کد خبر: 626258
تاریخ انتشار :

فرمانده انتظامی استان خوزستان: نیروی انتظامی با قاطعیت با مخلان نظم و امنیت برخورد می کند

سردار سید محمد صالحی گفت: ناجا با عوامل ناامنی و مخلان نظم و امنیت و کسانی که بخواهند به هر نحوی امنیت مردم را خدشه دار کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان:  نیروی انتظامی با قاطعیت با مخلان نظم و امنیت برخورد می کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، سردار سید محمد صالحی در حاشیه مراسم تشییع شهید والا مقام "ضرغام پرست" که در مصلای شهرستان ماهشهر برگزار شد اظهار داشت: ما پای امنیت مردم ایستاده ایم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد و تا پای جان برای امنیت مردم عزیزمان ایثار و فداکاری می‌کنیم و سند این ادعای ما «شهید پرست‌» می باشد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه برادر این شهید عزیز نیز بر اثر اصابت گلوله اشرار مسلح در حال حاضر مجروح و در بیمارستان بستری است، عنوان کرد: زمانی که خبر شهادت را به خانواده این والامقام رساندند، با ایمانی راسخ و استوار، پایبند به ولایت اینطور بیان کردند که ما این شهید عزیز را تقدیم ولایت و امنیت مردم کرده‌ایم و فرزندان دیگری داریم که حاضریم برای امنیت این مرز و بوم تقدیم کنیم.

سردار صالحی تاکید کرد: نیروی انتظامی استان خوزستان که همواره برای  نظم و امنیت و آرامش مردم در تلاش است در مواجهه با اشرار پا پس نخواهد گذاشت و با تمام توان با آنها مقابله خواهد کرد چرا که وظیفه ذاتی ما حفظ امنیت و آسایش برای شهروندان است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: اشرار و معاندان بدانند که فرزندان بروند ایران اسلامی در نیروی انتظامی برای آرامش مردم جانفشانی خواهند کرد وهیچ محیط امنی را برای اشرار و مخلان نظم وامنیت خواهیم گذاشت و به زودی عوامل شهادت شهید پرست را شناسایی و مجازات خواهیم کرد.

شهید پرست  سه شنبه به هنگام گشت در شهرک طالقانی ماهشهر به دست اشرار مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها