کد خبر: 681332
تاریخ انتشار :

دادستان مشهد: پلمب پل هوایی آرمیتاژ با تصمیم کمیته عفاف و حجاب انجام شده

تسنیم: دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: برای پلمب پل هوایی و جمع‌آوری فضای کافی‌شاپ‌ها در کمیته عفاف و حجاب تصمیماتی گرفته شده است.

دادستان مشهد: پلمب پل هوایی آرمیتاژ با تصمیم کمیته عفاف و حجاب انجام شده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

محمد حسین درودی امروز در نشست خبری با اصاحب رسانه به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: پس از سرقت، توهین، تهدید، ضرب و جرح، کلاهبرداری، نگهداری مواد مخدر، تخریب عمدی و جعل و خیانت در‌امانت بیش‌ترین فراوانی جرایم را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۲ هزار و ۴۸۸ پرونده دردادسرای مشهد تشکیل و ۴۵ هزارو ۲۹۴ پرونده در استان تشکیل شده است.

درودی درپاسخ به پیگیری‌های اصحاب رسانه اضافه کرد: پرونده ۲ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد نیز در حال رسیدگی است که برای یکی از آن‌ها رای صادر شده و در مرحله تجدید نظرخواهی است و پرونده دیگر عضو شورای شهر مشهد در مرحله رسیدگی است و برخی اعضا نیز مرتبط با این پرونده احضار شده‌اند که دفاعیات آن‌ها مؤثر بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی درخصوص برخی‌اتهامات پرونده حواشی بازی ایران و لبنان نیز گفت: این پرونده مربوط به افرادی است که در استان صلاحیت رسیدگی به‌اتهام آن‌ها را نداریم، اما اتهام افرادی که در استان صلاحیت رسیدگی وجود داشته، در مرحله صدور قرار نهایی است.

درودی تصرف دریاچه «بزنگان» در شهرستان سرخس نیز اذعان داشت: ادعای مالکیت شخصی آن با ارائه سند به صورت ویژه توسط معاونت حقوق عامه دادسرا در حال پیگیری است، البته موضوع خشک شدن این دریاچه مربوط به خشکسالی است و ربطی به مالکیت جدید ندارد.

وی درپاسخ به سؤالاتی درباره پلمب پل هوایی آرمیتاژ مشهد بیان کرد: به منظور جمع‌آوری فضای کافی‌شاپ‌ها در کمیته عفاف و حجاب تصمیماتی گرفته شده و دست ما نیست و این موضوع زیر نظر کمیته عفاف وحجاب است.

درودی درپایان خاطرنشان کرد: تعدادی زیادی از محکومین در زندان؛ سارقان و زورگیران هستند، اما همچنان شاهد زورگیری در سطح شهر هستیم. بسته به اینکه مرتکب چه جرایمی شده باشد و شرایط رفتار مجرمانه‌شان، پرونده تشکیل می‌شود. تأکید ما برسخت‌گیری نسبت به این نوع رفتارهاست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها