کد خبر: 677190
تاریخ انتشار :

زمان اعلام سرمربی تیم امید مشخص شد

فدراسیون فوتبال در پایان مسابقات لیگ برتر نام سرمربی تیم امید را اعلام خواهد کرد.

زمان اعلام سرمربی تیم امید مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال در آخرین مکاتبه و مذاکره با کمیته ملی المپیک اعلام کرد، نام سرمربی تیم امید را در پایان مسابقات لیگ برتر معرفی می کند و دلیل اینکه در روزها و هفته های اخیر این کار را انجام نداده، به این خاطر بوده که بازی های لیگ برتر اجازه هیچ گونه فعالیتی را به تیم امید نمی داد.

تیم امید فیفا دی فروردین را از دست داد. فدراسیون فوتبال نظر به انتخاب یک مربی از دل لیگ برتر برای تیم امید به این نتیجه رسیده بود که مربی مد نظر نمی تواند برای فیفا دی فروردین هم برای تیم باشگاهی اش و هم برای تیم امید برنامه ریزی کند. از اینرو انتخاب سرمربی تیم امید را به پایان مسابقات لیگ برتر موکول کرد.

تیم امید می بایست، شهریور ماه در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا شرکت کند. مسابقات مقدماتی در گروه های مختلف برگزار می شود در نهایت 10 تیم سرگروه به همراه 5 تیم دوم و تیم میزبان 16 تیم نهایی شرکت کننده در این مسابقات را تشکیل خواهند داد. تیم های برگزیده این مسابقات نمایندگان فوتبال آسیا در المپیک پاریس خواهند بود.

گفتنی است مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا هر دو سال یک بار برگزار می شود و هر چهار سال یک بار تیم های برگزیده بازی ها راهی المپیک می شوند. در دوره قبلی بازی ها تیم امید در مرحله گروهی با هدایت مهدی مهدوی کیا حذف شد. البته این بازی ها تنها به بهانه قهرمانی آسیا برگزار شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها