کد خبر: 667989
تاریخ انتشار :

وزیر کشور: فضای مجازی به طور کامل فیلتر می‌شود

وزیر کشور در واکنش به اخراج ایران از کمیسیون مقام زن در سازمان ملل گفت: زنان در کشور ما امنیت دارند یا کشورهای شما که ما را از کمیته زنان خارج می‌کنید! هنوز برده‌داری در برخی قوانین ایالات آنها پابرجا است‌.

وزیر کشور: فضای مجازی به طور کامل فیلتر می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش «انتخاب» به نقل از تسنیم، احمد وحیدی ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه روحانیت نقطه آغاز انقلاب بوده و حافظ انقلاب نیز است، اظهار داشت: تا روحانیت در صحنه است و در مقابل گزافه‌گویی‌های دشمن ایستاده دشمنان به نتیجه نخواهد رسید.

وزیر کشور با بیان اینکه یکی از مشکلات دشمن‌ روحانیت هستند چرا که از دل روحانیت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب سر برافراشتند و رئیس جمهور نیز مولود همین حوزه‌ها‌ست، افزود: دشمن از حوزه‌های علمیه ناراحت است؛ نقطه کانونی قدرت ما ولایت فقیه است و این ولایت فقیه در قله قرار دارد و مسئله دشمنان نیز این است که به ولایت فقیه ضربه بزنند.‌

وی با بیان اینکه دشمن وقتی ببیند ولایت فقیه نیست به راحتی کشور را به غارت می‌برند و اگر امروز ایران در تراز یک قدرت برتر منطقه‌ای عمل می‌کند و اگر امروز تمام دنیا علیه ایران جمع شده به دلیل همین قدرت ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین بخش مهمی از جبهه ما را تشکیل می‌دهد و اگر این تبیین نباشد جبهه ما دچار واماندگی می‌شود. جهاد تبیین که رهبری بر آن تاکید دارند بسیار مهم است و یکی از وظایف روحانیت نیز جهاد تبیین است.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت یکی پس از دیگری مشکلات را حل می‌کند و دشمن در تلاش است کشور را در انزوا قرار دهد اما می‌بینیم بسیاری از کشورها مشتاق روابط با ایران هستند، گفت: بزرگترین اصلاح اقتصادی در زمانی شروع شد که بیشترین فشار اقتصادی در کشور بود اما انجام شد؛ آنها می‌خواستند تبیین کنند که با شعارهای انقلاب نمی‌توان کاری کرد اما شکست خوردند و این افراد انقلابی بودند که کارها را جلو می‌برند.

وی با بیان اینکه دشمنان از مسیر نظامی نمی‌توانند کاری را پیش ببرند، تصریح کرد: ‌در بخش فشارهای جهان، ایران توجهی نکرد و تمام بن‌بست‌ها را شکست لذا دشمن در نقطه تعیین‌کننده فعالیت‌های جهانی احساس کرد جمهوری اسلامی با انرژی مضاعف در میدان است و مسیر خود را ادامه می‌دهد و در بالاتر از خاورمیانه تاثیر می‌گذارد.

وزیر کشور افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و عربستان سعودی و فرانسه از بازیگران اغتشاشات اخیر در ایران بودند و یک توطئه جدی علیه جمهوری اسلامی ایجاد کردند. نه تنها حزب الله جمع نشد بلکه قوی‌تر از گذشته شده و آن کسی که از منطقه باید خارج شود آمریکایی‌ها هستند.

وی با بیان اینکه فضای مجازی اگر کنترل نشود بسیاری از جوانان را قتل عام خواهند کرد و روح و فکر و ذهن مردم را خراب می‌کنند و این یک جنایت بزرگی است، ادامه داد: جنایت علیه بشریت از این مهم‌تر نیست که انسان‌ها را از هویت خارج می‌کند و بسیاری از رسانه‌های مزدور تمام پول آنها را سعودی‌ها می‌دهند‌. 

وحیدی اظهار داشت: بازیگران داخلی حوادث اخیر چند دسته شدند و شامل انسان‌های آموزشی سازمان یافته به صورت یک شبکه و جوانان احساساتی که تحت تاثیر فضای مجازی و دروغگویی‌های بزرگ و آسیب‌های اجتماعی بودند. آغاز حرکت دشمنان فرهنگی و اجتماعی بود که با فوت مهسا امینی شکل گرفت البته این یک بهانه بود. این مساله را دشمنان تبدیل به مساله سیاسی کرد.

وزیر کشور افزود: طراحی توطئه‌آمیز دشمن در دو بستر جریان سازمان یافته اغتشاشگر و جوانان با عارضه روحی و فکری بود و با دو هنرپیشه و دو ورزشکار نمی‌توان انقلاب کرد.

وی افزود: زنان در کشور ما امنیت دارند یا کشورهای شما که ما را از کمیته زنان خارج می‌کنید! هنوز برده‌داری در برخی قوانین ایالات آنها پابرجا است‌.در کشورهای اروپایی و آمریکا بسیار کودک و زن کشته می‌شود کسی حرفی نمی‌زند اما وقتی قوه قضائیه دو سه نفر که با دلایل قانونی اعدام کرده‌، غوغا می‌کنند.

وحیدی گفت: هر جا این اتفاقات صورت می‌گرفت نظام از بین می‌رفت اما نظام اسلامی آنچنان قوی است که حرکات اخیر مانند حرکت پشه است که وقتی روی دست بشیند با جابجا کردن می‌رود.

وزیر کشور عنوان کرد: ماجرای اغتشاشات کشور با در میدان بودن انقلابیون از بین رفت. ما در نقطه مهم تاریخ قرار داریم و جمهوری اسلامی بسیار قوی جلو می‌رود و دشمن نیز انواع توطئه‌ها می‌کند که باید دشمن را شناخت و فریب توطئه‌های آن را نخورد.

وی بیان کرد: مولوی عبدالواحد ریگی یک روحانی معتقد بود که به اسلام افتخار می‌کرد و دشمن نگاه نمی‌کند اهل تسنن باشد یا اهل تشیع او ضامن اجرای اهداف خود است لذا روحانیون اهل تسنن و اهل تشیع در یک مسیر هستند.

وزیر کشور گفت: فضای مجازی به طور کامل فیلتر می‌شود هرچند دشمنان در دستور کار خود ساخت فیلترشکن‌ها را دارند.


 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها