کد خبر: 691222
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفتگوی نامه‌نیوز با حسین کنعانی مقدم

اسرائیل با چراغ سبز آمریکا در غزه جنایت می‌کند

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: رژیم صهیونیستی در جنگی نیابتی با چراغ سبز آمریکا این جنایات وحشیانه را در غزه مرتکب می شود. در واقع پول، تجهیزات و قدرت سیاسی و رسانه ای آمریکا پشت رژیم صهیونیستی قرار دارد.

اسرائیل با چراغ سبز آمریکا در غزه جنایت می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز: جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به نوار غزه هر روز ابعاد وسیع تری پیدا می کند و رسانه های غربی در وارونه نمایی این جنایات هولناک از هیچ کوششی ابا ندارد.

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با نامه نیوز درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: جنگی کنونی را نباید بین فلسطینیان و اسرائیل تعریف کنیم بلکه جنگ آمریکا با جهان اسلام است. رژیم صهیونیستی در جنگی نیابتی با چراغ سبز آمریکا این جنایات وحشیانه را در غزه مرتکب می شود. در واقع پول، تجهیزات و قدرت سیاسی و رسانه ای آمریکا پشت رژیم صهیونیستی قرار دارد.

وی افزود: تمام آزادی خواهان و مسلمانان جهان در حمایت از مردم فلسطین باید وارد عمل شوند چون به نظر می رسد با یک جنگ سرد جهانی بین آمریکا با جهان اسلام مواجهیم. معتقدم مقابله با این جنگ راهکاری چندجانبه اعم از اقتصادی، رسانه ای و سیاسی را می طلبد و تمام آزادی خواهان جهان باید وارد این عرصه شوند.

تحلیلگر مسائل سیاسی تأکید کرد: هم اکنون شاهد یک حمایت جهانی از ملت فلسطین هستیم و هر روز شاهد تظاهرات مردم علیه رژیم صهیونیستی در اقصی نقاط جهان با ادیان مختلف هستیم. این حضور در میدان و اعلام انزجار از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی باید تا رسوایی کامل آمریکا و اسرائیل ادامه پیدا کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها