کد خبر: 649520
تاریخ انتشار :

​قوامی: محمد هاشمی اصلاح‌طلب نیست که بگوید اصلاح‌طلبان چه کار کنند

ناصر قوامی در گفت‌وگو با سایت خبر سراسری گفت: من حاج محمدهاشمی را از ابتدا انقلاب می شناسم ایشان هیچوقت اصلاح طلبان نبود که بخواهد بگوید که اصلاح طلبان کنار بروند ما اصلا هاشمی را اصلاح طلب نمی دانیم که بخواهد بگوید اصلاح طلبان چکار کنند.

​قوامی: محمد هاشمی اصلاح‌طلب نیست که بگوید اصلاح‌طلبان چه کار کنند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از سایت خبر سراسری، ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح طلب، نسبت به صحبت‌های محمد هاشمی مبنی بر کناره گیری خاتمی از جبهه اصلاحات واکنش نشان داد و گفت: «خاتمی هویت اصلاح طلبان است و متاسفانه دست‌های مرموزی در کار است که شخصیت های مطرح اصلاح طلبان را کنار بزنند.این دست ها مشخص نیست چه کسانی هستند اما در همه جا و در سطح تمامی کشور و استان ها وجود دارد که شخصیت‌های با نفوذ اصلاح‌طلبان را می‌خواهند بزنند. من حاج محمدهاشمی را از ابتدا انقلاب می شناسم ایشان هیچوقت اصلاح طلبان نبود که بخواهد بگوید که اصلاح طلبان کنار بروند ما اصلا هاشمی را اصلاح طلب نمی دانیم که بخواهد بگوید اصلاح طلبان چکار کنند. این ها می خواهند آقای خاتمی را به هر طریقی که شده است از اصلاح طلبان جدا کنند در حالیکه آقای خاتمی هویت اصلاح طلبان است.در استان ها نیز افراد با نفوذ در حال حذف شدن هستند من فکر می کنم حزب کارگزاران و حزب اتحاد پشت سر این ماجرا هستند که دانسته یا ندانسته این کار را انجام می دهند».

او در ادامه نسبت بازآفرینی وضعیت اصلاح‌طلبان افزود: «اگر اصلاح طلبان هدفشان این باشد که وارد دولت و حکومت شوند دیگر شدنی نیست با شرایط فعلی اشتباه بزرگیست که اصلاح طلبان بخواهند وارد حکومت شوند و همه راه ها بسته است حتی لاریجانی را هم که احتمال می دادند مورد حمایت اصلاح طلبان باشد را زده اند.اصلاح طلبان باید در کنار مردم باشند و ببینند که اعتراضات مردم چیست و اگر در کنار مردم قرار بگیرند بسیار محبوبیت پیدا می کنند اما اگر بخواهند در هر شرایطی وارد حکومت شوند همه ی راه ها بسته است و اگر روزنه ای هم باقیمانده باشد را می بندند».

قوامی در پایان درباره اصلاح طلبی پساخاتمی در سال های آینده افزود: «تا زمانیکه آقای خاتمی در قید حیات هست هویت اصلاح طلب هاست و ما نمیگذاریم خاتمی را از اصلاح طلبان بگیرند در شهرستان ها هم اگر چهره های مطرح اصلاح طلبان نباشد اصلاح طلبی شناسنامه ای ندارد».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها