کد خبر: 676834
تاریخ انتشار :

خمس: سه بازی پایانی باید همزمان باشد

خمس می‌گوید تراکتور برای کسب سه امتیاز به کرمان می‌رود.

خمس: سه بازی پایانی باید همزمان باشد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پاکو خمس، سرمربی تیم تراکتور، در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان و در حالی که در سالن خالی از خبرنگار در نشست مطبوعاتی تبریز صحبت می‌کرد، درباره این بازی اظهارنظر کرد.

* تعطیلی به لیگ ایران ضربه می‌زند

خمس در ابتدا گفت: بارها گفته‌ام که تعطیلی‌ متعدد، به لیگ ایران ضربه می‌زند. وقفه‌های ایجاد شده در لیگ به نفع تیم‌ها، به ویژه تیم‌هایی که از جام حذفی کنار رفته‌اند، نیست.

* سه بازی پایانی مهم و تأثیرگذار است

وی ادامه داد: ما پس از چند روز استراحت، تمرینات‌مان را انجام داده‌ایم و می‌دانیم سه بازی خیلی مهم و تأثیرگذار در پیش داریم که باید آماده باشیم. سه بازی پایانی جایگاه‌مان در لیگ را مشخص می‌کند و آماده کسب سه امتیاز بازی با مس هستیم.

* دیر بازی‌کردن یک‌سری تیم‌ها به نفعشان است

سرمربی تراکتور در رابطه با ضرورت برگزاری همزمان بازی‌های پایانی لیگ، بیان کرد: فکر می‌کنم از همان ابتدا باید سه هفته پایانی به صورت همزمان برگزار می‌شد. اینکه یک سری تیم‌ها دیرتر بازی می‌کنند، به نفع‌شان است.

* فوتبال ایران باید به ثبات برسد

خمس با بیان اینکه روح رقابت باید سالم باشد، تاکید کرد: برخی تیم‌ها از برنامه بازی‌ها متضرر شده‌اند. ابتدا اعلام کرده بودند تمامی بازی‌ها در یک روز و به صورت همزمان برگزار می‌شود؛ سپس تاریخ برگزاری را عوض کردند. چنین تصمیمات به نفع لیگ نبوده و لیگ ایران باید ثبات داشته باشد.

* با ذهنیت برنده به کرمان می‌رویم 

وی با تاکید بر اینکه مس برای بقا و ما برای کسب رتبه چهارم جدول می‌جنگیم، توضیح داد: بازی سختی پیش‌رو داریم و باید با ذهنیت برنده وارد زمین مسابقه شویم. تمرکز تیمی در این دیدار بسیار حائز اهمیت است؛ همچنین تلاش و میزان دوندگی دو تیم تعیین‌کننده است و می‌خواهیم به هدفمان که کسب سه امتیاز بازی است، دست یابیم.

* آریاکیا تنها مصدوم ماست 

خمز در رابطه با محرومان و مصدومان تیمش برای بازی مقابل مس، توضیح داد: پوریا آریاکیا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها