کد خبر: 625850
تاریخ انتشار :

علت قمه کشی هلیا مشخص شد

هلیا در اصفهان زندگی می کند. هلیا و دوستانش دستگیر شدند. علت دعوای هلیا با دوست خود مشخص شد. دوست هلیا می‌گوید شب دستگیری مادر هلیا فریاد می‌زد که چنین دختری ندارد.

علت قمه کشی هلیا مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سایت خبری مثلث آنلاین: چند روزی است که از درگیری وحشتناک و جنجالی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، می‌گذرد. آن روز عصر هلیا دختر قمه کش با رقیب عشقی خود در پارک دشت بهشت اصفهان قرار گذاشت.منتظر آمدنش بود که ناگهان چشمش به میثاق افتاد. رقیب هلیا با میثاق همان پسر مورد علاقه‌اش وارد شد. بحث و ناسزا جای خود را به قمه داد. قمه را هلیا کشید، آن‌ هم به خاطر میثاق. حالا با وایرال شدن این فیلم در شبکه‌های مجازی، هلیا بازداشت شده است.

جزییات ماجرا درگیری هلیا چه بود؟

یکی از دوستان و شاهدان آن روز عصر در پارک دشت بهشت دعوا را به تصویر می‌کشد: «طبق هر روز عصر در پارک نشسته بودیم. هلیا و دوستانش آمدند و سمت کتابخانه، جایی که پاتوق همیشگی آنها بود، رفتند. حدود یک ربع بعد میثاق همراه با دختری وارد پارک شدند. هلیا که از آمدن آنها شوکه شده بود، نمی‌دانست چه کار کند.

دختری که همراه با میثاق بود، با عجله و خشونتی عجیب به طرف هلیا حمله‌ور شد. هلیا را روی زمین انداخت و دعوا بالا گرفت. هلیا برای قدرت‌نمایی از لباسش قمه‌ای بیرون آورد. به قدری فضای آنجا شلوغ و در هم بود که متوجه نشدیم چگونه صورت میثاق زخمی شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها