کد خبر: 676018
تاریخ انتشار :

روزنامه‌های ایتالیا: اینتر زیبا!

پیروزی اینتر در نیمه نهائی جام حذفی ایتالیا برابر یوونتوس عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا را تحت پوشش قرار می‌دهد.

روزنامه‌های ایتالیا: اینتر زیبا!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا مقابل اینتر با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت.

دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید و گلزنی فدریکو دی‌مارکو موجب شد تا نراتزوری در مجموع 2 بر یک پیروز شده و راهی مسابقه فینال شود.

روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا در عناوین اصلی خود به دیدار اینتر و یوونتوس اشاره کرده‌اند:

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت با چاپ عکسی از شادس گل فدریکو دی‌مارکو در دیدار شب گذشته مقابل یوونتوس تیتر زد:"اینتر، زیبای کوپا (ایتالیا)" اینتر برای دومین سال پیاپی به فینال کوپا ایتالیا رسید و امیدوار است که بتواند از قهرمانی‌اش دفاع کند.

روزنامه کوریره دلو اسپورت برای توصیف آنچه سیمونه اینزاگی و شاگردانش در دیدار با تیم تحت هدایت مکس آلگری انجام داده‌اند از اصطلاح بوچا استفاده کرده است. درواقع منظور از این عنوان تبدیل شدن آلگری و بازیکنانش به یک توپ برای بازی کردن تیم اینزاگی است.

این روزنامه همچنین به شانس ناپولی برای قهرمانی در سری آ اشاره کرده که شهر ناپل برای جشن قهرمانی آماده است اما همچنین برای هرج و مرج‌های احتمالی ابراز نگرانی کرده است.

روزنامه توتو اسپورت با اشاره به صعود اینتر به فینال با گل دی‌مارکو برای مکس آلگری حسرت خورد. عنوان "آلگری، چه حیف" برای عدم صعود یوونتوس به دور بعدی بکار گرفته شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها