کد خبر: 649765
تاریخ انتشار :

تذکرات کتبی و جدی نمایندگان به رئیسی و وزرا + جزئیات

ایسنا/ یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی و جدی نمایندگان به رئیسی و وزرا + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

فرهاد بشیری نماینده پاکدشت و ۴۸ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری: لزوم تسریع در صدور و ارسال کارت سوخت برای صاحبان خودروهایی که کارت آنها مفقود شده و یا خودروی خود را صفر خریداری کرده‌اند.

علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز و زرقان به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی: لزوم توجه به ساختمان‌های میراث فرهنگی به خصوص ارگ کریمخان شیراز. به وزیر ورزش و جوانان: لزوم انتخاب هیات‌های ورزشی استان‌ها براساس تخصص ورزشی.

علی جدی نماینده مردم شیروان و ۲۴ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: علت کوتاهی در بازسازی ساختمان و تاسیسات بیمارستان امام خمینی شیروان چیست؟ به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم ساخت ساختمان جدید دانشکده پرستاری و سلامت شهرستان شیروان با توجه به دستور کتبی وزیر.

محمد کعب عمیر، نماینده مردم شوش به رئیس جمهور: با توجه به خشکسالی در حوزه کرخه خوزستان و ممنوعیت کامل کشت تابستانه و ۵۰ درصدی پاییزه تکلیف معیشت مردم چیست؟

قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان و ۳۶ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای نیرو و کشور:‌ با توجه به خشکسالی در حوزه کرخه خوزستان و ممنوعیت کامل کشت تابستانه و ۵۰ درصدی پاییزه تکلیف معیشت مردم چیست؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها