کد خبر: 677351
تاریخ انتشار :

روزنامه‌های انگلیس: دیوانگان مقابل رئال مادرید

بازیکنان منچسترسیتی به گفته رو دری برای یک انتقام دیوانه کننده مقابل رئال مادرید آماده شده‌اند.

روزنامه‌های انگلیس: دیوانگان مقابل رئال مادرید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس شب گذشته اورتون مقابل برایتون به میدان رفت.

این مسابقه با یک نتیجه عجیب به پایان رسید و برخلاف انتظار این شاگردان شان دایش بودند که موفق شدند 3 امتیاز را به دست بیاورند.

برایتون که هفته پیش 1-0 منچستریونایتد را شکست داده بود با نتیجه عجیب 5-1 شکست خورد و به نوعی اورتون را نجات داد. اورتون با 29 امتیاز در رده نوزدهم ایستاده بود که با این پیروزی به رده هفدهم صعود کرد.

فوتبال انگلیس امشب یک اتفاق ویژه خواهد داشت. منچسترسیتی در مسابقه رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می‌رود و صدرنشین لیگ برتر در مادرید به دیدار تیمی می‌رود که در همین مرحله‌ از فصل گذشته حریف رئال نشد و از دور مسابقات کنار رفت.

روزنامه‌های انگلیسی در تیترهای اصلی به برد اورتون و تقابل حساس منچسترسیتی اشاره کردند:

روزنامه میرر اسپورت با توجه به حساسیت‌ بازی رئال و سیتی از تیتر "دیوانه نشوید" استفاده کرده است. این عنوان خطاب به شاگردان پپ گواردیولاست که این سرمربی هم از بازیکنانش درخواست کرده بازی نیمه نهایی سال گذشته را فراموش کرده و فقط رئال را شکست بدهند.

"مافقط می‌خواهیم انتقام بگیریم" تیتر یک امروز روزنامه دیلی میل است که به صحبت‌های رودری، بازیکن منچسترسیتی در نشست خبری پیش از مسابقه اشاره کرده است.

همچنین عنوان "زیبای صورتی" هم به برتری پرگل اورتون مقابل برایتون با پیراهن دوم تافی‌ها اشاره دارد.

تصویر پپ گواردیولا در نشست خبری همراه با تیتر "انتقام؟ واقع‌بین باشید" روی جلد یک روزنامه دیلی اکسپرس نقش بسته است. سرمربی اسپانیایی فقط به عنوان تسویه حساب با بازی با تیم کارلو آنچلوتی نگاه نمی‌کند و می‌خواهد نمایش خوبی هم داشته باشد.

روزنامه تایمز هم برای تیتر یک از صحبت‌های رودری بهره برده است. "ما اینجا هستیم تا انتقام بگیریم" عنوان اصلی بکار رفته برای اشاره به بازی مهم امشب است.

روزنامه مترو با توضیح پدری انتقام می‌خواهد اما پپ فقط روی فینال تمرکز کرده، جمله "دیوانگی برای انتقام واقعی" را تیتر کرده است. بازی با کلمه "REAL"به معنای واقعی و بخش اول نام باشگاه رئال مادرید در این صفحه برای رویارویی مجدد با منچسترسیتی در این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا جالب توجه بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها