کد خبر: 667875
تاریخ انتشار :

جام‌جهانی/ سرمربی فرانسوی طرفدار مراکش است

ورزش 3/ هروه رنار، سرمربی سابق تیم ملی مراکش و سرمربی فعلی عربستان، می‌گوید شاگردان رکراکی شایسته راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام جهانی بوده‌اند.

جام‌جهانی/ سرمربی فرانسوی طرفدار مراکش است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هروه رنار در گفت‌وگویی با رادیو مونت کارلو فرانسه عنوان کرد: من مربی تیم ملی مراکش بودم و گروهی از بازیکنان بزرگ را در کشوری فوق‌العاده در اختیار داشتم. این کشور شایسته صعود به این مرحله مهم در جام جهانی است.

وی افزود: مراکشی‌ها برای رسیدن به این دستاورد تاریخی بسیار تلاش کردند. آنها شایسته این هستند. فوتبال به آنها و در واقع به همه آفریقایی‌ها پاداش داد. این دوره از جام جهانی، برای آنها استثنایی باقی خواهد ماند.

سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان با اعلام حمایت از تیم مراکش در دیدار فردا گفت: متاسفم؛ من در فرانسه به دنیا آمدم و پاسپورت فرانسوی دارم اما فردا از تیم ملی مراکش حمایت خواهم کرد، چرا که مردم این کشور به من عشق و قدردانی را هدیه دادند.

رنار در پایان گفت: در چنین کشورهایی یا شما را دوست دارند یا از شما متنفرند. مراکشی‌ها چیزهای معنوی زیادی به من دادند و بنابراین می‌خواهم در این شادی، با آنها شریک باشم. من خوش شانس بودم که در مراکش کار کردم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها