کد خبر: 642490
تاریخ انتشار :

شرایط وام فوری 30 میلیونی بدون ضامن

اعتبارسنجی جای خود را در بانک‌ها پیدا کرد. یک بانک بدون ضامن و تنها با بررسی سوابق مالی وام ۳۰ میلیون تومانی می‌دهد.

شرایط وام فوری 30 میلیونی بدون ضامن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.به گزارش بنکر (Banker)، برای گرفتن این وام فوری، که سقف آن تا 15 میلیون تومان و باز پرداخت 36 ماهه است، تنها وجود یک ضامن معتبر کافی است. البته ناگفته نماند که گاهی بنا به صلاحدید رئیس شعبه، تعداد ضامن ها ممکن است به دو نفر افزایش یابد. میزان سودی که برای این تسهیلات از متقاضیان گرفته می شود متغیر است به این معنا که این مبلغ کارمزد ممکن است در شهرهای مختلف بالا و پایین برود و به صورت مستقیم با تعرفه بانک ملی تعیین می شود.

وزیر اقتصاد وعده داده بود که اعتبارسنجی جایگزین ضمانت‌های بانکی در وام‌های خرد می‌شود. به نظر می‌رسد بانک‌ها پرداخت وام با این روش را آغاز کرده‌اند .بانک ملت در سامانه فرابانک خود، وام ۳۰ میلیون تومانی بدون ضامن پرداخت می‌کند.

یک اپراتور بانک ملت به تجارت‌نیوز می‌گوید: متقاضی در سامانه فرابانک درخواست می‌دهد، پس از آن سوابق مالی و بانکی فرد توسط بانک‌ها تایید می‌شود. در نهایت با توجه به سابقه، وام برای فرد قسط بندی می‌شود.

به گفته اپراتور بانک ملت فعلا سقف پرداخت وام بدون ضامن ۳۰ میلیون تومان است، اما احتمالا در طرح‌های بعدی با توجه به سوابق مالی فرد بتواند مبلغی کمتر و یا بیشتر از ۳۰ میلیون تومان بگیرد.او در نهایت می‌گوید: اگر متقاضی در سیستم بانکی خوش‌حساب باشد، رتبه A را کسب می‌کند و با این رتبه می‌توان وام ۳۰ میلیون تومانی با نرخ سود و اقساط کمتر دریافت کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها