کد خبر: 676569
تاریخ انتشار :

ادامه بلندپروازی: ستاره‌های هالیوود در فکر لیگ برتر

رایان رینولدز و راب مک الننی، مالکان باشگاه رکسام، می‌گویند حاضر هستند چندین سال برای صعود به لیگ برتر تلاش کنند.

ادامه بلندپروازی: ستاره‌های هالیوود در فکر لیگ برتر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، رکسام قدم اول برای حضور در لیگ برتر را در جاده‌ای دشوار و طولانی با قدرت برداشت و موفق شدند با قهرمانی در لیگ ملی انگلیس به لیگ بالاتر صعود کنند. 

رینولدز و مک الننی که دو ستاره هالیوودی سرشناس و مالک این باشگاه هستند باعث شدند که این تیم در مرکز توجه رسانه‌ها قرار بگیرد و بسیاری از فوتبالدوستان از تماشای شور و اشتیاق و حمایتی که آنها از تیم‌شان می‌کنند به وجد بیایند. 

اما به نظر نمی‌رسد که قهرمانی در لیگ ملی تنها هدف آنها باشد و این دو نفر حالا مدعی شده‌اند که بلندپروازی بسیار جذاب‌تری را برای این باشگاه در نظر دارند. 

رینولدز در گفتگو با اس فور سی در این باره اظهار داشت:« البته که هدف ما این است که به لیگ برتر صعود کنیم. چرا که نه؟ چه پنج سال طول بکشد و چه 20 سال، هدف ما همین است. چالش برانگیزترین موضوع در این باره این است که احتمال مجبور باشیم ورزشگاه را به صورت کامل بازسازی کنیم اما داشتن چنین مشکلی بسیار جذاب و جالب است.»

مک الننی هم در ادامه اضافه کرد:« از نظر ما این آغاز روندی برای صعود به لیگ برتر انگلیس است. هیچکس چنین باوری ندارد که این کار آسانی خواهد بود یا قرار است صرفا در چند سال آینده رخ دهد.»c

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها