تا ببینیم کدام برندهای گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی بیشترین خرید را دارند.

کدام برندهای گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی بیشترین خرید را دارند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اپل یا سامسونگ؟ هواوی یا شیائومی؟ کمتر کسی این روزها پیدا می‌شود که حتی یک گوشی ساده در دست نداشته باشد. وقتی پای خرید گوشی به میان می‌آید، علاوه بر بودجه، آشنا و خوشنام بودن برند هم در انتخاب ما اثرگذار است. در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید تا ببینیم کدام برندهای گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی بیشترین خرید را دارند.

سامسونگ

با مراجعه به سایت‌های گوناگون می‌توانید از امکانات و اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری و حتی اطلاعات پایه و ظاهری مانند رنگ، وزن و... گوشی‌های سامسونگ مطلع شوید. گوشی‌های برند سامسونگ تنوع گسترده‌ای دارند و می‌توانید نسبت به موجودی کیف پولتان گوشی موردنظر را انتخاب کنید. حداقل بودجه‌ای که باید برای خرید گوشی‌های سامسونگ در نظر بگیرید 1 الی 1.5 میلیون تومان است. سامسونگ گلکسی ای 3 مدل 2017 یکی از گزینه‌های خوب برای خرید گوشی با بودجه‌ی محدود است. رم این گوشی 2، حافظه‌ی آن 16 گیگابایت و قیمتش حدود 1 میلیون و 50 هزار تومان می‌باشد. خوبی برند سامسونگ تنوع بالای آن در قیمت، ساختار داخلی و ظاهری است، به طوری که می‌توانید هر مدلی با هر قیمتی که بخواهید تهیه کنید. اگر می‌توانید تا 3 الی 4 میلیون تومان برای این برند پرداخت کنید، به سراغ میان رده‌های سامسونگ از جمله مدل‌های گلکسی ای 11، گلکسی ای 10 و گلکسی ای 12 بروید. اگر هم دلباخته‌ی پرچمداران هستید، می‌توانید سراغ خانواده‌ی گلکسی Sها بروید و تا 30 میلیون تومان هم هزینه کنید.

قیمت گوشی سامسونگ کاملا بستگی به مدل و مشخصات گوشی دارد. سامسونگ برای ماندن در بازار پر رقابت گوشی‌های هوشمند، دست به تولید سری‌های مختلف گوشی کرد. هر سری گوشی سامسونگ، مشخصات فنی و در نتیجه قیمت متفاوت‌تری دارد تا دست خریدار را برای خرید گوشی سامسونگ باز نگه دارد. در لیست قیمت گوشی سامسونگ مدل‌های بسیاری پیدا می‌شود. سامسونگ سعی کرده است تا بالاترین کیفیت را برای تمام اقشار مردم ارائه کند تا هر کسی با حداقل بودجه بتواند یک گوشی سامسونگ در دستش بگیرد.

از این رو در بازه‌های مختلفی مانند گوشی سامسونگ تا 3 میلیون، گوشی سامسونگ تا 5 میلیون، گوشی سامسونگ تا 10 میلیون، گوشی سامسونگ تا 15 میلیون می‌توانید گوشی سامسونگ با قیمت مناسب یا گوشی سامسونگ بالاترین مدل را بخرید. البته شاید قیمت گوشی سامسونگ نسبت به برندهایی مانند هوآوی و شیائومی کمی بالاتر باشد اما کارایی و وجود وربین‌های حرفه‌ای با لنز قوی، دسترسی آسان به برنامه‌های اختصاصی سامسونگ و اپ استور، تشخیص چهره، حسگر اثر انگشت، دریافت آپدیت به صورت مداوم، سخت افزار عالی، نمایشگرهای با کیفیت AMOLED و SUPER AMOLED کاملا این تفاوت قیمت را جبران می‌کند.

2

هواوی

پس از برند سامسونگ، برند هواوی در جایگاه دوم فروش مدل‌های گوشی هوشمند در جهان قرار گرفته است. هواوی یکی از محصولات تولیدی کشور چین است. پس از ورود این برند به کشور، دیدگاه مردم نسبت به محصولات چینی عوض شد و همین باعث محبوبیت روز افزون این برند در بین کاربران شده است. از طرفی تنوع زیاد مدل‌ها در برند هواوی سبب شده تا کاربران به سختی بتوانند مدل مورد نظر خود را خریداری کنند.

در اینجا مدل‌های گوناگون این برند را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم. در بین مدل‌های برند هواوی، مدل P40 Pro جزء پرطرفدارترین مدل‌ها شناخته شده است. پس از آن مدل‌های Mate 30 Pro، Nona 7i، Y9a به ترتیب در رتبه‌های دوم تا چهارم محبوبیت بین کاربران قرار گرفته‌اند. مناسب‌ترین مدل‌های برند هواوی بین قیمت‌های 4 و 500 تا 5 میلیون تومان را بین مدل‌های هواوی Y6P، Y8S، Y8p می‌توان تخصیص داد. این سه مدل هم قیمت مناسبی دارند و هم از کیفیت خوبی برخوردارند. از نظر ظاهری نیز زیبایی منحصربه‌فردی دارند، به طوری که پشت هواوی T8S و هواوی Y6P شبیه به آینه‌ای شفاف طراحی شده است و اگر در مقابل نور قرار گیرد صفحه‌ی پشتی گوشی رنگی می‌شود. باتری‌های این دو مدل 5000 و 4000 میلی آمپر می‌باشند. با این حساب نیاز نیست گوشی خود را زود به زود به شارژر متصل کنید، زیرا ظرفیت نگهداری شارژ در باتری هر دو بالاست.

این برند، مدل‌های متفاوت با قیمت‌های مناسبی دارد که می‌توانید با توجه به نیاز و انتظارتان نسبت به گوشی موبایل و همچنین بودجه‌ای که برای خرید گوشی کنار گذاشته‌اید بهترین انتخاب را داشته باشید. واضح است که هر چه قیمت بالاتر رود، کیفیت و کارایی گوشی موبایل نیز بهتر می‌شود.

3

شیائومی

پس از هواوی، برند شیائومی سومین برند پرفروش در جهان، در بین گوشی‌های هوشمند و اندروید محسوب می‌شود. شیائومی یکی از ستاره‌های نسل اندروید است که در بین برترین‌ها می‌درخشد. تنوع مدل‌های برند شیائومی آن قدر زیاد است که کاربران اگر دقیقا ندانند چه انتظاری از گوشی موبایل خود دارند، انتخاب برایشان دشوار خواهد شد

افرادی که علاقه‌مند به نصب برنامه‌های بازی و یا علاقه‌مند به عکاسی و فیلم‌های یادگاری هستند می‌توانند از مدل mi10 t pro خریداری کنند و از امکانات فوق‌العاده‌ی آن بهره‌مند شوند، اما این به شرطی است که با هزینه‌ی بالای آن مشکلی نداشته باشند. در بین گوشی‌های قیمت مناسب برند شیائومی، مدل redmi note 8  محبوب‌ترین آنان محسوب می‌شود. قیمت این گوشی موبایل حدود 4 میلیون تومان است. این گوشی با سه نوع رم 3، 4 و 6 عرضه می‌شود و حافظه داخلی آن نیز متناسب با رم آن تنظیم شده است.

اپل

اپل هم که نیاز به تعریف ندارد، به‌خصوص در بین ایرانی‌ها که داشتن گوشی اپل نوعی شأن اجتماعی هم محسوب می‌شود. این برند پرطرفدار با اختلاف 1.2 درصد از گوشی‌های شیائومی اندروید عقب افتاده است. البته قیمت مدل‌های گوشی موبایل اپل نسبت به اندرویدی‌ها بیشتر است. نکته‌ی قابل توجه این است که روز به روز به تنوع و امکانات مدل‌های این برند افزوده می‌شود. در حال حاضر محبوب‌ترین مدل از برند اپل آیفون 12 پرو مکس اپل است که حدود 39 میلیون تومان قیمت دارد.

فروشگاه های معتبر در خرید انواع گوشی موبایل

در سایت تکنولایف(https://www.technolife.ir) خرید انواع گوشی‌ها با برندهای جهانی انجام می شود. برندهای سامسونگ، هواوی، شیائومی، سونی، نوکیا، اپل و... را می‌توانید در این سایت به صورت آنلاین خریداری کنید. اگر به جدول‌های آمارگیری سالانه و فصلی نگاهی بیندازید، خواهید دید که برند سامسونگ رتبه اول فروش را داراست. در سال 2018 میلادی 20 % از کل سهام فروش گوشی‌های هوشمند در بازار مختص مدل‌های برند سامسونگ بوده است. هواوی، نامی آشنا برای تمامی کاربران علاقه‌مند به گوشی‌های هوشمند می‌باشد. برند هواوی تا به امروز حدود 15 % از فروش بین تمامی برندهای گوشی موبایل را به خود اختصاص داده و پس از سامسونگ در رده دوم فروش قرار گرفته است. شیائومی و اپل با اختلاف اندکی به ترتیب در رتبه سوم و چهارم جدول فروش در بازار جای گرفته‌اند. شیائومی حدود 13 % از فروش کل بازار را مختص خود کرده است. رتبه‌ی چهارم جداول فروش حدود 11.8 % از فروش گوشی‌های اپل در جهان را نشان می‌دهد.

سخن آخر

در این مطلب از محبوب‌ترین برندهای بازار گفتیم و اطلاعاتی از امکانات آن‌ها را در اختیارتان قرار دادیم. امیدواریم مطلب فوق برایتان مفید بوده باشد. راستی شما کدام برند را انتخاب می‌کنید؟

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها