کد خبر: 643391
تاریخ انتشار :

سقوط قیمت دلار

دلار در صرافی ملی در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۶۸ تومان کاهش، ۲۵,۲۵۳ تومان نرخ گذاری شد.

سقوط قیمت دلار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت دلار در درهفته آینده چگونه می شود؟ قیمت دلار نسبت به آخرین معاملات کاهش یافت. قیمت دلار هرروز متغیر است.قیمت دلار غیر قابل پیش بینی است .

 

.

قیمت دلار در صرافی ملی

روز قبل دلار در صرافی ملی مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۲۵,۴۲۱ (بیست و پنج هزار و چهارصد و بیست و یک ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۲۷ ژانویه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۶۶ درصدی به ۲۵,۲۵۳ (بیست و پنج هزار و دویست و پنجاه و سه ) تومان رسید.

 

قیمت دلار در بازار متشکل

روز قبل دلار در بازار متشکل مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در بازار متشکل که ۲ روز پیش تا ۲۵,۰۸۷ (بیست و پنج هزار و هشتاد و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۲۷ ژانویه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۳۶ درصدی به ۲۴,۹۹۷ (بیست و چهار هزار و نهصد و نود و هفت ) تومان رسید.

 

قیمت دلار در سامانه سنا

روز قبل دلار در سامانه سنا مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۲ روز پیش تا ۲۵,۲۱۹ (بیست و پنج هزار و دویست و نوزده ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۲۷ ژانویه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۰۷ درصدی به ۲۵,۲۰۰ (بیست و پنج هزار و دویست ) تومان رسید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها