کد خبر: 681963
تاریخ انتشار :

وزارت راه در حادثه مرگبار تریلر یاسوج ۱۰۰ درصد مقصر است

​ایلنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی در حادثه مرگبار تریلر محدوده پلیس راه یاسوج _ شیراز مقصر و البته این پلیس راه باید هرچه سریع‌تر جا به جا شود.

وزارت راه در حادثه مرگبار تریلر یاسوج ۱۰۰ درصد مقصر است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی در حادثه مرگبار تریلر محدوده پلیس راه یاسوج _ شیراز مقصر و البته این پلیس راه باید هرچه سریع‌تر جا به جا شود.

"سیدعلی احمدزاده " در نشست شورای ترافیک با عنوان بررسی دلایل تصادف مرگبار تریلر محدوده یاسوج _ شیراز در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس راه ورودی یاسوج _ شیراز باید جابجا گردد و از هرجایی اعتبار می‌خواهد بگذارید تا این کار انجام شود.

وی با طرح این سئوال که چه ضرورتی دارد یک پلیس راه اینجا باشد و یک پلیس راه را در گردنه مِله شوره و یکی را هم در دشتروم بگذارید؟ اظهار داشت: شما آنجا هم خیلی کاری ندارید و سئوال ما این است که چرا باید همیشه تعداد بسیار زیادی خودرو هم آنجا متوقف باشد؟

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ادامه انتقادات خود از حوزه پلیس راه این استان، با طرح سئوال جدیدی خاطرنشان کرد: این سرعت گیر‌های بسیار زیاد در آن محدوده برای چیست؟

احمدزاده با ادامه سئوالات انتقادی خود از پلیس راهور، ادامه داد: چرا باید جلوی پلیس راه یاسوج _ شیراز، میوه فروشان و دست فروشان مستقر باشند؟

وی افزود: پلیس راهور نباید اجازه دهد دستفروشان آنجا مستقر شوند و البته باید تابلوی توقف ممنوع نصب کند تا هیچ کسی نتواند توقف کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اگر دستفروش‌ها در این مکان نبودند آن شرایط را در تصادف مرگبار تریلر و کشته و مصدوم شدن تعداد زیادی از هموطنان مان در روز جمعه خونین یاسوج نداشتیم.

احمدزاده با تاکید براینکه وزارت راه و شهرسازی نیز باید پاسخگوی چرایی آن حادثه مرگبار و تاسفبار باشد، ادامه داد: در حادثه پلیس راه یاسوج، وزارت راه و شهرسازی صد درصد مقصر است.

وی با اظهار تاسف از کشته شدن شش نفر ، مصدمیت ۲۵ نفر و خسارت شدید به ۱۵ خودرو در تصادف مرگبار تریلر در محدوده پلیس راه یاسوج _ شیراز، تصریح کرد: چرا از یک خانواده باید پنج نفر آنگونه مظلومانه کشته شود؟

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزارت راه و شهرسازی، این همه خطر را باید پیش‌بینی می‌کرد اما فکر اساسی برای آن نکرد.

احمدزاده با خطاب قراردادن مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای راستا، شما مُدیر ارشد راه و شهرسازی استان هستید و باید درخواست دهید تا این مشکل برطرف شود.

وی افزود: من هم آن درخواست را در جلسه هیئت دولت مطرح می‌کنم و می‌گویم چنین حوادثی رخ داده و باید پاسخگو باشند.

روز جمعه دوم تیرماه جاری متاسفانه بدلیل نقص فنی یک دستگاه تریلر در محدوده پلیس راه یاسوج _ شیراز ، شش نفر کُشته، ۲۵ نفر مصدوم و ۱۵ خودرو بشدت دچار خسارت شد.

از شش نفر کشته شده در این حادثه مرگبار، پنج نفر عضو خانواده " اتابک" در دهستان دشتروم بویراحمد بودند.

راننده تریلر در همان ساعات اولیه حادثه با دستور دادستان عمومی و انقلاب یاسوج بازداشت شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها