کد خبر: 675924
تاریخ انتشار :

اینزاگی از روی دست مورینیو کپی‌برداری کرد

اینتر و سیمونه اینزاگی از روش «شلوغ‌کاری دشمنان» که مختص مورینیو بود، استفاده می‌کنند تا در لحظات کلیدی فصل، اعضای تیم متحد باقی بمانند.

اینزاگی از روی دست مورینیو کپی‌برداری کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری در نبرد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد است، ضمن اینکه به نیمه نهایی لیگ قهرمانان و جام حذفی ایتالیا هم راه پیدا کرده است.

افزون بر اینها، تحمل 11 باخت در 31 بازی لیگ هم سبب شده تا اینزاگی و شاگردانش زیر فشار شدیدی برای رسیدن به موفقیت باشند. روزنامه لا رپوبلیکا در گزارشی فاش کرد که مربی اینتر از چه تاکتیکی استفاده می‌کند تا بازیکنان تیم در ماه آخر فصل و با وجود این فشارها، متحد بمانند و بتوانند سربلند از زیر فشارهای روانی بیرون بیایند.

روش اینتر این است که ادعا می‌کند نیروهای مرموزی علیه باشگاه در حال توطئه‌چینی هستند و شاهدش هم حرف‌های اخیر مربی اینتر و دمبروزیو، مدافع تیم است.

مدافع باسابقه اینتر یکشنبه گذشته و بعد از اینکه برای اولین بار در 5 مسابقه توانستند در لیگ پیروز شوند، گفت: «باید بگویم اگر تمام جوانب را در نظر بگیریم، به قدر کافی از اینتر حمایت نمی‌شود. من 10 سال است که اینجا هستم و همه جور چیزی دیده‌ام. همیشه یک دلیلی پیدا می‌کنند تا به باشگاه، تیم و مربی حمله کنند.»

مربی اینتر هم گفت: «می‌دانم بعضی از این انتقادات از کجا می‌آیند و نگران آن نیستم.» و ماروتا، مدیر باشگاه هم حرف‌های مشابهی را بر زبان آورد: «واضح است که مربیان هدف انتقادات باشند، ولی باید بفهمند این انتقادات از کجا می‌آیند.» 

مفسر روزنامه رپوبلیکا در گزارشش نوشت: «اینزاگی از شرایط استفاده می‌کند تا به تیمش انگیزه بدهد و آنها را جلوی یک دشمن نامریی متحد نگه دارد.» این همان استراتژی‌ای است که مربیان قبلی اینتر یعنی مورینیو و کونته هم استفاده می‌کردند و حتی مورینیو در یکی از معروف‌ترین نشست‌های خبری‌اش در اینتر اصطلاح «شلوغ‌کاری دشمنان» را به کار برد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها