کد خبر: 676137
تاریخ انتشار :

ترقه، آتش‌بازی و الکل در ناپل ممنوع شد!

قهرمانی احتمالی ناپولی در سری آ باعث شده مسئولان شهری ناپل به فکر ایجاد محدودیت در خرید و فروش نوشیدنی ها و مواد آتش زا بیفتند.

ترقه، آتش‌بازی و الکل در ناپل ممنوع شد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بدون آتش بازی و بدون نوشیدنی برای جشن ناپولی به خیابان بروید. این خلاصه حکمی است که امروز شهردار کامپانیا، گائتانو مانفردی، با توجه به جشن های برنامه ریزی شده برای آخر هفته، زمانی که تیم لوچیانو اسپالتی می تواند سری آ ایتالیا را فتح کند، صادر کرد.

در این حکم آمده: "برای تضمین بهترین مشارکت در نظم عمومی و خدمات ایمنی به مناسبت جشن های احتمالی اسکودتو که برای 30 آوریل 2023 برنامه ریزی شده است، فروش نوشیدنی در بطری، قوطی، ظروف شیشه ای، پلاستیک سفت و سخت، تتراپاک یا هر نوع مواد سخت دیگر ممنون است و فروشندگان تنها اجازه دارند آنها را فقط در لیوان های پلاستیکی یا کاغذی سبک در تمام موسسات عمومی و تجاری در شهر ناپل از ساعت 12:00 یکشنبه 30 آوریل 2023 تا ساعت 12:00 روز دوشنبه 01 مه 2023 به بازار عرضه کنند."

در ادامه نیز آمده: "همچنین فروش و استفاده از وسایل آتش بازی، ترقه، بشکه، موشک و وسایل آتش زا مشابه و به طور کلی وسایل حاوی مواد منفجره و مواد محترقه در شهر ناپل از ساعت 5 بعد از ظهر روز شنبه 29 آوریل 2023 تا ساعت 12:00 ظهر دوشنبه 01 مه 2023 ممنوع است."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها