کد خبر: 639851
تاریخ انتشار :

هندوانه گذاشتن نیکزاد زیر بغل مجلس

​ایسنا/خراسان رضوی نایب رئیس مجلس گفت: رئیس جمهور پای کار است و اخلاق حکمرانی در حال تغییر است. دولت باید به کمک شما، برنامه‌های توسعه‌محور را در کشور اجرا و مشکلات مردم را حل کند. ما در حال حرکت به سمت تمدن اسلامی هستیم.

هندوانه گذاشتن نیکزاد زیر بغل مجلس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی نیکزاد امروز ۲۵ آذر ماه، در همایش هم‌اندیشی مسئولان و مدیران سازمان بسیج سازندگی سپاه‌ در استان‌های کشور که در مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: در کشور در یک مقطع زمانی نظام را به ناکارآمدی متهم کرده بودند و آرزو داشتند کریسمس را در تهران جشن بگیرند. هم قوه مجریه و هم قوه مقننه به ناکارآمدی متهم می‌شدند، اما با ورود سید ابراهیم رئیسی به قوه قضاییه، این قوه به سمت تحقق عدالت حضرت علی(ع) حرکت کرد و بسیاری از فسادها در دستگاه قضا از بین رفت.

وی ادامه داد: به برکت خون شهید قاسم سلیمانی، مجلسی با رویکرد انقلابی شکل گرفت، در سال دوم مجلس یازدهم نیز مقام معظم رهبری مجددا به ما نمره قبولی دادند. همچنین رهبری بر شکل‌گیری دولتی انقلابی و مردمی تاکید داشتند. مجلس جایگاه ویژه‌ای دارد و در دنیا هیچ مجلسی مانند مجلس شورای انقلاب اسلامی نیست. زمانی که جایگاه مجلس شورای انقلاب اسلامی را به رئیس کنگره اسپانیا گفتم، گفتند که ما شیوه مجلس شما را به دولتمردان خود تذکر خواهیم داد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه والای مجلس در قانون اساسی، اضافه کرد: ما به آرمان‌های الهی و انسانی جمهوری اسلامی اعتقاد داریم. عده‌ای به مجلس خرده می‌گیرند که چرا برای دعوت از فردی در انتخابات، ۲۲۰ امضا جمع کرد. ما به دو دلیل این کار را انجام دادم. اول اینکه می‌خواستیم اخلاق حکمرانی تغییر کند و تقویت سرمایه اجتماعی در کشور محقق شود.

نیکزد ادامه داد: دشمنان درصدد این بودند که کریسمس را در ایران جشن بگیرند؛ چراکه سرمایه اجتماعی در ایران آسیب دیده بود. دولت باید  سرمایه اجتماعی داشته باشد. بنابراین ما اعتقاد داریم اخلاق حکمرانی در دولت آقای رئیسی در حال اصلاح است. دومین دلیلی که ما از آقای رئیسی برای حضور در انتخابات دعوت کردیم، این بود که کشور در مسیر حرکت خود شتاب بگیرد. دولت باید در راه پیشرفت کشور، با سرعت عمل کند. دولت باید بتواند ارزش پول ملی را حفظ کند و مشکل مسکن، راه، برق، روستاها و مسائل معیشتی مردم را حل کند.

وی با اشاره به تامین واکسن و عدم استقراض از بانک مرکزی به عنوان دو اقدام مهم دولت سیزهم، عنوان کرد: من این حرف برخی از افراد را که می‌گویند این آخرین شانس نظام و دولت است، قبول ندارم. رئیس جمهور پای کار است و اخلاق حکمرانی در حال تغییر است. دولت باید به کمک شما، برنامه‌های توسعه‌محور را در کشور اجرا و مشکلات مردم را حل کند. ما در حال حرکت به سمت تمدن اسلامی هستیم.

نایب رئیس مجلس اسلامی همچنین با بیان اینکه کار جهادی کار باارزشی است و برخواسته از ایمان شما است، گفت: کارهای جهادی، اعتقاد فکری در کنار اقدام عملی است. خدمت‌رسانی جهت تحقق عدالت و پیشرفت برای خود شخص خدمت‌کننده ارتقاء معنوی و رضای الهی را در پی دارد. بدانید در جایی که شما خدمت‌رسانی می‌کنید، ایمان و عمل صالح در آن‌جا مشعشع خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها